zahrabal jsem se...

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Návštěvník

#21 Příspěvek od Návštěvník » 17 led 2008 22:38

..tak ta potvora mezinapravova tam vezi porad a ne a ne ji vyradit.Skousel jsem klickovat pospatku,ruzne vyrazovat a zarazovat,cukat ale je tam furt.Takze pr...r!Kontrolka uz zhasla ale sem tam poblikava.Vzhledem k tomu ze to ma 46tsc km a je to 4 roky stary auto bych tohle vazne necekal.
Co dal?Ted uz skusim cokoliv,i kostel :D
Honza

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#22 Příspěvek od Jenda » 17 led 2008 22:39

...to byl ja :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Jan Kucera » 17 led 2008 23:02

a zkousel si hejbat tema pristrojema zespod auta?uz sem to nekde tady psal, ja jel jednou do nemecka pro 745i a to auto tam stalo asi 12 let u fotbalovyho hriste a dal sem uzaveru abych ho vubec vyndal z travy a pak uz v Praze couvam na parkoviste a ejhle,kontrolka zhasla ale mezinaprava furt zarazena a bylo na vině nejaky blby futro v tom kladkostroji na zarazeni one ,tak to zkus nejak ručně domacknout at ti tim nekdo kvrdla v aute a ty tomu zespod pomoz.Styl 1203 razeni zpatecky pri vy...jch tahlech razeni :lol: 8)
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#24 Příspěvek od Sláma Karel » 18 led 2008 00:03

Pokud ti nechce vyskočit tak zkus zvednout jedno kolo do vzduchu heverem a lomcuj s ním sem tam než se začne volně točit, tak budeš mít jistotu že je vyřazená. Nezapomeň vyřadit a odbrzdit. Jestli to nepůjde tak budeš muset opravdu pod auto a dotlačit to táhlo ručně. Hodně štěstí Karel
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#25 Příspěvek od Jenda » 18 led 2008 06:31

Dekuji Karlove :D ,v nedeli mam volno tak se na to vrhnu.Pak dam vedet.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#26 Příspěvek od Jenda » 18 led 2008 06:32

..a Honzo samozrejme :D :D :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

tak dnes som zazil nieco podobne

#27 Příspěvek od michscho » 27 led 2008 17:35

vybral som sa vam dnes s rodinkou do lyziarskeho strediska na Martinske hole, kto tam niekedy bol tak vie ze je to cesta v CHKO takze ziaden posyp ani nic podobne, navyse celu noc aj dnes padal nadherny mokry kasovity sneh. Vravim si den pre discovery ako stvoreny, pozdravil som sa s panom na rampe ako obvykle a ked mi odporucal retaze, tak som mo pripomenul, ci nevidi zeleny oval vpredu :lol: islo sa mi relativne dobre, dost vela krat som tam uz bol kedze to mam de facto za domom. No prisla kriticka situacia, par zpriecenych aut za sebou a ja som zastal v kopci. Za normalnych okolnosti toto pre mna doteraz nikdy neznamenalo problem. Nie vsak teraz, sneh bol tak dokonale klzky, ze moje cestne zimne gumy si s tym nevedeli poradit. Keby aspon auto zostalo stat ale stacilo do neho tuknut a smykalo dole samo. Dole ako dole ... cesta ma negativny naklon bez zvodidiel a kedze je slaba zima aj bez sneznych mantinelov takze dole v tomto pripade znamenalo zhruba 100 - 200 metrovu roklinu popretkavanu stromami. Skusal som sa vyhrabat na redukovanej prevodovke aj sa mi to podarilo s pomocou rodiny a jedneho sikovneho Freelanderistu (vrela vdaka) som sa otocil v svahu, ked zadok vbehol do maleho mantineliku s neutlacenym snehom kolesa sa bez problemov chytili a slo to jedna basen. Zapli sme sa pred traktor s radlicou a retazami. a pomalicky jednym kolesom vo vnutri svahu a druhym po ceste ma traktor so spustenou radlicou pomaly spustil na rovnejsi usek. Potom uz len na redukcii opatrtko dole. Najzaujimavejsie bolo hladat ten spravny kompromis medzi doprednou rychlostou a bocnou silou ktorou sa ma matka zem snazila z cesty v zakrutach s naklonom stiahnut. No poviem vam zazitok pre amatera ako mna jak vysity, do toho este jaciaca cast zenskeho osadenstva. Tych par cm stvorcovych kontaktu z podkladom, ktore auto ma tentokrat absolutne zlyhalo. Dovolim si tvrdit, ze okrem neakych nastrelenych klincov by mi nepomohli bez retazi ziadne pneumatiky na svete. Co vy?? zvyknete pouzivat retaze? ake by ste odporucili??
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od discork » 28 led 2008 15:47

tak toto sa mi stalo tiez.skrabal som sa hore kopcom v terene na zablok medzi dif.az do chvile ked som ostal stat v kopci so zaradenou 1 a kolesa hrabali.ale discoska na cest pneu m+t letela doluuuuuuuuuuuuu svahom.ako na sankach :shock: ,bol to teda adrenalin,mal som blizko stromy.naraz by mi sposobil infarkt.ale zmaklo sa to,ufff.retaze nam treba,urcite a to na vsetky4 kolesa.

Odpovědět