ABS D2

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

ABS D2

#1 Příspěvek od pkot » 11 úno 2013 18:28

Dobrý dne,
rád bych se zeptal někoho, kdo má doma multimetr a Discovery2 na nějáké informace.
Na palubce mi svítí ABS, TC atd.. proste taková ta veselá trojkombinace .
Na téhle stránce http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false; jsem se docetl a vykoukal to, že při troše štěstí by to nemusel být až takový problém. Jen že ... odpojil jsem konektor od ABS a změřil jsem hodnotu na pinu 9 a 6 - měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.

Má otázka zní, jaká tam má být hodnota při vypnutém motoru, jaká pri nastarování/brždění atd...
Pro začátek by mi stačila hodnota při vypnutém motoru.
Předem velice děkuji, za případnou pomoc a rady .

Petr

MarekS

Re: ABS D2

#2 Příspěvek od MarekS » 12 úno 2013 07:19

Když budeš hledat je tu spousta vláken :mrk

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12392" onclick="window.open(this.href);return false;

Mě to svítí taky a když mám možnost diagnostiky tak nesvítěj akorát mě sami zhasnou.

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

Re: ABS D2

#3 Příspěvek od vladob8 » 12 úno 2013 08:49

pkot píše: měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.
Petr
Nechcel si napisat 1,8 k ohmu, teda 1800 ohmov? Ked bude cas tak to zmeram, mozno este dnes, lenze v tejto zime... :(
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: ABS D2

#4 Příspěvek od Acon » 12 úno 2013 09:25

MarekS píše:Když budeš hledat je tu spousta vláken :mrk

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12392" onclick="window.open(this.href);return false;

....
Presne tak. O tomto sú tu celé romány, čítaj, prípadne pokračuj tam nech tu nie je miliontá prvá téma o ABS,TC
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

Re: ABS D2

#5 Příspěvek od pkot » 16 úno 2013 17:19

vyreseno ... az budu mit chvilku tak napisu cim to bylo ... :-)

pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

Re: ABS D2

#6 Příspěvek od pkot » 17 úno 2013 18:33

U kamarada jsem si promeril hodnoty na kostce a u sebe jsem zjistil, ze jsou jine. Misto 3kOhmu jsem tam mel cca 1,8k. Tak jsem vyhodil z ABS desku se switchema a zjistil jsem ze je jeden mrtvej. Frezou jsem odbrousil zalitej tistak a vytahnul jsem ho z pouzdra swtiche. Na tistacku jsou krom switche dva smd odpory, jeden 5OOohmu a druhy 1k. No a u jednoho byl studenak. Vyletoval jsem je oba, udelal dratovej propoje a po promereni jsem zjistil, ze uz se chova tak jak ma, tak ze jsem to epoxidem zase zpet zalil a pak namontoval zpet na karu. Po nastartovani ABS , TC atd... zhaslo a vse funguje jak ma.

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: ABS D2

#7 Příspěvek od MadTom » 17 úno 2013 18:41

Studeňáky v kostce jsou docela častá závada, i když to většinou nebývá u odporů, ale v konektoru, kterým se tyhlety switche připojují - je to taková tyčka uvnitř. Hlavně když se podařilo opravit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

Re: ABS D2

#8 Příspěvek od pkot » 17 úno 2013 18:54

MadTom píše:Studeňáky v kostce jsou docela častá závada, i když to většinou nebývá u odporů, ale v konektoru, kterým se tyhlety switche připojují - je to taková tyčka uvnitř. Hlavně když se podařilo opravit.
jj o tom problemu vim , proto jsem si take vyvedl draty od toho nitrniho konektoru, jako takovou malou pripravu do budoucna, abych se nemusel zase mordovat s tema trema imbusama :-)

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: ABS D2

#9 Příspěvek od Balú » 17 úno 2013 23:40

pkot píše:U kamarada jsem si promeril hodnoty na kostce a u sebe jsem zjistil, ze jsou jine. Misto 3kOhmu jsem tam mel cca 1,8k. Tak jsem vyhodil z ABS desku se switchema a zjistil jsem ze je jeden mrtvej. Frezou jsem odbrousil zalitej tistak a vytahnul jsem ho z pouzdra swtiche. Na tistacku jsou krom switche dva smd odpory, jeden 5OOohmu a druhy 1k. No a u jednoho byl studenak. Vyletoval jsem je oba, udelal dratovej propoje a po promereni jsem zjistil, ze uz se chova tak jak ma, tak ze jsem to epoxidem zase zpet zalil a pak namontoval zpet na karu. Po nastartovani ABS , TC atd... zhaslo a vse funguje jak ma.
no,si rozhodne šikovný,mne to tiež sem-tam zasvieti a som z toho celý ...čo neznášam je palubka ako vianočný stromček,podľa diagnostiky by to mala byť tiež ta nešťastna kocka,rozhodne díky za ten anglický link,trochu som sa cez to prekúsal...škoda,že bývaš v Prahe,keby si bol bližšie,tak by si sa nato možno za nejakú tú tekutú kvalitnú domácu :drink +samozrejme prípadný úspech by sa musel tiež riadne osláviť :beer dal nahovoriť,či ?

pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

Re: ABS D2

#10 Příspěvek od pkot » 18 úno 2013 17:54

Balú pokud máš multimetr, tak začni tím, že změříš hodnotu na těch pinech podle toho odkazu.
Když nenaměříš nic , je možné že je špatný konektor který je v kostce, tím pádem by jsi jeden drát zapojil přímo do svazku a druhý píchnul na kostru. Důležité je aby jsi naměřil 3-2-1kOhm na tom obvodu se spínačema. Ale také to může být i něco jiného, fakt nevím LR mám týden :-)

Odpovědět