jenom v rychlosti, croatia trophy byla paradni az teda na to cekani na novinarskych bodech na auta, jeste kdyz to nekteri nejmenovani minou:-D
a ted pokracovani te smuly
cesta zpatky probihala v pohode, tomas si vyzvednul auto ale nemam uz zpravu jak dojel snad dobre.
ja v bratislave pockal na toyotu ktera mi vezla spolujezdce a oba sme vyrazili do budapesti na rally budapest bratislava.
vecer se nas tam sesla skupinka tri aut z cech tak sme se druzili do tri do rana
rano jsme odstartovali, nasli jsme 10 bodu z celkovych 93 a prilitli tam domorodci, napul cigani ze jim nekdo rozjezdil pole, zacli skakat pred auta mlatit do kapot, nasi toyotce se snazili vyskubnout navigaci, takze sme okamzite zvolili opacny smer, nekteri stihli ujet nez nas zablokovali, ja jsem vyjel koukam prede mnou jede auto kouknu na sekundu do zrcatka jestli za mnou nekdo nebezi kdyz
rana jako svine, jak sem drzel diskarnu pod plynem tak sebou jenom skubla ani se nezastavila, du na brzdy koukam co se deje, kouknu vlevo a ve skarpe zmasteny zigulik. nechapu co tam delal ale behem chvile kdy jsem kouknul do zrcatka stal uplne napric cesty a ja to do neho poslal
vysledek byl zigulik do rohliku, ohla naprava, vyskoceny motor, cely predek posunuty o cca 5cm doleva, oba blatniky, svetla, kapota, dvere.
na diskarne sem si rozbil ten blinkrik v narazniku
prilitli policajti a zacli resit to jezdeni po poli, takze nas zablokovali z obou stran a drzeli nas tam hodinu a pul. prijeli organizatori ale bez tlumocnice takze na hovno. mezitim prisel druhy policajt resit onoho zigula ale ten chlapik je ukecal ze se nic resit nebude ze si to vyresime mezi sebou. no vyresili, sem o 200 ecek chudsi za tu hodinu a pul co nas drzeli policajsti sme navijakem zigulika narovnali a zprovoznili, fotky jsou teda az po narovnani
kdyz nas pustili tak sme jeli strelbu a jeste jsme dojeli asi 10 posadek kteri bloudili, pridal se k nam cesty team na touaregu, pri hledani jedne odbocky najednou dym z motoru, praskla hadice od topeni, oprava trvala s pomoci tomase z touaregu asi deset minut, no vyjeli sme a zjistili sme ze jsme bez servo oleje. naliju olej kouknu pod auto a vsechen olej okamzite venku.
fouklo gufero na prevodce rizeni u volantove tyce no dojeli jsme to bez oleje do kempu, mezitim sem volal o rady karlovi. Po prijezdu do kempu sme nasli hospodu dali par kousku a sli to opravit.
Vysroubovali sme z prevodky obe hadice a propojili sme je hadici, nalili olej, a fungovalo to, takze cerpadlo nebezelo na sucho takze uz nehrozilo ze se kousne a budem volat domu pro odtah, no ten jsme si stejne pro jistotu zamluvili.
Dnes rano jsme vyrazili, posbirali jsme par razitek a dojeli do cile, po prvnim dni jsme byli 28 z 42, uvidime jak dneska ale posledni snad nebudem.
Ruce vubec necitim ale jsme v poradku doma
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál