Pevnostní prahy D II

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eveUSO
Příspěvky: 237
Registrován: 01 lis 2011 15:13
tel.: mám
auto: Discovery II Td5
Bydliště: Moravia

Pevnostní prahy D II

#1 Příspěvek od eveUSO » 10 úno 2013 19:07

Ahoj.

předem bych chtěl říci, že jsem se díval tu na fóru a docela dost používal kolonku ,,hledat,, , ale stále to nezodpovědělo vše co mě zajímá .
Rád bych se pustil do výroby pevnostních prahů na D II ( né ozdobných nášlapů,ale opravdu prahů) za které bude možno auto Hi-liftem zvednout. Chtěl bych osazenstvo zde požádat o cenné rady a zkušenosti, popřípadě, kdyby byl někdo ochoten i přihodit foto, jak to má na svém miláčkovi (i uchycení prahu), byl bych velice vděčný ( v dnešní době, kdy existují peníze je vděk naprd, já vím :-D )

Otázka tedy zní... Jaké uchycení je dle vás lepší, uchytit práh pouze do A) rámu , B) pouze do kastle a nebo C) jak do rámu, tak do kastle ?


Děkuji

Filip 8)
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Pevnostní prahy D II

#2 Příspěvek od Miloš II » 10 úno 2013 19:51

Mám do kastle bo do rámu to je moc daleko a musel bys to hodně vystužovat aby jsi to zvedal za rám a aby se to celý neskroutilo.. Spojovat rám a kastli je blbost protože je rám od kastle oddělenej silenbloky. Mám to hodně naprofilovaný pod celou délkou karoserie (pod dveřmi) aby hilift šel nasadit na jakékoliv místo "rock sliders" MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
eveUSO
Příspěvky: 237
Registrován: 01 lis 2011 15:13
tel.: mám
auto: Discovery II Td5
Bydliště: Moravia

Re: Pevnostní prahy D II

#3 Příspěvek od eveUSO » 10 úno 2013 20:01

Děkuji Miloši, nedělá ti to neplechu, nemá to tendenci deformovat kastli ? A jak to do té kastle máš upevněný, Osmičkama šroubama s matkou ?
Bylo by tě možno poprosit o nějakou fotečku ?
Děkuji
Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Pevnostní prahy D II

#4 Příspěvek od Miloš II » 10 úno 2013 20:05

jj sem našel v archivu... MIloš II
Přílohy
Přední část  vnitřní strana.jpg
Vnější rám.jpg
Vnitřní rám.jpg
Hotovo 2.jpg
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
eveUSO
Příspěvky: 237
Registrován: 01 lis 2011 15:13
tel.: mám
auto: Discovery II Td5
Bydliště: Moravia

Re: Pevnostní prahy D II

#5 Příspěvek od eveUSO » 10 úno 2013 20:16

vypadá to moc pěkně, a pod dveřima (místo originálního plastoveho ,,lemu,,) to nemáš, ještě nějak uchycený do kastle ?



Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Pevnostní prahy D II

#6 Příspěvek od Miloš II » 10 úno 2013 20:25

Jo je to bez plastu..pokud chceš styling tak tu.... http://www.rocksliders.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false; je to jen stupačka Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
eveUSO
Příspěvky: 237
Registrován: 01 lis 2011 15:13
tel.: mám
auto: Discovery II Td5
Bydliště: Moravia

Re: Pevnostní prahy D II

#7 Příspěvek od eveUSO » 10 úno 2013 20:32

Právě, že stupačky mám a ty už nechci, zavazí to na autě a co chvilu se to o něco (pařez) ohne, chci něco, za co to auto budu moct konečně i zvednout :-)




Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''

Uživatelský avatar
Mirda_Disco
Příspěvky: 127
Registrován: 25 lis 2012 17:57
tel.: 777325858
auto: Disco II
Bydliště: Forbes

Re: Pevnostní prahy D II

#8 Příspěvek od Mirda_Disco » 10 úno 2013 20:35

Ty na tom odkazu by měly něco vydržet. Ty nevypadají jako na parádu.
Discovery je jak mladá milenka. Taky potřebuje pravidelnou údržbu a hodně peněz!
Discovery ll TD5 Černá Perla.

Uživatelský avatar
eveUSO
Příspěvky: 237
Registrován: 01 lis 2011 15:13
tel.: mám
auto: Discovery II Td5
Bydliště: Moravia

Re: Pevnostní prahy D II

#9 Příspěvek od eveUSO » 10 úno 2013 20:47

ale nikde na nich nevidím otvor pro nástavec na Hi-lift, přijdou mi takové nešťastné
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''

Uživatelský avatar
Discovery1
Příspěvky: 783
Registrován: 21 srp 2009 15:11
auto: Dender 300 Tdi 110SW
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pevnostní prahy D II

#10 Příspěvek od Discovery1 » 10 úno 2013 20:57

Tak se podívej líp já je tam vidím a příjdou mi hezké i účelové :yes
Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)

Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Pevnostní prahy D II

#11 Příspěvek od Benjamin » 10 úno 2013 21:05

Myslím, že to, co má Miloš, je v podstatě to samé, co vyrábí LubošM - http://www.i-defender.cz/discovery2" onclick="window.open(this.href);return false;

Já už nad tím taky dlouho přemýšlím a pořád mne hlodá myšlenka, zda to neudělat "natvrdo" jako na některých shnilejších DI, kde se vyřezají rovnou celé prahy a navaří místo nich pevnostní prahy z jeklu. Ne, že bych měl shnilé prahy, to ne, ale láká mě ta světlá výška, na druhou stranu je asi zbytečné dělat takový radikální zásah na DII pro pár cm.

Miloši, jak to máš prosímtě uchycené - nanýtoval jsi matice do původních děr v origo prazích na kastli a pak přiložil prahy pevnostní + kratké šrouby, anebo jsi ty prahy prošrouboval úplně skrz + dlouhé šrouby a klasické matky z druhé strany origo prahů na kastli?

Díky Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Discovery1
Příspěvky: 783
Registrován: 21 srp 2009 15:11
auto: Dender 300 Tdi 110SW
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pevnostní prahy D II

#12 Příspěvek od Discovery1 » 10 úno 2013 21:22

Já jelikož mám první verzi budu navařovat jekl a tohle je pro mě inspirace :sun
Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)

Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2

Uživatelský avatar
Mirda_Disco
Příspěvky: 127
Registrován: 25 lis 2012 17:57
tel.: 777325858
auto: Disco II
Bydliště: Forbes

Re: Pevnostní prahy D II

#13 Příspěvek od Mirda_Disco » 10 úno 2013 21:32

Taky budu řešit. Mám dotaz. Na Dll je podlaha a prahy železo a nebo hliník. Nějak nemůžu najít kde je železo a hliník na kastli. Možná magnetem. :lol:
Discovery je jak mladá milenka. Taky potřebuje pravidelnou údržbu a hodně peněz!
Discovery ll TD5 Černá Perla.

Uživatelský avatar
honzeeek
Příspěvky: 117
Registrován: 02 říj 2011 00:17
auto: DII
Bydliště: Brno

Re: Pevnostní prahy D II

#14 Příspěvek od honzeeek » 10 úno 2013 21:43

Mám na autě zmiňované prahy od LubošeM a maximální spokojenost :wink:

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Pevnostní prahy D II

#15 Příspěvek od Benjamin » 10 úno 2013 22:07

honzeeek píše:Mám na autě zmiňované prahy od LubošeM a maximální spokojenost :wink:
Ahoj honzeeeku,

a bral jsi od něho standardní rozměr nebo jste je po dohodě při výrobě nějak zkrátily trochu, aby ti nedřely při křížení v rejdu apod?
Mám BFG MT KM2 265/75/16 a 2" lift - předpokládám, že jezdíš něco podobného?

Díky
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2586
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Pevnostní prahy D II

#16 Příspěvek od habakuk » 11 úno 2013 08:40

Na standardní ráfky není problém vše se vejde jak má i při křížení. Já co jsem dával moduláry tak jsem v předu 1cm řezal.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Pevnostní prahy D II

#17 Příspěvek od fidzi » 11 úno 2013 18:54

Mirda_Disco píše:Taky budu řešit. Mám dotaz. Na Dll je podlaha a prahy železo a nebo hliník. Nějak nemůžu najít kde je železo a hliník na kastli. Možná magnetem. :lol:
Železo.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Pevnostní prahy D II

#18 Příspěvek od Benjamin » 12 úno 2013 00:31

habakuk píše:Na standardní ráfky není problém vše se vejde jak má i při křížení. Já co jsem dával moduláry tak jsem v předu 1cm řezal.
Já přešel kvůli váze z modulárů na standardní Alu s podložkami 30mm. To je asi o 15mm dovnitř oproti modulárům, pokud si dobře pamatuju výpočty ET....takže asi taky radši kratší...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2586
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Pevnostní prahy D II

#19 Příspěvek od habakuk » 12 úno 2013 08:10

Benjamin píše:
habakuk píše:Na standardní ráfky není problém vše se vejde jak má i při křížení. Já co jsem dával moduláry tak jsem v předu 1cm řezal.
Já přešel kvůli váze z modulárů na standardní Alu s podložkami 30mm. To je asi o 15mm dovnitř oproti modulárům, pokud si dobře pamatuju výpočty ET....takže asi taky radši kratší...
No já jsem si navalil jeden hliník tak jsem řekl a dost. Dal jsem plechy a váha se mi proti hlinku nezdá výrazně vyšší.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Odpovědět