

Moderátor: Miky_CZ
Přesně todle jsem myslel,kdybych měl stan jájezbera ivan píše: Este je moznost pouzit kratke pod stan a do dvoch bodov najprednejsich, kde by sa kotvili len kolajnice dlhe si dat vyrobit solo priecnik, ktory sa pouzije len v case montaze stanu. To bude asi moja cesta, bude aj "esthe disco roof line" zachovana aj v stane sa bude dat robit co treba![]()
Nevím ale nepřijde mi to zas až tak moc dopředu. Jaký je cenový rozdíl mezi krátkejma a prodlouženejma podélníkama?viktor.houska píše:Tak uz jsem se skoro rozhodnul pro ty kratke podelniky - kdyz me napadlo to pro jistotu jeste jednou premerit...
Stresni stan, co mam vyhlednuty, je Maggiolina AirTop. Ten ma na delku 210 cm. Kdyz to odmerim cirka od hrany zadnich dveri, tak mi vychazi, ze by pred prednim pricnikem mel stan docela slusnej previs...
Merim blbe nebo jak to vychazi v realu? Podle fotek, co jsou u diskuze, to nevypada zas tak tragicky. Ale treba u Jardy je videt, ze predni pricnik je na delsim podelniku o kus vepredu. No a jestli tam ten presah je, jake mate zkusenosti s pevnosti stanu?
Skoro dvojnasobek...Kubas38 píše:
Nevím ale nepřijde mi to zas až tak moc dopředu. Jaký je cenový rozdíl mezi krátkejma a prodlouženejma podélníkama?
Jestli ti pomůže můj názor ( mám D3 s krátkýma podélníkama - jiný tenkrát ani nebyly ) , tak já bych vycházel s umístěním od zadu,aby šel bez problému otevřít vrch zadních dveří a předek bych nechal tak jak to vyjde . A příčníky bych určitě dal tři .viktor.houska píše: Ale treba u Jardy je videt, ze predni pricnik je na delsim podelniku o kus vepredu.
Jarda D4 píše: Já se přimlouvám za dlouhé podélníky (i když dražší) - kromě jednoznačně lepší pevnosti se třemi příčníky dávají velkou volnost umístění. ....... je vidět zadní spona na Maggiolině, která dělala problémy.
To je anténa na telefén ......anténu na navigaci máš integrovanou v zadním bočním okně ..... ( ale nevím jestli v levém nebo pravém okně nebo to je v obou - asi určitě je jedna na radio )viktor.houska píše:Jeste z jineho soudku: D4 ma na strese vzadu antenu GPS. Mate nekdo zkusenosti, jak funguje navigace, kdyz je to zakryte stresnim stanem? Rekl bych, ze asi moc ne, co...?
Aha!RudaK píše:To je anténa na telefén ......anténu na navigaci máš integrovanou v zadním bočním okně ..... ( ale nevím jestli v levém nebo pravém okně nebo to je v obou - asi určitě je jedna na radio )viktor.houska píše:Jeste z jineho soudku: D4 ma na strese vzadu antenu GPS. Mate nekdo zkusenosti, jak funguje navigace, kdyz je to zakryte stresnim stanem? Rekl bych, ze asi moc ne, co...?
Já měl krátké podélníky na D3, origo LR příčníky a stan Maggiolina a po asi 1000 km na Islandu začala střecha vrzat, takže to bude asi toto http://www.disco3.co.uk/forum/topic5358 ... t=columbus" onclick="window.open(this.href);return false; , myslím že příčinou jsou ty origo příčníky které dovolují rozkmit stanu, mají gumový mezikus v držáku který ten pohyb umožňuje a celkem vysoko těžiště. Dobré příčníky dělal Petrs, stan byl níž a byly natvrdo přidělané k podélníkům.RudaK píše:Já mám sice ty krátké,ale mě se víc líbí prostě ty co má Jarda ....a míň,podle mě hrozí todle : http://www.disco3.co.uk/forum/topic5358 ... t=columbus" onclick="window.open(this.href);return false; Střešní stan bych měl taky raději na třech příčníkách ( teda ho nemám,ale kdyby) Já mám stajlingovou zahrádku a je vohromě špičková a nepostradatelná
a ta je taky přichycená na 3 místech - tz 6 bodech a leží po celé délce těch ližin.
PavelK píše: Dobré příčníky dělal Petrs, stan byl níž a byly natvrdo přidělané k podélníkům.
Jo, s tim pocitam, ze to bude potreba asi trochu vypodlozit do roviny...Tomas K (tkala) píše:Nejsem si jistý, že je střecha rovná. Skoro jsem přesvědčeny o tom, že není. Jinými slovy 3 koupené stejné příčníky nebudou fungovat.... Střední bude vyšší. Pro jistotu si to změř.
Tom