Webasto, Ateso - nezavislá topení

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#441 Příspěvek od pablo.gs » 04 pro 2012 13:24

Miky_CZ píše:tu jehlu do nadrze sezenu kde? a to normalne provrtam z vrchu nadrz a dam tam tu jehlu nebo co?

o vyfuku uz jsem cetl, jeste teda nevim presne kudy ho vyvedu ale to uz nejak vymyslim
Normálně navrtáš nádrž z boku nahoře, dobře utěsníš a je to. Jehlu nadávej až na dno, aby nesála bordel. Koupíš ji v servisu Ateso http://www.am-jc.com/pg7_cz.php, nebo na netu http://www.autosip.cz/

Výfuk mám vedený pod podlahou k prahu, vyfukuje od auta ven. Pokud by foukal kouř pod auto a byla prorezlá podlaha, mohl by se stát malér.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

MarekS

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#442 Příspěvek od MarekS » 04 pro 2012 13:26

Miky_CZ píše:dalsi dotaz, nejspis na nekoho kdo ma ateso:
zjisteno, jeste jeden dotaz, cerpadlo funguje jakym smerem? tam kde je konektor?
Tak tohle mě nenapadlo dneska si jedu pro můj zkontrolovaný eberspacher tak se musím schválně podívat.
Dělám to co ty akorát na DII ještě se optám natu jehlu coje lepší jestli hadička v nádrži nebo ta jehla.

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#443 Příspěvek od Honza_offroad » 04 pro 2012 13:39

pablo.gs píše:
Miky_CZ píše:tu jehlu do nadrze sezenu kde? a to normalne provrtam z vrchu nadrz a dam tam tu jehlu nebo co?

o vyfuku uz jsem cetl, jeste teda nevim presne kudy ho vyvedu ale to uz nejak vymyslim
Normálně navrtáš nádrž z boku nahoře, dobře utěsníš a je to. Jehlu nadávej až na dno, aby nesála bordel. Koupíš ji v servisu Ateso http://www.am-jc.com/pg7_cz.php, nebo na netu http://www.autosip.cz/

Výfuk mám vedený pod podlahou k prahu, vyfukuje od auta ven. Pokud by foukal kouř pod auto a byla prorezlá podlaha, mohl by se stát malér.
Jestli resite TD5ku, tak ta ma na cerpadle primo pripravenou pruchodku na tu jehlu, jen se to ustrihne a utesni...
Ta jehla tim prochazi dost tesne, tak to neutika, ale da se pres to nastrcit gumova hadicka a zatahnou sponkama
To curo je jak jsem udelal tu sipku.
td5 pumpa.jpg
td5 pumpa.jpg (10.93 KiB) Zobrazeno 2046 x
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#444 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 14:33

Mam tristovku
Mluvil jsem s nekym z autosipu, rikal ze klidne muzu dat tecko pred cerpadlo

ted jsem to meril, pod sedadlem to bude pekne na tesno ale vyjde to, akorat jeste msuim vymyslet jak ho otocit kvuli rozvodu vzduchu, chci dopredu u spolujezdce a dozadu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#445 Příspěvek od Rover » 04 pro 2012 15:25

Mám takhle téčko před podávacím čerpadlem a funguje to úplně v pohodě... bavíme se o 300Tdi...
Country boy...

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#446 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 04 pro 2012 15:30

Miky_CZ píše:Mam tristovku
Mluvil jsem s nekym z autosipu, rikal ze klidne muzu dat tecko pred cerpadlo

ted jsem to meril, pod sedadlem to bude pekne na tesno ale vyjde to, akorat jeste msuim vymyslet jak ho otocit kvuli rozvodu vzduchu, chci dopredu u spolujezdce a dozadu

Na to "T" bacha, dělá se plastový a kovový. Plastový mi prdlo jeden den před odjezdem na trajekt a z auta dole stříkala nafta. Naštěstí mě zachránili i o svátcích v BritishMotors. Nevěděl jsem čím to je a oni to našli a zaslepili. Už tam mám kovový a pohoda. Teda až na to že to topení moc nefunguje, ale to nefungovalo i před tím... :-)

Tom

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6533
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#447 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 04 pro 2012 15:58

Honza_offroad píše:
Jestli resite TD5ku, tak ta ma na cerpadle primo pripravenou pruchodku na tu jehlu, jen se to ustrihne a utesni...
Ta jehla tim prochazi dost tesne, tak to neutika, ale da se pres to nastrcit gumova hadicka a zatahnou sponkama
To curo je jak jsem udelal tu sipku.
....
H.
To tam inzenyri hezky pripravili, ale komu by se tam chtelo dostavat kvuli topeni? Spis bych vzal rozpalenej hrebik a vrtnul si dirku nekde jinde :bandit
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#448 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 16:14

kdyz uz jsme u toho jaky je vnitrni prumer te hadice mezi filtrem a cerpadlem? at to nemusim rozdelavat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15241
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#449 Příspěvek od MadTom » 04 pro 2012 16:18

U defa je to originál na houby - není díra v podlaze, ale u D2 tam už ta díra je, takže není problém se napojit. Nachystané je to tam proto, že ty minimálně D2 mohla mít originál teplovodní webasto jako přihřívač motoru - kvůli tomu, aby se auto v zimě rychleji ohřálo a topilo. V Defu to asi není potřeba, protože co jsem slyšel, tak do něj fouká a prší furt, takže to že netopí je už asi jedno. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#450 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 16:27

Rover píše:Mám takhle téčko před podávacím čerpadlem a funguje to úplně v pohodě... bavíme se o 300Tdi...
mas to pred cerpadlem, tudiz az ta tou pumpickou a filtrem jo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#451 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 16:28

kdyz jsem kouka na palivovy filtr tak on muze mit vic vstupu, na ten jeden zaslepeny vstup to asi nepujde pripojit ze?

