Moje DII - porucha(y) - rady, tipy ...

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
offroader4x4
Příspěvky: 177
Registrován: 11 říj 2012 06:48
Bydliště: Berounsko

Moje DII - porucha(y) - rady, tipy ...

#1 Příspěvek od offroader4x4 » 04 dub 2013 23:48

Tak,

mám první problém s mojí DII.

Obrázek

Začal mi unikat olej ve velkém ("červený - tedy hydraulický"), teď ale jestli bleje hadice od "automatky" do chladiče oleje, nebo je to z "převodky" ... Musím to pořádně prohlédnout za světla (zjištěno za tmy po návratu domů). Chystám se na přetěsnění víka, vany a tak bych udělal i převodku.

No, a rovnou se tedy zeptám kdo opravuje v okolí LR ? Vím jen o p. Mihalíčkovi ze Železný. Hlavně kvůli dílům, co stojí tahle "hadice", nebo repas převodky atd.

Díky za tipy !
02᾽ Nissan Patrol GR (Y61) Wagon 3.0 DTi
ex. 95᾽ Land Rover Discovery I 300 TDi
... Na nick se vykašli, jsem Luboš ...

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Moje DII - porucha(y) - rady, tipy ...

#2 Příspěvek od MadTom » 05 dub 2013 07:50

Pokud je to ze servořízení, tak to nemusí být převodka, ale hadice. Když se mi to stalo (únik 3l/1000km), tak abych to na to zaolejovaném motoru našel, musel jsem ho opakovaně vzít wapkou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Moje DII - porucha(y) - rady, tipy ...

#3 Příspěvek od dava » 05 dub 2013 08:03

A bacha na to, ATF žere všechno možný, tak pospěš. Jezdil jsem s patrolem asi půl roku s tekoucí hadicí od serva a všecko mi to svinstvo poleptalo, hadice od chladiče, od turba, podtlaky, řemeny... na výměnu.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět