discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05 zář 2008 20:47
discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Ahoj
mám pocit, že mi disko II nejede jak by mohlo...takže.kolik vám to tak jezdí?? do kopců po dálnici se přes stovku nedostanu.120 mi to jede po rovině ale pak už víc moc ne. Mám na autě větší kola (silniční a AT velikost cca 32").Dále mám střední díl výfuku pryč a odstraněn EGR. Jednotka by měla být chipnutá o cca 25k (18kW). Zajímavé je, že mám r.v.99 a přitom přepisovatelnou jednotku jako u novějších. A pak mám jeden dotaz a jestli to nemůže souviset třeba s tím, že mi dává málo nafty čerpadlo. Když je teplo (nad nulou) nebo je motor teplý startuje na první ťuk, pokud jsou mrazy , tak to jako hůř chytá...jako by se to rozbíhalo postupně a musím točit třeba 3 vteřiny než se začne chytat (žhavičky jsou v pořádku) a další poznatek, že jak zapnu klíček, čerpadlo v nádrži jakoby potichu píská pořád...ne že by zahučelo a za pět vteřin přestalo..prostě pořád hvízdá..není to kvílení ale je to slyšet.
Díky za každou radu
Dejf
mám pocit, že mi disko II nejede jak by mohlo...takže.kolik vám to tak jezdí?? do kopců po dálnici se přes stovku nedostanu.120 mi to jede po rovině ale pak už víc moc ne. Mám na autě větší kola (silniční a AT velikost cca 32").Dále mám střední díl výfuku pryč a odstraněn EGR. Jednotka by měla být chipnutá o cca 25k (18kW). Zajímavé je, že mám r.v.99 a přitom přepisovatelnou jednotku jako u novějších. A pak mám jeden dotaz a jestli to nemůže souviset třeba s tím, že mi dává málo nafty čerpadlo. Když je teplo (nad nulou) nebo je motor teplý startuje na první ťuk, pokud jsou mrazy , tak to jako hůř chytá...jako by se to rozbíhalo postupně a musím točit třeba 3 vteřiny než se začne chytat (žhavičky jsou v pořádku) a další poznatek, že jak zapnu klíček, čerpadlo v nádrži jakoby potichu píská pořád...ne že by zahučelo a za pět vteřin přestalo..prostě pořád hvízdá..není to kvílení ale je to slyšet.
Díky za každou radu
Dejf
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Začnu od konce - pokud neběží motor, tak se čerpadlo po nějaké době vypne - asi 20 sekund (odhaduju, neměřil jsem to). Je to řízené jenom časem, v motoru není žádné čidlo tlaku nafty.
Pokud by ti dávalo málo, tak to tím může být - mě umřelo dvakrát - jednou úplně a to potom auto jelo maximálně 80 a maximálně točilo 3000 otáček, do malýho kopečka to bylo na dvojku a nechtělo jet, jak to mělo málo nafty.
Podruhé umřela asi jenom vysokotlaká část (čerpadlo je dvoustupňové) a auto jezdilo pomaleji. Přišel jsem na to náhodou - měnil jsem Okroužky v chladiči nafty a už se mi to nepodařilo odvzdušnit. Když jsem odpojil hadici co jí vede nafta do motoru a dal jí do PET láhve, tak to z toho tak trošku teklo, v žádným případě to nevypadalo, jako něco co má natlačit pořádnej tlak. Výměna čerpadla to vyřešila.
Na stratování se mit o neprojevilo - bylo to v létě. A navíc TD5ka startuje i bez funkčních žhavičů - 2 zimy jsem tak odjezdil a jediná známka, že se tomu nechce startovat byla při -15stC.
Pokud by jsi to zkoušel odpojovat, tak počítej s tím, že pokud to tím čerpadlem je, tak se to odpojením hadice nejspíš zavzdušní a už neodvzdušní a tím pádem ani nepojede. Já jsem si musel půjčit druhý auto a dojet si pro čerpadlo.
Pokud by ti dávalo málo, tak to tím může být - mě umřelo dvakrát - jednou úplně a to potom auto jelo maximálně 80 a maximálně točilo 3000 otáček, do malýho kopečka to bylo na dvojku a nechtělo jet, jak to mělo málo nafty.
Podruhé umřela asi jenom vysokotlaká část (čerpadlo je dvoustupňové) a auto jezdilo pomaleji. Přišel jsem na to náhodou - měnil jsem Okroužky v chladiči nafty a už se mi to nepodařilo odvzdušnit. Když jsem odpojil hadici co jí vede nafta do motoru a dal jí do PET láhve, tak to z toho tak trošku teklo, v žádným případě to nevypadalo, jako něco co má natlačit pořádnej tlak. Výměna čerpadla to vyřešila.
Na stratování se mit o neprojevilo - bylo to v létě. A navíc TD5ka startuje i bez funkčních žhavičů - 2 zimy jsem tak odjezdil a jediná známka, že se tomu nechce startovat byla při -15stC.
Pokud by jsi to zkoušel odpojovat, tak počítej s tím, že pokud to tím čerpadlem je, tak se to odpojením hadice nejspíš zavzdušní a už neodvzdušní a tím pádem ani nepojede. Já jsem si musel půjčit druhý auto a dojet si pro čerpadlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05 zář 2008 20:47
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
..no a kolik tak diskárny jezděj?..jo a taky chci říct že ani při sešlápnutí pedálu na podlahu to nekouří (kamarád dělal ten samej chip na sorentu a hulí mu to jak kráva)....a to pískání čerpadla je rozhodně delší než 20 vteřin...spíš trvá pořád...
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
No asi tak, se sériovým nastavením motoru jsem to v pohodě rozjel na 140, po čipnutí při 160 rychle sundávám nohu z plynu.
To čerpadlo se normálně vypne, pokud zapneš zapalování, ale nenastartuješ. Za chodu motoru běží pořád.
No a srovnávat jestli kouří dva úplně jiné motory, to snad ne. Stejným čipem by se dalo označil tak software od stejného dodavatele. Zbytek je úplně něco jiného. A ano, normálně TD5ka nekouří, pokud se čipne, tak kouřit může začít, jde o to, jak moc a v jakém režimu jízdy motoru, a na co je danej čip "optimalizovanej".
To čerpadlo se normálně vypne, pokud zapneš zapalování, ale nenastartuješ. Za chodu motoru běží pořád.
No a srovnávat jestli kouří dva úplně jiné motory, to snad ne. Stejným čipem by se dalo označil tak software od stejného dodavatele. Zbytek je úplně něco jiného. A ano, normálně TD5ka nekouří, pokud se čipne, tak kouřit může začít, jde o to, jak moc a v jakém režimu jízdy motoru, a na co je danej čip "optimalizovanej".
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05 zář 2008 20:47
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
tak o tom se mi může asi jenom zdát....
.... myslíš, že to může dělat to čerpadlo?

-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
už jsem to psal. Chce to změřit, jestli dává dost tlaku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05 zář 2008 20:47
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
ok..zvladnu to sám, jak a kde to mám napojit ? a nebo to mám někam dát, bo je to složité a jakej tlak to má bejt?...jo a nedalo mi to a šel jsem teď k autu a otočil klíčkem a píská to cca 3 minuty než se to vypne. Vypnu klíček a hned zas zapnu a opět to píská....
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Měl jsem podobnej problém.Auto bylo takový mrtvý.Mám chipnuto a i s tím se to bylo takvý nic moc.Nakonec po diagnostice byl zjištěn špatnej plynovej pedál.
Jinak po chipu mi to jede 160 jak prd.
Co se týče toho čerpadla tak se ti to může zavzdušnovat jako mě.Viz odkaz.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=17637" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak po chipu mi to jede 160 jak prd.

