Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Moderátor: Miky_CZ
Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Zdravím, ztratil jsem jeden klíč od Discovery I, mám sice ještě druhý ale chtěl bych si udělat druhý kdybych ztratil i tento nemá někdo vnitřní schéma zapojení dálkového ovládání centrálu? Vím že každý ovladač vysílá na jiné frekvenci ale to bude buď řešené krystalem, rezistorem(odporem), nebo kondenzátorem. Jsem elektrotechnik takže s tímto si poradím, jen podle stávajícího klíče nejsem schopný dát dohromady druhý protože součástky jsou tak malé že nevím jejich hodnoty případně co to je za součástky. Děkuji
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Já bych si spíš myslel, že všechny ovladače pro jedno auto vysílají na stejném kmitočtu, v evropě typicky 433,92MHz a liší se pouze kódem, který posílají. U starších je kód statický, u nových se mění - je tzv. plovoucí. A různé typy ovladačů mají různé druhy kódů, takže nejsou moc záměnné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Takže není možné udělat ten klíč? popř.: univerzální klíč třeba pro defendra I a disco I ?
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Univerzální by byl, kdyby obě auta měly stejnej přijímač dálkového ovládání a stejnej zámek volantu. To první myslím není a u toho druhého nevím. Ale zámky v Defenderu na mě působily dojmem nepovedené demoverze, v Discovery naopak stejně blbě jako v jiných autech.
Pokud by to měl být Defender a Discovery2, tak to nejde. U starších nevím.
Pokud by to měl být Defender a Discovery2, tak to nejde. U starších nevím.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Samotný klíč mi vyrobili u zámečníka, za tři kila....Polotovar je někde k dostání, u PavlaU nebo u Eliotta?
Ale elektronika je problém.
Já jsem měl jen taky jeden klíč, u Pešlíka jsem si koupil druhý. Škoda jen, že něco přestalo fungovat (zhasínání světel v interiéru, blinkry po zamknutí, po zamknutí jen klíčem se zámky zase odemknou, auto po zamknutí troubilo a blikalo každých pár minut, pak zas už ne......) u obou "dálkáčů", ale zase mám dva klíče a tak snad větší šanci nezůstat bez přístupu.
No a imobilizér jde deaktivovat, pak by ti stačil jen klíč, ale zbavíš se možnosti DO.
Ale elektronika je problém.
Já jsem měl jen taky jeden klíč, u Pešlíka jsem si koupil druhý. Škoda jen, že něco přestalo fungovat (zhasínání světel v interiéru, blinkry po zamknutí, po zamknutí jen klíčem se zámky zase odemknou, auto po zamknutí troubilo a blikalo každých pár minut, pak zas už ne......) u obou "dálkáčů", ale zase mám dva klíče a tak snad větší šanci nezůstat bez přístupu.
No a imobilizér jde deaktivovat, pak by ti stačil jen klíč, ale zbavíš se možnosti DO.
Discovery je životní styl.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Jde mi o to že dělám v servisu offroadů mám hlavně zakázky na Discovery a Defendra, někdy řešíme i ztracené klíče a není možnost odemknutí auta tak jsem si chtěl postavit něco jako univerzální klíč pro různé typy aut (prostě krabičku např: s potenciometrem s kterým by stačilo točit dokud by se auto neodemklo)
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Tak to doopravdy jednoduše nepůjde, protože se tam mění kód a jeho nožností bývá podobně jako ve sportce, nebo jenom o kousek méně.Kdyby to takto jednosuše šlo, tak by nemělo ani cenu auta zamykat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Auto otevřeš samotným klíčem, na to nepotřebuješ elektroniku.
Jen nedeaktivuješ imobilizér. To lze pořešit kódem (pokud ho majitel zná) a kombinací otevírání-zavírání dveří řidiče + otáčením klíčem vpravo-vlevo - počty podle kódu - už to tady bylo a myslím, že je to i v manuálu.
Jak už bylo řečeno - univerzální klíč + potenciometr by byl nejlepším návodem pro zloděje, pak by byl vhodný ještě visací zámek jako měl Mr.Bean.
Jen nedeaktivuješ imobilizér. To lze pořešit kódem (pokud ho majitel zná) a kombinací otevírání-zavírání dveří řidiče + otáčením klíčem vpravo-vlevo - počty podle kódu - už to tady bylo a myslím, že je to i v manuálu.
Jak už bylo řečeno - univerzální klíč + potenciometr by byl nejlepším návodem pro zloděje, pak by byl vhodný ještě visací zámek jako měl Mr.Bean.

Discovery je životní styl.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Ano, to já vím jenže kolega bejvalej si to od někoho nechal postavit něco podobnýho (funkce jak jsem psal výš) a šlo to na všechny auta.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Toto téma mi přijde jako by se nějaký chmaták pokoušel přijít na to jak nás připravovat o naše mazlíky 

je to zase k.o.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Jedná se jen o to co jsem psal kdybych chtěl krást auta tak řeknu někomu zkušenějšímu popř.: koupím to od kolegy nebo od někoho jiného a stejně byl by problém i s imobilizérem. Jde jen o to že vždy když někdo ztratí klíče i s ovladačem tak musíme volat zámečníka nebo přesněji zákazníka na něj odkázat. A tím pádem přicházíme o peníze.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
kolko je takych zakaznikov co vlastni land rover discovery a strati kluce aj s ovladacom behom jedneho roka ktorych stratis lebo nemas "magic box" na odomknutie? vela asi nie, ze
if it ain't broke, don't fix it
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Kolik zákazníků přijede do servisu s Lanďákem s tím, že nemá žádné klíče?eventai píše:Jde mi o to že dělám v servisu offroadů
Jedná se jen o to co jsem psal kdybych chtěl krást auta tak řeknu někomu zkušenějšímu popř.: koupím to od kolegy nebo od někoho jiného a stejně byl by problém i s imobilizérem. Jde jen o to že vždy když někdo ztratí klíče i s ovladačem tak musíme volat zámečníka nebo přesněji zákazníka na něj odkázat. A tím pádem přicházíme o peníze.

Discovery je životní styl.
- hrabe
- Příspěvky: 612
- Registrován: 10 říj 2009 18:35
- tel.: 00421903849869
- auto: LR Discovery Td5
- Bydliště: Púchov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Pánové,při parkvání v práci se mi dnes stala podivná věc.Dálkové ovládání nedokázalo zamknot,případně odemknout auto v přítomnosti pracující, dálkově ovládané ruky na nákladním autě.Poprosil jsem řidiče o vypnutí vysílačky a vše bylo najednou ok.Pokud ji zapl hned po odemknutí ,imobilizer mi nedovolil nastartovat. Řidič se smál, že co to mám za auto........
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
To je už druhá věc kolik lidí přijde jenže když už někdo přijde tak kvůli tomuhle přicházíme o peníze a to docela o dost protože dostat se do auta po té vyměnit řídící jednotku centrálu Lucas 5AS (nejčastěji) + nový klíč a ovládání.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Divný témaeventai píše:To je už druhá věc kolik lidí přijde jenže když už někdo přijde tak kvůli tomuhle přicházíme o peníze a to docela o dost protože dostat se do auta po té vyměnit řídící jednotku centrálu Lucas 5AS (nejčastěji) + nový klíč a ovládání.

Přicházet tímhle o peníze



Dej sem třeba odkaz na www tvýho servisu ať víme kdo vlastně seš máš 6 příspěvků a všechny možná jen v tomhle vlákně

Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Tak ještě jednou - Jak se k tobě někdo dostane s Lanďákem, když ztratil klíče?eventai píše:To je už druhá věc kolik lidí přijde jenže když už někdo přijde tak kvůli tomuhle přicházíme o peníze a to docela o dost protože dostat se do auta po té vyměnit řídící jednotku centrálu Lucas 5AS (nejčastěji) + nový klíč a ovládání.[/
To ho dotlačil?
Nebo přivezl na podvalníku?
Do auta se kupodivu dostat dá a nějak mi nesedí tvůj argument
dostat se do auta po té vyměnit řídící jednotku centrálu Lucas 5AS (nejčastěji) + nový klíč a ovládání.
I když budeš mít univerzální klíč, stejně tu jednotku vyměnit musíš a zákazník dostane nový klíč.
Nebo ji nevyměníš a dáš mu ten univerzální?
No a proč vy přicházíte o peníze když klíč ztratil majitel? Nechápu....
Tady něco smrdí.....

Discovery je životní styl.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Třeba zavolá do našeho servisu s tím aby jsme přijely že ztratil klíče a nemá jak dovízt auto. Dostat do auta by se dalo právě tím univerzálním klíčem. Ano jednotka centrálu se musí vyměnit tak jako tak ale přicházíme o peníze tím že samy nedokážeme otevřít auto bez poškození.
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
Kolko si mal takychto pripadov za posledny rok??eventai píše:Třeba zavolá do našeho servisu s tím aby jsme přijely že ztratil klíče a nemá jak dovízt auto. Dostat do auta by se dalo právě tím univerzálním klíčem. Ano jednotka centrálu se musí vyměnit tak jako tak ale přicházíme o peníze tím že samy nedokážeme otevřít auto bez poškození.
if it ain't broke, don't fix it
Re: Schéma zapojení klíče (ovladače centrálu)
5-8 nevím už přesně ale tak předci jenom nový klíč, přijímací jednotka centrálu, někdy i popř.: zámek to je dejme tomu kolem 10 000 záleží na ceně od dodavatele.