Olej do řízení, EGR ventil, výfuk.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
MH1
Příspěvky: 66
Registrován: 21 srp 2010 14:22

Olej do řízení, EGR ventil, výfuk.

#1 Příspěvek od MH1 » 13 pro 2012 14:02

Zdravím
Mám několik otázek

Nevíte někdo jaký je předepsaný olej do servořízení P38, 2,5DSE, r.v. 99?
Dále jak je to s egr ventilem - kde zaslepit, nebo stačí jen odpojit ovládání podtlakem?
Jaké máte zkušenosti s výfuky - který nejvíce vydrží a kde koupit. (vzadu mám Y - dva tlumiče).
A poslední věc - měli by jste někdo schéma zapojení originál rádia nebo schéma jak přizpůsobit na
dnes vyráběná rádia?

Předem díky za odpovědi.

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

Re: Olej do řízení, EGR ventil, výfuk.

#2 Příspěvek od Colonel » 13 pro 2012 14:54

Pocitam, ze stejny jako do 300 TDi, ATF Dexron III...
Disco I Modroush - holátko

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: Olej do řízení, EGR ventil, výfuk.

#3 Příspěvek od Navi » 13 pro 2012 15:11

V manuálu je pro převodku řízení napsán ATF Dexron II.
A co se elektriky týče, tak vše je hned v prvním tématu "RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy"
Konkrétně zde: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 37#p234437" onclick="window.open(this.href);return false;
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej do řízení, EGR ventil, výfuk.

#4 Příspěvek od Kokesek » 13 pro 2012 15:53

MH1 píše:Zdravím
Mám několik otázek

Nevíte někdo jaký je předepsaný olej do servořízení P38, 2,5DSE, r.v. 99?
Dále jak je to s egr ventilem - kde zaslepit, nebo stačí jen odpojit ovládání podtlakem?
Jaké máte zkušenosti s výfuky - který nejvíce vydrží a kde koupit. (vzadu mám Y - dva tlumiče).
A poslední věc - měli by jste někdo schéma zapojení originál rádia nebo schéma jak přizpůsobit na
dnes vyráběná rádia?

Předem díky za odpovědi.
tady nejde ani tak o schema zapojeni jak o znalost funkce radia a zesilovacu v aute. Radio posila jeden dulezity signal a to pripravenost pripojeni vystupu. To znamena ze jeden drat z origo radia da povel zesilovaci aby zacal pracovat. Proto se musi upravit zapojeni s neoriginal radiem. Musi se premostit tento hlidaci drat.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: Olej do řízení, EGR ventil, výfuk.

#5 Příspěvek od Navi » 13 pro 2012 19:16

A jde to Kokesku udělat nějak jednoduše, nebo je to sofistikovanější operace?
Já mám už asi rok rádio na opravě a jezdím v tichu. Což je docela takový smutný :cry
Takže bych si tam rád dočasně hodil jiné rádio. Ale obcházet ty zesíky se mi nechtělo.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Odpovědět