Co se týče toho čerpadla tak se ti to může zavzdušnovat jako mě.Viz odkaz.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=17637" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Mám 10P s automatem a většíma kolama (80 cm). Maximálku jsem nezkoušel, ale do 90km/h, než zamkne měnič je to bída. Pak to chvíli trochu jede. Od 130km/h už rychlost stoupá pomalu a víc než 150km/h jsem ještě nejel (nemám dálniční známku). Uvádím reálnou rychlost, protože s většíma kolama jde tachák v souladu s rychlostí podle GPS, což na seriových kolech není.
A při kickdownu pod kopcem mi neočipováný motor s EGR nějakou tu sazičku uroní.
A při kickdownu pod kopcem mi neočipováný motor s EGR nějakou tu sazičku uroní.

-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05 zář 2008 20:47
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
..a jak často třeba měnit palivový filtr?? mám ho tam asi rok a najeto na něm tak cca 15 az 20 tisíc km.Je možný aby se takhle brzo zasvinil?
- Alone
- Příspěvky: 66
- Registrován: 22 led 2012 15:10
- tel.: 602442217
- auto: Discovery III
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Občas mi d2 přepla do nouzáku a nejela, po novém nastartování jela normálně dokud nedostala "plnej knedlík" delší dobu, třeba na dálnici - zase spadla do nouzáku a nejela. Naučil jsem se to dělat i za jízdy. Čerpadlo vydávalo zvuk jako bateriová vrtačka z číny. Slyšet to bylo ze zadu v tichu.
Namontoval jsem nový čerpadlo a jezdila jako dráha jako jiný auto
Namontoval jsem nový čerpadlo a jezdila jako dráha jako jiný auto

4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
ja mám MT 32" STD prevody,neviem že by to malo nejaký chip, automat a po rovine to tých 140 potiahne. No je pravda, že tie veľké kolesá to cíti dosť. Tam kde na seriových išla do stúpaní 130 teraz padá na 110 a možno aj menej. No ja na zrýchlovanie nechávam 3ku je o dosť dlhšia ako 3ka na manuály a na predbiehanie je to akurát.discoverydejf píše:..no a kolik tak diskárny jezděj?..jo a taky chci říct že ani při sešlápnutí pedálu na podlahu to nekouří (kamarád dělal ten samej chip na sorentu a hulí mu to jak kráva)....a to pískání čerpadla je rozhodně delší než 20 vteřin...spíš trvá pořád...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Do nouzáku např. padá tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... apka+turba" onclick="window.open(this.href);return false; nebo přehřeješ motor a ECU tě pošle ke krajnici. Oba nouzáky mám už vyzkoušený. Miloš IIAlone píše:Občas mi d2 přepla do nouzáku a nejela, po novém nastartování jela normálně dokud nedostala "plnej knedlík" delší dobu, třeba na dálnici - zase spadla do nouzáku a nejela. Naučil jsem se to dělat i za jízdy. Čerpadlo vydávalo zvuk jako bateriová vrtačka z číny. Slyšet to bylo ze zadu v tichu.
Namontoval jsem nový čerpadlo a jezdila jako dráha jako jiný auto
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Alone
- Příspěvky: 66
- Registrován: 22 led 2012 15:10
- tel.: 602442217
- auto: Discovery III
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: discovery II ... potřebuju srovnat nebo poradit...
Co jsem si prožil a sčím jsem se trápil to jsem popsal.
4 kolky: Bývalky: LR DI, LR DII, Volvo XC70, Volvo XC90, Suzuki Ignis 4x4, Suzuki Wagon 4x4 a teď LR DIII
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz
Motorky: Bývalky: Triumph Thunderbird 1600, MOTO GUZZI Californie, Gilera GP800, Piagio MPIII 500, Yamaha Tmax a teď BMW1200RT
mg.c3@seznam.cz