Olej v diferáku

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Olej v diferáku

#1 Příspěvek od Da7we » 04 pro 2012 10:23

Čau chlapi,
hledal jsem to tady na fŕu ale nenašel jsem to, tak se kdyžtak předem omlouvám za zakládání novýho vlákna, ale potřebuju poradit. :Ale fuuj: včera jsem kontroloval olej v diferáku a to co z toho teklo mělo s olejem společnýho asi tolik jako KSČM s demokracií. Takže to "skoro bláto" potřebuju vyměnit a nevim jakej olej tam dát.

Předem díky za radu
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Olej v diferáku

#2 Příspěvek od ssang » 04 pro 2012 12:46

Tady máš takový nějaký souhrn informací, které jsem posbíral většinou zde na fóru,včetně té kterou momentálně řešíš.

EKA kód je identický pro každý vůz. Pokud máte dokumentaci k vozidlu najdete tam štítek kde je čtyřmístné číslo např. 3753.
Uvedu pouze jeden postup. Klíčem provedeme zamknutí vozu a necháme klíč v prostření - neutrální pozici. Po cca 2-3 sec začneme zadávat první číslo. Klíčem otáčím směrem doprava (někde nahoru) jako když zamykám nebo odemykám. Když dojedu klíčem na doraz vracím se zpět do výchozí - neutrální pozice kde čekám 2-3sec. Úkon je potřeba zadat pomalu a plynule cca 2 sec. Poté pokračuji ještě 2x abych měl zadáné číslo 3. Potom točím na druhou stranu než jsem zadával první číslo, celkem 7x. Potom 5x na druhou stranu (doprava) a poslední 3x zase naproti.
Jinak se to dá napsat i rovnicí L=doleva, P=doprava, N=na střed.
Zamknout. Klíč na N. LLL - N - PPPPPPP - N - LLLLL - N - PPP - N. Celý proces trvá až 2minuty takže buďte trpělivý. Pokud se jen jednou spletete začínáte zase znova.
Když jste se zdárně propracovali až na konec, auto by se mělo odemknout a odpojit imobilizér a vy můžete nastartovat a odjet.

Základní vlastnosti Land Rover Range Rover II 2.5 DT
Řada Land Rover Range Rover
Vyráběn v letech1994 - 2002
Délka4713 mm
Šířka1853 mm
Výška1817 mm

Fyzické parametry Land Rover Range Rover II 2.5 DT
Pohotovostní hmotnost 2130 kg
Užitečná hmotnost 650 kg
Počet dveří 5
Počet míst 5
Rozchod kol vpředu 1540 mm
Rozchod kol vzadu 1530 mm
Rozvor náprav 2745 mm
Min. objem zavaz. prostoru520 litrů
Max. objem zavaz. prostoru1640 litrů
Hmot. bržděného přívěsu3500 kg
Motor, výkon Land Rover Range Rover II 2.5 DT
Druh motoru řadový
Umístění motoru vpředu podélně
Příprava směsi vznětový motor s nepřímým vstřikem
Přeplňování turbodmychadlo
Poháněné nápravy pohon obou náprav
PřevodovkaManuální nebo automatická
Počet rychl. stupňů (man.) 5
Počet rychl. stupňů (aut.) 4
Zdvihový objem 2497 ccm
Počet válců 6
Počet ventilů 12
Točivý moment 270 nM
Točivý moment – otáčky 2300 při ot.
Výkon 100 kW
Výkon – koní 136 koní
Výkon - otáček4400 při ot.
Maximální rychlost 162 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 13.7 s
Pohonné hmoty Land Rover Range Rover II 2.5 DT
Druh paliva nafta
Objem nádrže 90 litrů
Spotřeba – kombinovaně 10.6 litrů na 100 km
Sériový rozměr pneu Land Rover Range Rover II 2.5 DT
Sériový rozměr pneu 235/70 R 16 H
Brzdy Land Rover Range Rover II 2.5 DT
Přední brzdy kotoučové s vnitřním chlazením
Zadní brzdy kotoučové
Klimatizace automatická

Motorový olej měnit po 10.000km
5W-40 nebo 10W-40
ACEA A3+B3
8,7 litrů

Převodový olej kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km
Manuál: Texaco MTF94 - 2,4 litrů nebo snad TEX8259

Automat: Dexron II D nebo Dexron III

Přídavná převodovka kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km
Dexron II D nebo Dexron III
2 Litry

Olej v přední a zadní nápravě kontrola a případné doplnění po 20.000km a vyměnit po 40.000km
75W-90
API GL5 + MT1
Texaco Multigear, Castrol SAF-XO
1,8 Litrů

Palivový filtr vyměnit po 30.000km a vyprázdnění odkalovací nádobky paliva každých 10.000 a 20.000km

Filtr vzduchu vyměnit po 20.000km
Pylový filry vyměnit po 20.000km
Plochý řemen příslušenství vyměnit po 120.000km


tedy, pro 2.5 DSE dle uziv. prirucky:
- automaticka prevodovka: 9.7l
- do predniho i zadniho diferencialu po 1.7l (dohromady 3.4l)
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Re: Olej v diferáku

#3 Příspěvek od Da7we » 04 pro 2012 13:25

díky moc :Sorry:
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Olej v diferáku

#4 Příspěvek od pooh » 04 pro 2012 17:10

ja som nedavno menil. dal som tam Total Transmission Syn FE 75W-90, lebo to umi aj MT1, nielen GL4-5
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Odpovědět