nevim jestli tam porad neni trosku vzduchu nebo jak, teoreticky by to i mohlo jit ale nevim prave jak s tim zavzdusnenim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MarekS

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#452 Příspěvek od MarekS » 04 pro 2012 16:49

Miky_CZ píše:dalsi dotaz, nejspis na nekoho kdo ma ateso:
zjisteno, jeste jeden dotaz, cerpadlo funguje jakym smerem? tam kde je konektor?
Tak jsem topení přivez a pán říkal z hlavy do bufiku a zněj do radyátoru topení na mým jsou šipky jak tlačí aby nešlo proti pumpě za jízdy.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#453 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 16:51

MarekS píše:
Miky_CZ píše:dalsi dotaz, nejspis na nekoho kdo ma ateso:
zjisteno, jeste jeden dotaz, cerpadlo funguje jakym smerem? tam kde je konektor?
Tak jsem topení přivez a pán říkal z hlavy do bufiku a zněj do radyátoru topení na mým jsou šipky jak tlačí aby nešlo proti pumpě za jízdy.
ty mluvis o teplovodnim, ja mam teplovzdusne a resim cerpadelko nafty
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#454 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 16:54

Miky_CZ píše:kdyz jsem kouka na palivovy filtr tak on muze mit vic vstupu, na ten jeden zaslepeny vstup to asi nepujde pripojit ze?

nevim jestli tam porad neni trosku vzduchu nebo jak, teoreticky by to i mohlo jit ale nevim prave jak s tim zavzdusnenim
ted jsem se byl kouknout na dalsi disco na zahrade a rozebral filtr, tak jak je vstup do filtru tak na druhe strane je sroubem zadelany druhy vstup, jsou tam pouze diry dovnitr toho drzaku filtru, takze pokud tam neni nejaka vzduchova bublina a nevadi ze naftu vezmu az za tou rucni pumpickou nebo co to je tak to snad pujde pripojit tam:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MarekS

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#455 Příspěvek od MarekS » 04 pro 2012 16:55

ty mluvis o teplovodnim, ja mam teplovzdusne a resim cerpadelko nafty[/quote]

Aha já myslel směr proudění vody a ty vzduchu :blush

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2511
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#456 Příspěvek od Hubert » 04 pro 2012 21:12

Měl jsem to prvně napojené přes Téčko těsně před podávacím čerpadlem a už to víckrát neudělám. Furt problémy topení jelo furt divně mám vodníka Eberspacher. Nakonec jsem dal jehlu přímo do víčka nádrže a natáhnul jsem vedení přímo jenom pro topení a od tý doby klid.
Klidně si to s tím Téčkem zkus, třeba ti to bude fungovat já rozhodně doporučuji jehlu do nádrže.
Orientace čerpadla je většinou kontakty na výstupu, ale Ateso jsem nikdy nemontoval.
Naposledy upravil(a) Hubert dne 04 pro 2012 21:24, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#457 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 21:22

Hubert píše:Měl jsem to prvně napojené přes Téčko těsně před podávacím čerpadlem a už to víckrát neudělám. Furt problémy topení jelo furt divně mám vodníka Eberspacher. Nakonec jsem dal jehlu přímo do vička nádrže a natáhnul jsem vedení přímo jenom pro topení a od tý doby klid.
Klidně si to s tím Téčkem zkus, třeba ti to bude fungovat já rozhodně doporučuji jehlu do nádrže.
Orientace čerpadla je většinou kontakty na výstupu, ale Ateso jsem nikdy nemontoval.
asi to nakonec udelam stejne, jak dlouha jehla by mela byt na DI?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MarekS

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#458 Příspěvek od MarekS » 05 pro 2012 07:13

Miky_CZ píše:
Hubert píše:Měl jsem to prvně napojené přes Téčko těsně před podávacím čerpadlem a už to víckrát neudělám. Furt problémy topení jelo furt divně mám vodníka Eberspacher. Nakonec jsem dal jehlu přímo do vička nádrže a natáhnul jsem vedení přímo jenom pro topení a od tý doby klid.
Klidně si to s tím Téčkem zkus, třeba ti to bude fungovat já rozhodně doporučuji jehlu do nádrže.
Orientace čerpadla je většinou kontakty na výstupu, ale Ateso jsem nikdy nemontoval.
asi to nakonec udelam stejne, jak dlouha jehla by mela byt na DI?
Tak aby to nenasálo vzduch a zas nebyla úplně nadně jehla to přmo prej bejt nemusí trubička nebo klidně ta přívodní hadička je dost tvrdá akorát přichytit k plováku nebo čerpadlu.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2511
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#459 Příspěvek od Hubert » 05 pro 2012 09:30

Miky_CZ píše:
asi to nakonec udelam stejne, jak dlouha jehla by mela byt na DI?
Já sem to do nádrže napojoval, když se mě rozsvítila rezerva na palubovce. A nastavil délku tak že to bylo těsně nad hladinu paliva v nádrži. A to aby ti topení nevysálo všechnu naftu a taky se to dobře montuje když máš málo nafty. Ale nevím zda stačila či sem ji nastavoval pomocí té plastové origo mikro-trubičky.
Jenom až to budeš spojovat pomocí tech krátkých hadiček se sponami musíš dicky oba konce dotlačit až na sebe, jinak to dělá neplechu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#460 Příspěvek od Miky_CZ » 05 pro 2012 09:35

takze opet sem rad ze mam na zahrade auta ve stadiu rozkladu:-D nadrz ma na vysku 29cm, nebudu kupovat origo jehlu, odpoledne budu mit trubicku 5mm vnejsi prumer do L presne na miru.

zitra jdu na to:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět