P38 Fail alebo ?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#21 Příspěvek od alap » 04 led 2013 13:37

Nezkoušel jsem kolik to udělá doopravdy, ale papírově by měla mít P38 pokud si dobře pamatuju z prospektu 100 za 8,9s?
Mám sice možnost to vyzkoušet, ale nevím jestli budu mít možnost když to tady napíšu. Pak už mi táta asi auto nepůjčí.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UlBFrpmLms" onclick="window.open(this.href);return false; Tady na tom videu to má něco staršího za 11 vteřin.

Ale našel jsem i klasika co tam měl 100 za 10 vteřin. Asi si vezmu to mé a zkusím za jak dlouho tam to kilo udělám.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: P38 Fail alebo ?

#22 Příspěvek od Navi » 04 led 2013 15:29

Nedalo mi to a taky jsem to se svým čipnutým ropáčkem vyzkoušel. Z 0 na 100km/h za 13 sec. A to jsem zapomněl přepnout na sport. Taky to mám natočeno, ale je to dost bída.
Akorát jak běžně jezdím okolo 2000ot/min, tak při takovéhle akceleraci se mi auta ve zpětném zrcátku ztrácí v oblaku sazí ;-)
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: P38 Fail alebo ?

#23 Příspěvek od pooh » 05 led 2013 21:49

dnes som to chcel odmerat, ale zabudol som na to. mozno zajtra.
zatial tu su oficialne hodnoty - je to zaujimave, ze vobec neni jednoduche zistit doveryhodne udaje:
2.5 manual 14,8 s
2.5 automat 15,2 s
4.0 manual 10,5 s
4.0 automat 11,3 s
4.6 automat 9,5 s
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#24 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2013 09:00

pooh píše:dnes som to chcel odmerat, ale zabudol som na to. mozno zajtra.
zatial tu su oficialne hodnoty - je to zaujimave, ze vobec neni jednoduche zistit doveryhodne udaje:
2.5 manual 14,8 s
2.5 automat 15,2 s
4.0 manual 10,5 s
4.0 automat 11,3 s
4.6 automat 9,5 s


u bosche je 9,5s nebo u Lukaše?
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: P38 Fail alebo ?

#25 Příspěvek od Sláma Karel » 06 led 2013 12:15

A k čemu jsou tyto informace o zrychlení z 0-100 dobré u takových aut jako jsou LR? :roll:

Já tedy nemám žádné ambice ani potřebu zrychlovat z 0-100 do deseti (možná ani 20ti) sekund.

Si myslím, že ty auta jsou na jiné věci. Pokud se chci honit za zrychlením, tak si koupím třeba Ferrari, nebo nějakou jinou sračku :Ale fuuj:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: P38 Fail alebo ?

#26 Příspěvek od Navi » 06 led 2013 12:31

Ono nejde o to honit se za zrychlením. Spíš je to nejjednodušší způsob jak přibližně porovnat výkon.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#27 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2013 13:49

Sláma Karel píše:A k čemu jsou tyto informace o zrychlení z 0-100 dobré u takových aut jako jsou LR? :roll:

Já tedy nemám žádné ambice ani potřebu zrychlovat z 0-100 do deseti (možná ani 20ti) sekund.

Si myslím, že ty auta jsou na jiné věci. Pokud se chci honit za zrychlením, tak si koupím třeba Ferrari, nebo nějakou jinou sračku :Ale fuuj:

K :dance
ale to je jasne sak nezavodime pouze experimentujem... Trosicku to ale ovsem vyvraci teorii o tom ze nafta patri do kamen... :mrgreen: Ja osobne jsem od benzinu cekal vic. O to vetsi mam presvedceni zustat u nafty.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: P38 Fail alebo ?

#28 Příspěvek od fidzi » 06 led 2013 15:08

Navi píše:Ono nejde o to honit se za zrychlením. Spíš je to nejjednodušší způsob jak přibližně porovnat výkon.
Spíš si porovnáváte přirození :mrgreen: A když sme tedy u toho, já mám zrychlení na stovku asi za dva roky :D
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: P38 Fail alebo ?

#29 Příspěvek od pooh » 06 led 2013 15:17

Sláma Karel píše:A k čemu jsou tyto informace o zrychlení z 0-100 dobré u takových aut jako jsou LR? :roll:

K :dance
no vidis, prave preto som nevedel povedat hodnotu, lebo doteraz ma vobec nenapadlo ze by som to potreboval nejak preverit. :angel
ale cloveka to predsa len zaujima, ked uz o tom citame, a potom aj tak pojde vsetko tak dalej ako doteraz, svojim vlastnim tempom :D
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#30 Příspěvek od Mirko » 06 led 2013 15:55

Tady nejde o velikost přírození, ale o to, že se naftářská sekce snaží dokázat, že pomoci voodoo, kouřových clon, vonných tyčinek a jiných ověřených praktik jsou schopni se výkonově dostat zhruba tam, kde by byla totálně odepsaná V8 s půl miliónem kilometrů bez jakékoliv údržby po vyjetí z fabriky :kiss

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#31 Příspěvek od alap » 06 led 2013 16:15

Mirko píše:Tady nejde o velikost přírození, ale o to, že se naftářská sekce snaží dokázat, že pomoci voodoo, kouřových clon, vonných tyčinek a jiných ověřených praktik jsou schopni se výkonově dostat zhruba tam, kde by byla totálně odepsaná V8 s půl miliónem kilometrů bez jakékoliv údržby po vyjetí z fabriky :kiss

Moje slova :D :rofl :D
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: P38 Fail alebo ?

#32 Příspěvek od fidzi » 06 led 2013 16:29

A není to přece jedno? Každý si vybere co chce, bojujete akorát o vlastní morální vítězství. Zanechte diskuzí a běžte se projet, ať už máte diesel nebo benzín.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#33 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2013 17:55

Mirko píše:Tady nejde o velikost přírození, ale o to, že se naftářská sekce snaží dokázat, že pomoci voodoo, kouřových clon, vonných tyčinek a jiných ověřených praktik jsou schopni se výkonově dostat zhruba tam, kde by byla totálně odepsaná V8 s půl miliónem kilometrů bez jakékoliv údržby po vyjetí z fabriky :kiss


:yes :yes :yes perfektni!


sem se nachvilku zavrel do garaze a tady se dejou veci.

Dneska se podarilo rozlustit problem immo na P38 bosch. Sice je to mimo misu ale umim poresit immo na bosch postou. Nepotrebuju k tomu auto a nahodim to tak ze to bude fungovat, dale uz vim jak odblokovat zablokovanou jednotku BECM (pokud neznate eka nebo ani po zadani proste nejde a auto nic nedela) a priradit klice se znamym bar kodem. Po celovikendovem patrani uz taky vim ze nejde doroubovat klic, ale pouze prendat celou skupinu klicu z jedne do druhe BECM.

Budu pracovat dale na emulatoru immo pro BOSCH aby becm vubec nebyla potreba. Tak jako u nafty - to uz je vyresene davno.


:oops: Jinak 4,6 V8 ma taky neco do sebe, nerikam ze to je uplne k zahozeni....
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: P38 Fail alebo ?

#34 Příspěvek od pooh » 06 led 2013 18:31

Kokesek píše: Dneska se podarilo rozlustit problem immo na P38 bosch. Sice je to mimo misu ale umim poresit immo na bosch postou. Nepotrebuju k tomu auto a nahodim to tak ze to bude fungovat,
blahozelam, to je nieco :yes :ty jeden...:
Kokesek píše: dale uz vim jak odblokovat zablokovanou jednotku BECM (pokud neznate eka nebo ani po zadani proste nejde a auto nic nedela) a priradit klice se znamym bar kodem. Po celovikendovem patrani uz taky vim ze nejde doroubovat klic, ale pouze prendat celou skupinu klicu z jedne do druhe BECM.
ale kde sa daju zohnat origos kluce / sada ?? to sa mi este nepodarilo vyriesit ... :head
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#35 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2013 18:41

pooh píše:
Kokesek píše: Dneska se podarilo rozlustit problem immo na P38 bosch. Sice je to mimo misu ale umim poresit immo na bosch postou. Nepotrebuju k tomu auto a nahodim to tak ze to bude fungovat,
blahozelam, to je nieco :yes :ty jeden...:
Kokesek píše: dale uz vim jak odblokovat zablokovanou jednotku BECM (pokud neznate eka nebo ani po zadani proste nejde a auto nic nedela) a priradit klice se znamym bar kodem. Po celovikendovem patrani uz taky vim ze nejde doroubovat klic, ale pouze prendat celou skupinu klicu z jedne do druhe BECM.
ale kde sa daju zohnat origos kluce / sada ?? to sa mi este nepodarilo vyriesit ... :head

no ja jich par mam a u nekterych vim z jakeho vinu sou. a lockset kody (bar kody) si zjistim. no a pak uz mi staci na par chvil tvoje BECM a klice jsou na svete ve tvoji becm. Umim i zjistit jestli klic vysila nebo ne. nez ho hodim do becm.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: P38 Fail alebo ?

#36 Příspěvek od pooh » 06 led 2013 18:46

Kokesek píše: no ja jich par mam a u nekterych vim z jakeho vinu sou. a lockset kody (bar kody) si zjistim. no a pak uz mi staci na par chvil tvoje BECM a klice jsou na svete ve tvoji becm. Umim i zjistit jestli klic vysila nebo ne. nez ho hodim do becm.
no jo, ale ja som myslel nove ...
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#37 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2013 18:47

pooh píše:
Kokesek píše: no ja jich par mam a u nekterych vim z jakeho vinu sou. a lockset kody (bar kody) si zjistim. no a pak uz mi staci na par chvil tvoje BECM a klice jsou na svete ve tvoji becm. Umim i zjistit jestli klic vysila nebo ne. nez ho hodim do becm.
no jo, ale ja som myslel nove ...

nove se daji objednat za cca 5500kc a pak musi chodit pokud patri k te tvoji becm podle vin. Staci je pouze synch.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: P38 Fail alebo ?

#38 Příspěvek od pooh » 06 led 2013 18:50

Kokesek píše:
pooh píše:
no jo, ale ja som myslel nove ...

nove se daji objednat za cca 5500kc a pak musi chodit pokud patri k te tvoji becm podle vin. Staci je pouze synch.
este stale nie je to ono :Sorry:
ja som mal na mysli "virgin" kluce/sadu
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#39 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2013 19:29

nove se daji objednat za cca 5500kc a pak musi chodit pokud patri k te tvoji becm podle vin. Staci je pouze synch.[/quote]

este stale nie je to ono :Sorry:
ja som mal na mysli "virgin" kluce/sadu[/quote]


tak to nejde to neexistuje
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Fail alebo ?

#40 Příspěvek od OC » 06 led 2013 20:05

Kokesek píše:Trosicku to ale ovsem vyvraci teorii o tom ze nafta patri do kamen... :mrgreen:
To je zásadní omyl. Nafta patří do kamen nikoli proto, že by špatně táhla, nýbrž kvůli těm hnusným sazím.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Odpovědět