#26
Příspěvek
od erik » 30 led 2013 11:58
Rover píše:Mám na Defovi Nokiany HKPLT (zkráceně) dokonce s hřebama a na sněhu, atd. se chovají strašidelně... neustále mám pocit, že nezabrzdím, vylétnu ze zatáčky, atd. takže jezdím jak důchodce... Tak jsem přemýšlel co je za problém, když to mají být nejlepší gumy do sněhu, a problém je zřejmě v tom, že už jsou prostě starý... teda asi tvrdý... vzorek mají krásný cca 1cm... takže asi vytrhám hřeby a dojezdím je v létě...
dam sem odkaz z testu s hrotama a bez z Karelie a Ladogy...
Podle mne je Def těžko )riditelný na drift v zatáčce - určitě je lepší s kittem zadní ručky... no dělali jsme záběr na projetí kolem kamery do 1 m v esíčku, povrch uježděný sníh -až do ledového povrchu. Rychlost 60- 70. Jel jsem to asi 20x a poprvé tak 40 a 3 m od kamery. Obuté Nordiky a YERMAK s hroty. Oba pláště nižší jak 235x85x16 .Velké + jsem cítil právě v nižším rozměru...auto má nižší těžiště a rozdíl mezi 255x85x16 , které mám obuto furt a 265x70x16 sedělo jako osobní auto...
http://www.youtube.com/watch?v=8Ug3x6-zKac" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu