EAS kicker-pomůže mi někdo
EAS kicker-pomůže mi někdo
Ahoj,dostal se mi do ruky EAS Kicker-https://blackbox-solutions.com/shop/,ale po připojení na auto píše COMM FAULT 4,je teda poškozený připojovací konektor na straně kickeru,může to být příčínou této hlášky?Díky za jakoukoliv pomoc,R
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
Máš zaplé zapalování? Tím myslím, že ti svítí kontrolky mazání a dobíjení.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
niesom si isty, ci nemusi byt nastartovane na diagnostiku EAS-u...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
nastartováno být nemusí, ale musí být zapnuté zapalování a pokud si pamatuju tak mi to u táty naposledy psalo com4 když jsem nezapnul klíček. Po zapnutí to normálně naběhlo.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
jestli mas ten se trema tlacitkama tak je problem v kickeru. umim to opravit. me uz to odeslo mockrat. Stava se to hlavne kdyz nechas kicker v obd a startujes.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
Aha, Kokešku mám dotaz. U táty v P38 mi kicker funguje normálně, ale když ho zapojím v RRC tak mi právě stále píše chybu com4. A je pravda že normálně s kickerem v OBD startuju. Netušil jsem že by se to mohlo roznemocnět. Je možné že to je ta chyba co umíš opravit a nebo je problém někde v RRC když to předtím normáně fungovalo.
Díky Aleš
Díky Aleš
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
alap píše:Aha, Kokešku mám dotaz. U táty v P38 mi kicker funguje normálně, ale když ho zapojím v RRC tak mi právě stále píše chybu com4. A je pravda že normálně s kickerem v OBD startuju. Netušil jsem že by se to mohlo roznemocnět. Je možné že to je ta chyba co umíš opravit a nebo je problém někde v RRC když to předtím normáně fungovalo.
Díky Aleš
ty mas kicker na RRC?
Ale jinak naladove sem to mel uz taky ze jedno auto jo a jine ne, ale mam vice diagnostik vetsinou nejaka zabrala. Na moji p38 byl kicker jednu dobu velmi alergicky. Cela komunikace funguje po trech dratech ale na cteni ti staci pouze dva. Jak sem chtel zapsat tak me to vyloucilo.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
klasický EAS kicker je pro oba vozy, vždyť i systém je úplně stejný. Jen jsou k tomu potřeba jiné kabely.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
ja tady nikdy rrc na vzduchu nemel, tak sem to ani nemel potrebu zkouset.alap píše:klasický EAS kicker je pro oba vozy, vždyť i systém je úplně stejný. Jen jsou k tomu potřeba jiné kabely.
muzes mit vadu v kablu kdyz to P38 jede normalne.
a to ma rrc i stejne jednotky na EAS?
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
Ano jednotky se dají zaměnit z RRC do P38. Je to úplně stejný, je tam jenom trošku jiný kompresor ( v RRC nemá filtr na sobě, ale má hadičku k hlavě kompresoru) a celé to je nesmyslně hozeno na podvozek. Jinak stejné. To že to může být kabelem je možné, koukal jsem, že už je nějaký opravovaný a zadělaný izolačkou.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
P38 ma zase nesmyslne jednotky na podlaze.... 

-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
RRC je má na úplně stejném místě. To není výhra.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
ja myslel ze to dali vis, tak to je stejna kalamitka jak P38. akorat ze tam te to asi neohrozi nekam dojet....alap píše:RRC je má na úplně stejném místě. To není výhra.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: EAS kicker-pomůže mi někdo
Já si myslím, že problém bude stejný, jen je pravda že tu nejezdí moc aut s ABS a TC a EAS. Takže tam zůstala jen jednotka motoru a ta rozhodně nebude tak složitá a velká jako u P38. Takže to bude jen v množství.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG