![Smutek :(](./images/smilies/Skypesmilies/smile_speechless.gif)
Jak je to v TD5 řešený ? - mám špatný žhavicí svíčky (u) nebo je tam nějaký čidlo na teplotu, který blbne a pak to nežhaví ?( Naftou to myslim nebude.,tankuju pořád u stejný pumpy OMV) Díky za rady
Natankoval jsem v německu schell a mam u dodavky zničené čerpadlo a nafta je zamrzlá v nádrži.Pak si vyber.A to jsem jěště dostal informaci že nejsem jedinej.RBKangaroo píše:To je divný,taky mám najeto přez 40 tis a nikdy se mi nestalo, že bych musel otočení klíčkem opakovat, vždy na první ťuknutí. Stejné to bylo i u předchozího defíka. Oba TD5. Stojí na dvoře na mrazu. Toho předchozího jsem startoval i v -23. Beru naftu zásadně u shelu a aditiva jsem dosud nepoužíval.
Já neměl loňskou ani předloňskou zimu sebemnší problém se studeným startem, zaujala mě ta informace s tím relátkem pod sedačkou, že bych slyšel ( kdy vůbec) cvaknout to relátko si neuvědomuju. Každopádně díky za rady, prověřím toDanoDEF píše:Mne TD5 startuje na prvy tuk...
Na sklonku minulej zimy som zistil, ze vsetky zhavice su v prd... a auto startovalo OK.
Treba skontrolovat zhavice...pozor su 4ks aj ked je to 5valec.
Pod sedadlom spolujazdca je zhaviace rele aj to treba skontrolovat.
Startovat treba az pocujes tuknut to rele....kontrolka zhavenie zhasne skor.
ZávistMOPADŽI píše:Já startuji na první ťuk a jsem spokojený. Najeto mám 180tis. a vše bez problémů. Prostě, jako by včera Def vyjel ze salónu
Čerpadlo,špatné nastavení.Martin_H píše:Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?
RB píše:Čerpadlo,špatné nastavení.Martin_H píše:Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?