budíky RRC

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

budíky RRC

#1 Příspěvek od will.26 » 11 kvě 2013 15:49

vím že se ptám zbytečně protože nejsem odborně schpný to opravit ale kde by mohl být problém že mi nejde tachometr a otačkoměr jenom poskakuje tak do 2tis. otáček a nepravidelně ? zkoušel jsem měnit celou kapličku ale chová se to pořád stejně :sad jedná se o RRC r.v.1993 300tdi automat

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: budíky RRC

#2 Příspěvek od Neklan » 11 kvě 2013 15:58

Předpokládám, že tachometr je pořád mechanický a pokud jsi zkoušel měnit kapličku, pak je problém v náhonu a ten by se měl dát někde sehnat (e-bay apod.), pokud tedy není pouze odpojený od převodovky.
U benzínu je otáčkoměr snímaný myslím že od cívky, ale jak to má diesel, to ti jistě poradí některý z přítomných odborníků. Každopádně můžeš zkontrolovat vedení od otáčkoměru, ať už vede kamkoli, proměřit ho, jestli není někde přerušené a uvidíš.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: budíky RRC

#3 Příspěvek od Mirko » 11 kvě 2013 17:17

Tachec už u těchto modelů není mechanický, bovden vede jen do snímače rychlosti vedle převodovky na podvozku, od něho už dále vede jen elektronický signál. Otáčkoměr u Dieselu z hlavy taky nevím, ale tuším, že snímá stejně jako benzín u altíku.

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: budíky RRC

#4 Příspěvek od KRANG » 11 kvě 2013 17:41

Zkouseli jsme menit snimac na prevodovce, tim to ale zrejme nebude. Nahradni je kdyztak v bedne s dilama. Pokud nepomohla ani vymena palubnich pristroju, tak musi byt chyba v kabelazi.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: budíky RRC

#5 Příspěvek od will.26 » 11 kvě 2013 22:56

KRANG píše:Zkouseli jsme menit snimac na prevodovce, tim to ale zrejme nebude. Nahradni je kdyztak v bedne s dilama. Pokud nepomohla ani vymena palubnich pristroju, tak musi byt chyba v kabelazi.
ahoj ,značky už jsou na poště ale nestihl jsem je vyzvednout ,budu řešit v pondělí,a co se týče těch budíku tak dneska jsem přehodil tu nahradní kapličku co jsi mi dal ale chová se to stejně ,asi budu muset k nějakému doktorovi protože s elektrikou nejsem kamarád

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: budíky RRC

#6 Příspěvek od KRANG » 12 kvě 2013 16:46

ok, dik za zprávu, měl jsem mírnou obavu, že je pošťáci klasicky někde projebou.
K tomu tacho ještě tady: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 7&p=161112" onclick="window.open(this.href);return false;
..jsem to tak střídavě řešil ale pak sem si zvyknul nelítat na přístroje. Ani na TK si toho nevšimli.
Možná by se dal provizorně spojit senzor s tacho a projet to.
Otáčkoměr ukazoval celkem správně, resp. mi nepřišlo mi, že by byl nějak výrazně mimo.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: budíky RRC

#7 Příspěvek od Mirko » 14 kvě 2013 11:15

U tebe se přece jedná o přestavěné VM-ko. Nebude tam někde zakopaný pes, že například VM mělo dvě baterky, zřejmě jiný alternátor a jinak napojenou elektriku? Nemám workshopmanual na Diesely, takže nevím.

Odpovědět