2.5 dse popis palivové soustavy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
001marcus
Příspěvky: 23
Registrován: 13 kvě 2012 22:51
auto: Ranger

2.5 dse popis palivové soustavy

#1 Příspěvek od 001marcus » 11 pro 2012 13:47

Zdravim, řešim problem s pal. soustavou, a potřeboval bych poradit,jak to vlastně je s palivovým okruhem. Čerpadlo, co je v nádrži má prý nějakou ochranu, když je nedostatek nafty, nespíná, což nevím,..a další věc,..který ze snímačů ovlivnuje zapnutí pal. čerpadla, protože někdy se natlakuje,někdy ne, myslel sem si, že je někde v pal. soustavě snímač tlaku , který ovlivní sepnutí čerpadla, myslel jsem si, že to je ten bazmek nad filtrem(pal) ale to je předehřívač nafty, děkuju za odpovědi

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#2 Příspěvek od OC » 11 pro 2012 14:10

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

001marcus
Příspěvky: 23
Registrován: 13 kvě 2012 22:51
auto: Ranger

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#3 Příspěvek od 001marcus » 11 pro 2012 17:10

jo,..všude se dočtu jen s problémem teplého startu,.ale já mám problem se studenym,..teplý startuje jak má,..svíčky filtr atd vyměněno, chci se zaměřit na to čerpadlo podávací

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#4 Příspěvek od Kokesek » 11 pro 2012 18:28

Pokud budes mit plnou nadrz tak ho nepotrebujes. Ono je tam i tak nanic. kdyz nefunguje dela spis brzdu. Vytahni si hadicku s filtru a dej mu nazrat z pet lahve.Vecer ho nastartuj na naftu z petky a jestli rano chytne na petku tak mas problem na strane nadrze. pokud ne je to na strane motoru. A nebo si tam hod balonek z peugeota a natlac mu do cerpadla poradne nafty nez zacnes startovat.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

001marcus
Příspěvky: 23
Registrován: 13 kvě 2012 22:51
auto: Ranger

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#5 Příspěvek od 001marcus » 12 pro 2012 14:01

Kokesek píše:Pokud budes mit plnou nadrz tak ho nepotrebujes. Ono je tam i tak nanic. kdyz nefunguje dela spis brzdu. Vytahni si hadicku s filtru a dej mu nazrat z pet lahve.Vecer ho nastartuj na naftu z petky a jestli rano chytne na petku tak mas problem na strane nadrze. pokud ne je to na strane motoru. A nebo si tam hod balonek z peugeota a natlac mu do cerpadla poradne nafty nez zacnes startovat.
přesně tak,.je tam nanic,.nicméně objednal sem si naftové mčerpadlo,..zapojím si ho na tlačítko, a vždy před startem si ho máčknu,....problem bude nejspíš s padánim nafty, páč hned po vypnutí motoru a vyndáním hadičky před filtrem tam nafta okamžitě neni,..což u mého druhého auta bmw 525 tam se nafta drží pořád,...vidím to jako souhru náhod zpětných ventilů a nefunkčního čerpadla,..ještě prosim dvě otázky,..1. zpětné ventily jsou v nádrži, a u přepadu u vstřikovacího čerpadla,..? 2.relé pal. čerpadla je označení 08 a je v fuseboxu v mot.prostoru,...díky ,snad to vyřeším,...PS neutrácejte za drahé čerpadla, po drobné úpravě tam jde z HDI ček, což už se tu někde řešilo ;-)

001marcus
Příspěvky: 23
Registrován: 13 kvě 2012 22:51
auto: Ranger

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#6 Příspěvek od 001marcus » 12 pro 2012 14:01

Kokesek píše:Pokud budes mit plnou nadrz tak ho nepotrebujes. Ono je tam i tak nanic. kdyz nefunguje dela spis brzdu. Vytahni si hadicku s filtru a dej mu nazrat z pet lahve.Vecer ho nastartuj na naftu z petky a jestli rano chytne na petku tak mas problem na strane nadrze. pokud ne je to na strane motoru. A nebo si tam hod balonek z peugeota a natlac mu do cerpadla poradne nafty nez zacnes startovat.
přesně tak,.je tam nanic,.nicméně objednal sem si naftové mčerpadlo,..zapojím si ho na tlačítko, a vždy před startem si ho máčknu,....problem bude nejspíš s padánim nafty, páč hned po vypnutí motoru a vyndáním hadičky před filtrem tam nafta okamžitě neni,..což u mého druhého auta bmw 525 tam se nafta drží pořád,...vidím to jako souhru náhod zpětných ventilů a nefunkčního čerpadla,..ještě prosim dvě otázky,..1. zpětné ventily jsou v nádrži, a u přepadu u vstřikovacího čerpadla,..? 2.relé pal. čerpadla je označení 08 a je v fuseboxu v mot.prostoru,...díky ,snad to vyřeším,...PS neutrácejte za drahé čerpadla, po drobné úpravě tam jde z HDI ček, což už se tu někde řešilo ;-)

cyril1967
Příspěvky: 40
Registrován: 15 zář 2015 22:09
auto: RR P38

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#7 Příspěvek od cyril1967 » 19 říj 2015 22:11

Ja som dnes vybral čerpadlo z nádrže.Po malej úprave som založil do pôvodného plastového obalu s plavákom čerpadielko z Nisan micra 1,0.Rovnaký priemer aj dĺžka.Štartuje na brnk.Spokojnosť.Je v celom palivovom systéme vôbec nejaký spätný ventil?Po zapnutí kľúča podávacie čerpadlo zakaždým potlačí naftu.Je to tak?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5 dse popis palivové soustavy

#8 Příspěvek od Kokesek » 20 říj 2015 21:34

nafta vetsinou pada na netesnych prepadech vstriku a dalsi mistecko je na ridicim vstriku kde tento nemusi nutne tect kolem plastu zdvihu jehly, ale dokaze nasavat vzduch!!! Pozor na to. Jinak v ve vstrikovacim cerpadle nahore na zpatecce neni zpetny ventil a ventil ktery udrzuje urcity pretlak cerpadla (ten se ale nekazi)
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět