D2 td5 nejede
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 td5 nejede
Pokud auto nejede, tak ať budeš na plyn šlapat jak chceš, tak se ta klapka na turbu možná o kousíček pohne, ale víc nic. Ono to turbo nemá na volnoběh jak stlačit, protože nemá dost výfukových plynů, a tím pádem není ani co regulovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 td5 nejede
Na stojícím autě se ventil vůbec nemusí otevřít motor musí mět hodně velkou zátěž. Takhle to nepoznáš. Jedině manometr nebo live data.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D2 td5 nejede
Ještě zkus očistit snímač plnícího tlaku , je na sacích parohách (kupodivu Bosch).
Je to snímač tlaku a teploty, bývá zasviněnej, včera jsem ho čistil a prochu se ta lemra probrala.
Dělám to tak že ho postříkám WD 40 a nechám působit, po čase propláchnu benzíkem a kartáčkem na zuby nebo štětcem trochu dočistím. Po sundání deklu z motoru je to práce na minutku.
Někdy proplach zabírá i na váhu , ale to musí býr extra čistej TECHNICKEJ benzín nebo líh a jemnej štěteček.
Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38. Tomu aspoň umím náležitě domluvit, ale tohle PD je divokej kříženec několika značek .
Protože jinak je DII docela v pohodě auto, když neberu ty pedály.
Je to snímač tlaku a teploty, bývá zasviněnej, včera jsem ho čistil a prochu se ta lemra probrala.
Dělám to tak že ho postříkám WD 40 a nechám působit, po čase propláchnu benzíkem a kartáčkem na zuby nebo štětcem trochu dočistím. Po sundání deklu z motoru je to práce na minutku.
Někdy proplach zabírá i na váhu , ale to musí býr extra čistej TECHNICKEJ benzín nebo líh a jemnej štěteček.
Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38. Tomu aspoň umím náležitě domluvit, ale tohle PD je divokej kříženec několika značek .
Protože jinak je DII docela v pohodě auto, když neberu ty pedály.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 td5 nejede
Když udeláš chip tunnig tak to hodně pomůže právě od spodu
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05 zář 2008 20:47
Re: D2 td5 nejede
Změřeno diagnostikou a celkem bez problému(až na pár drobností)...takže uvidíme co udělá chip
děkuji za rady...

- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: D2 td5 nejede
6 hrnek z P38 se tam nemůže vejít, vždyť už TD5 nemá jednu žhavičku, aby se tam vešel. Jinak bych neřekl, že všechny 5-válce mají nástup odspodu. To není daný u přeplňovanejch aut ani tolik motorem jako velikostí turba a naladěním a taky objemem. 2,5l je prostě málo na to aby to s takhle těžkym autem tahalo odspodu.dava píše:Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: D2 td5 nejede
No, myslel jsem si to, ten RR je přeci jen o fous větší...fidzi píše:6 hrnek z P38 se tam nemůže vejít, vždyť už TD5 nemá jednu žhavičku, aby se tam vešel. Jinak bych neřekl, že všechny 5-válce mají nástup odspodu. To není daný u přeplňovanejch aut ani tolik motorem jako velikostí turba a naladěním a taky objemem. 2,5l je prostě málo na to aby to s takhle těžkym autem tahalo odspodu.dava píše:Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38.
Před DII jsem jezdil s Mitsu L200, čtyřvál s coolerem, turbo maličký, žádný úpravy... ujel bych diskošce kdykoliv, kdekoliv a hned...
VW, jak je nemám rád... pětivál 2,5TD v transporteru jezdí jak drak, auto taky těžký.
O MB ve sprinteru a nebo i jeepu se ani nebavím, to je sice 2,7 - 2,8 obsah, ale tahá to ukrutně
Alfa romeo 2,4 JTD, těch jsem měl několik, má proměnlivou geometrii turba, uvažuju o něm (turbu).
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 td5 nejede
A máš to automat nebo manuál? Jeslti automat, tak tě nejspíš nelimituje motor, ale malej měnič v převodovce - prostě převodovka pod 3000otáček pořádně nefunguje. Pokud manuál, tak se zastav a zkusíme to čipnout.
Co se týče šištění váhy vzduchu, tak štětěček ne, hrozí prasknutí. Já na to používám čistič na brzdy ve spreji, stejně tak na MAP čidlo co je v sacím potrubí.
A k TD5ce - originál je nastavenej tak, že pod 1800otáček skoro nic nedělá, po čipnutí mi to chodí dobře od 1500 a použitelně i méně.
Co se týče šištění váhy vzduchu, tak štětěček ne, hrozí prasknutí. Já na to používám čistič na brzdy ve spreji, stejně tak na MAP čidlo co je v sacím potrubí.
A k TD5ce - originál je nastavenej tak, že pod 1800otáček skoro nic nedělá, po čipnutí mi to chodí dobře od 1500 a použitelně i méně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 td5 nejede
Manuál. Vadí mi na něm hlavně taková ta neochota motoru v nízkých a při rozjezdu, často couvám do kopce s těžkým vlekem a různě se motám, zpočátku mi to každou chvíli škytlo a zdechlo. Mám to na 265/75/16, to je taky znát, takže na silnici to celkem beru, to neřeším. Ale ta nutnost ho občas vzít přes spojku při popotahování mě štve.
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- PETER SK
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08 říj 2008 13:34
- tel.: 00421905614201
- auto: D 90
- Bydliště: Sunny Valley PK
Re: D2 td5 nejede
Clovece to ze to mas na 32" kolesach si mal napisat na zaciatku a nie tu spekulovat ako a preco td5 nejde odspodu. Ked casto tahas tazky vlek tak si bud daj seriovy rozmer kolies alebo zmen aj prevody v diferakoch umerne k zmene rozmeru kolies, a potom zhodnot ochotu/neochotu motora v akychkolvek otackach. Je to totiz podobne ako keby si sa chcel zo seriovym autom s vlekom rozbehnut na dvojke. Vysledok by bol urcite rovnaky. Td5 ma sily dost aj na tahanie tazkeho vleku. Cuz.dava píše:Manuál. Vadí mi na něm hlavně taková ta neochota motoru v nízkých a při rozjezdu, často couvám do kopce s těžkým vlekem a různě se motám, zpočátku mi to každou chvíli škytlo a zdechlo. Mám to na 265/75/16, to je taky znát, takže na silnici to celkem beru, to neřeším. Ale ta nutnost ho občas vzít přes spojku při popotahování mě štve.
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám
D90 td5
Re: D2 td5 nejede
Nojo, holt to nejni patrol... jestli jsou tomu 32" velkýPETER SK píše:Clovece to ze to mas na 32" kolesach si mal napisat na zaciatku a nie tu spekulovat ako a preco td5 nejde odspodu. Ked casto tahas tazky vlek tak si bud daj seriovy rozmer kolies alebo zmen aj prevody v diferakoch umerne k zmene rozmeru kolies, a potom zhodnot ochotu/neochotu motora v akychkolvek otackach. Je to totiz podobne ako keby si sa chcel zo seriovym autom s vlekom rozbehnut na dvojke. Vysledok by bol urcite rovnaky. Td5 ma sily dost aj na tahanie tazkeho vleku. Cuz.dava píše:Manuál. Vadí mi na něm hlavně taková ta neochota motoru v nízkých a při rozjezdu, často couvám do kopce s těžkým vlekem a různě se motám, zpočátku mi to každou chvíli škytlo a zdechlo. Mám to na 265/75/16, to je taky znát, takže na silnici to celkem beru, to neřeším. Ale ta nutnost ho občas vzít přes spojku při popotahování mě štve.
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám

Ale i na redukci je to podobný, než se auto pohne, možná je tam nějaká chyba. Převody jsou dlouhý, ale na redukci zas perfektně krátký, takže to nechám, pokud jede a držím ho nad 1500 tak v pohodě, ty kola samosebou chápu.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 td5 nejede
Vážně, zkus tam originál 29" kola - on je to docela rozdíl. Není to o tom, co to auto snese - tak mám na D2 32", ale jak se to potom chová. Prostě je to natažené moc do rychla. Já mám auto čipnuté, co to do jisté míry srovnalo, ale stejně to není ono, a i redukce je dost rychlá. Takže v regále leží pomalejší převody do diferenciálů - místo standardních 3,54 tam půjde 3,8.
Jinak 32" kola jsou standardní u Defa, a ten má jinou přídavnou převodovku - místo silničního převodu cca 1,2 tam má cca 1,4.
A o tom to celé prostě je. Patrola komentovat nebudu, ale je pravda, že Disco má v sérii docela malý kola. Ale i tak projede docela hodně.
Jinak 32" kola jsou standardní u Defa, a ten má jinou přídavnou převodovku - místo silničního převodu cca 1,2 tam má cca 1,4.
A o tom to celé prostě je. Patrola komentovat nebudu, ale je pravda, že Disco má v sérii docela malý kola. Ale i tak projede docela hodně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: D2 td5 nejede
Ja cet i to tvoje(Dave) srovnani na offoru s tvejma hlidkama. Ja ji mel taky,je pravda ze 6ti valec 2,8l. byl solidni ale to Td5 bude taky az si nechas udelat remap ecu. Je to bohuzel dan za ekologii.
Sezen si nekoho v okoli tady z fora kdo ma remap a budes koukat
Ja mam defika a z nouze jsem se jednou vratil k origo mape paliva a byla to hruza.
H.
Sezen si nekoho v okoli tady z fora kdo ma remap a budes koukat

Ja mam defika a z nouze jsem se jednou vratil k origo mape paliva a byla to hruza.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: D2 td5 nejede
Tak, konečně dobrá zpráva... přídavku z Defíka a přemapovat, to je lepší varianta než dávat malý kola.Jenda píše:Ja cet i to tvoje(Dave) srovnani na offoru s tvejma hlidkama. Ja ji mel taky,je pravda ze 6ti valec 2,8l. byl solidni ale to Td5 bude taky az si nechas udelat remap ecu. Je to bohuzel dan za ekologii.
Sezen si nekoho v okoli tady z fora kdo ma remap a budes koukat![]()
Ja mam defika a z nouze jsem se jednou vratil k origo mape paliva a byla to hruza.
H.

No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: D2 td5 nejede
Tohle je tady ale stara pisnicka
Ja bejt tebou , nejdriv udelam ten remap a pak se pripadne zaridis s tema prevodama
Myslim ze vetsine tady staci ten remap. Skus Honzu Toomicha(toomich.cz),kazdej ho tu zna,takze o refence strach mit nemusis
H.

Ja bejt tebou , nejdriv udelam ten remap a pak se pripadne zaridis s tema prevodama

Myslim ze vetsine tady staci ten remap. Skus Honzu Toomicha(toomich.cz),kazdej ho tu zna,takze o refence strach mit nemusis

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 td5 nejede
Nebo zkus MadToma ten to taky umí.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: D2 td5 nejede
Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak
H.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: D2 td5 nejede
Ahoj JendoJenda píše:Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak![]()
H.

Pokaždé premyslim, co mám jinak, když čtu o nutnosti precipovani, protože můj starecek td5 z rv 1999 jede bez chippu s hloupou jednotkou v uvozovkách dokonale a v zásadě je to fakt to poslední co bych řešil. Přitom mám pocit, ze ty první td5 byly fakticky ještě o par kw slabší...
Pravda jezdit 150 s defikem fakt nepotrebuji (i když s příznivým větrem v zádech na 255tkach


Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: D2 td5 nejede
JJ, prolezl jsem tyhle věci, akorát jsem ještě nebyl pod víkem, jinak vše celkem asi v pohodě, filtry nový, olej v kabelech a ECU byl, tak očištěno, napruženo... Modulátor waste jsem dal novej a chodí, egr zaslepil... Nejlepší výsledek ale je teď po očištění snímače tlaku turba, to se auto citelně probralo, už to jede i dole a sbírá se i na těch kolech od cca 1400, což je ok. Dnes jsem zase táhl vlečku s hnojem od koní, (traktorovou) a bylo to o dost lepší. Na redučku už se dá i couvat na volnoběh s vlečkou...Jenda píše:Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak![]()
H.
Takže až bude jistý že vše fakčí jak má, zajedu za některým z vás na remap.
Kdybych aspoň věděl, co tam kdo už udělal, auto vypadá že na něm nebylo šetřeno, ale poslední majitel už dělal jen údržbu a najel za 4 roky asi 35 tisíc, moc o tom neví. Třeba ta přídavka mi přijde , že na redukci je fakt hodně pomalá, což je super, je to tak u všech LR?? Na 5-ku tak max. 60, kolem 3500 otáček. U jiných aut je ten rozdíl menší, u Patrola se ale upravovaly takhle přídavky na velký kola pro trial, ten RD 28 taky není žádnej rafan.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: D2 td5 nejede
Na redukčku 60km/h jsem v životě nejeldava píše: Kdybych aspoň věděl, co tam kdo už udělal, auto vypadá že na něm nebylo šetřeno, ale poslední majitel už dělal jen údržbu a najel za 4 roky asi 35 tisíc, moc o tom neví. Třeba ta přídavka mi přijde , že na redukci je fakt hodně pomalá, což je super, je to tak u všech LR?? Na 5-ku tak max. 60, kolem 3500 otáček. U jiných aut je ten rozdíl menší, u Patrola se ale upravovaly takhle přídavky na velký kola pro trial, ten RD 28 taky není žádnej rafan.

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz