Neolemus píše:Zdravím všechny a prosím o radu.
Při poslední jízdě se mi stala nemilá věc, totiž z ničeho nic mi vylétla teplota vody do cervenych cisel, pricemz jsem stál/popojížděl v koloně. Poté při normální jízdě mi zase klesla zpět na standart - v pulce ukazatele.
Dolil jsem tedy zhruba 1,5 litru vody a při další jizdě se zdálo vše OK, ale po 20 minutách mi teplota zase vylétla na maximum.
Teď večer jsem jsem přišel opět k autu, doléval vodu a vešlo se jí tam 5 litrů

.
Tak se na Vás obracím s prosbou o radu, co za tím může být. Doteď jsem neměl žádný problém tohoto druhu, auto mám po prvním majiteli s tím, že mírně tlakuje, ale xxx kilometrové cesty na chatu nedělali žádný problém, teploty byli OK.
Voda nikde neteče, což mi příjde divné, že by se jí tam vešlo tolik. Může být problém ve zavzdušněných/ucpaných hadicích ? A kde popř. najdu odvzdušňovací ventil ?.
Díky moc za rady

no praveze moze byt upchata hadica. a dufajme ze to bude, lebo vsetko ine by mohlo byt ovela bolestive. takze poriadne kontroluj vsetky hadice. a ked pisem poriadne, tak to myslim sakra poriadne.
ako prve daj dole hadicu z expanzky a za chodu motora to kontroluj, ci tam stale tece voda. cez toho sa odvzdusnuje a tam furt musi pretiect voda. nezabudni, ze kedze teplota potom sama klesla, moze byt v hadici spina co len obcas upcha cestu a vacsinou prepusta vodu. ak tam netece, tak daj dole hadicu chladica a kontroluj ci vodna pumpa funguje dobre. a tak dalej...
ale hlavne tu hadicku od chladica do expanzky kontroluj poriadne, lebo uz som videl aj take, ze sme dali dole a skusali prefukat a vse bolo ok, stravili sme 3,5 hodiny s tym, lebo nechcel som zmiernit s tym, ze mam praskly blok, a nakoniec ukazalo sa, ze ta chadica bola upchata takym sposobom,ze z jednej strany bola v poriadku a druhej strany neprepustala nic
no a ked to robilo , tak po 5-tich sekundach v expanzke objavili sa bublinky, po dalsich 5-tich sek uz vytlacilo cca 5 litrov vody

(somozrejme s teplym motorom)
no a potom som vymenil hadicu a odvtedy
