Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#1
Příspěvek
od Lukáš K. » 21 kvě 2013 07:58
Ahoj, máte někdo zkušenost s tímto kardanem? Chci předělat zadní na dvojkříž a tenhle kardan je za zajímavou cenu, tak bych rád věděl jestli to není jen chvilková záležitost a jestli něco vydrží?
Díky Lukáš

Naposledy upravil(a)
Lukáš K. dne 21 kvě 2013 19:06, celkem upraveno 1 x.
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
Dom
- Příspěvky: 109
- Registrován: 30 říj 2011 13:15
- tel.: 604377872
- auto: Discovery 1
- Bydliště: Praha
#2
Příspěvek
od Dom » 21 kvě 2013 08:52
Čus, měl jsem na jedničce na předku dvojkříž a vysypalo se sférický ložisko a když jsem to rozebral tak se divím, ze to vůbec mohlo fungovat - je to žvejkačka - rozhodně nedoporučuju. to si radši kup origo hardynu.
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#3
Příspěvek
od teslo » 21 kvě 2013 13:20
neviem ci ma vyznam davat dozadu dvojkriz...anyway Britpart je velmi nizka kvalita...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#4
Příspěvek
od Lukáš K. » 21 kvě 2013 18:44
Diky za odpovedi

Tohle jsem potreboval vedet....
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#5
Příspěvek
od gibson » 21 kvě 2013 18:46
mas v zadu hardynu a chces tam dat na miesto toho kriz alebo rovno dvojkriz

-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#6
Příspěvek
od Lukáš K. » 21 kvě 2013 19:03
Jj, mam tam hardyspojku a mam to zvedle o 2", tak jsem chtel vymenit origo kardan za kardan se dvema krizema z V8, aby neodchazela hardyspojka. Ma to nejake nevyhody? Budu rad za kazdou zkusenost nebo radu
gibson píše:mas v zadu hardynu a chces tam dat na miesto toho kriz alebo rovno dvojkriz

2"lift, BFG AT 265/70R16
-
kupec18
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 18 dub 2013 21:35
- auto: D1 300tdi
- Bydliště: Ova,Brno
#7
Příspěvek
od kupec18 » 21 kvě 2013 19:08
Tak to jsme dva, ted jsem taky zvedal a jsem zvědavy co na to hardy.
Jinak ty dily britparts? Moc zle? Zrovna tam koukám na koule a jsem z toho nějáky zmateny v označení to G nemá ale v popisku je napsane oem dil,, jak to mám chápat?
http://www.paddockspares.com/frc7065-sw ... l?___SID=U" onclick="window.open(this.href);return false;
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#8
Příspěvek
od gibson » 21 kvě 2013 19:23
ja som bral kardan z V8cky od
treba ti menit aj unasac na strane diferaku
nevyhody to asi nema, mozno vacsie narazy na zadny diferak...
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#9
Příspěvek
od Lukáš K. » 21 kvě 2013 19:40
Kdyz budes mit kvalitni hardynu a menis ji i s tim stredicim krouzkem, tak by prej mela vydrzet dost i pri zvednuti o 2". Ja mam prave v pytli zadni diferak a kdyz uz to bude venku, tak jsem chtel tu hardynu vyndat abych uz mel klid naporad.
kupec18 píše:Tak to jsme dva, ted jsem taky zvedal a jsem zvědavy co na to hardy.
Jinak ty dily britparts? Moc zle? Zrovna tam koukám na koule a jsem z toho nějáky zmateny v označení to G nemá ale v popisku je napsane oem dil,, jak to mám chápat?
http://www.paddockspares.com/frc7065-sw ... l?___SID=U" onclick="window.open(this.href);return false;
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#10
Příspěvek
od Lukáš K. » 21 kvě 2013 19:42
Unasec uz mam taky. Je nejakej problem pri vymene toho unasece? Staci mit unasec, nebo jsou potreba jeste nejaky dily?
gibson píše:ja som bral kardan z V8cky od
treba ti menit aj unasac na strane diferaku
nevyhody to asi nema, mozno vacsie narazy na zadny diferak...
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#11
Příspěvek
od gibson » 21 kvě 2013 19:51
no bol ta paradne zapeceny takze som ho musel vyrezavat/vysekavat
kedze vyberas cely diferak tak ti to pojde lepsie
myslim ze okrem unasaca uz netreba nic
aktualne mam jeden predny diferak rozobraty v policke tak sa na to mozem pozriet
hardy spojka myslim ze po lifte uz nevydrzi vela, hlavne v terene pri krizeniach a nedajboze z nou o nieco zavadis...
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#12
Příspěvek
od teslo » 21 kvě 2013 23:08
aha...ja som myslel, ze tam chces dat "dvojkrizovy" kardan, ktory ma pri prevodovke dva krize pri sebe...pokial chces "iba" vymenit kardan s hardyspojkou za kardan s beznym krizom namiesto nej, tak to odporucit mozem...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#13
Příspěvek
od Lukáš K. » 22 kvě 2013 07:45
Ano, presne tak. Chci tam dat kardan s beznym krizem na obou koncich. Asi bude stejne lepsi sehnat starsi original nez ten Britpart, co?
teslo píše:aha...ja som myslel, ze tam chces dat "dvojkrizovy" kardan, ktory ma pri prevodovke dva krize pri sebe...pokial chces "iba" vymenit kardan s hardyspojkou za kardan s beznym krizom namiesto nej, tak to odporucit mozem...
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#14
Příspěvek
od teslo » 22 kvě 2013 09:16
v rovnakej cene (ak nie lepsie) sa Ti podla mna podari zohnat origo kardan a prip. k nemu krize, ktore stoja par korun a vymena je jednoducha...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
#15
Příspěvek
od Forsttimber » 10 úno 2014 19:29
teraz som kupil novu hardynu a mam k nej aj nejaky silentblok neviete ako sa to tam dava a hlavne kde lebo v povodnej verzii to nebolo
Real Land Rover is built, not bought
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#16
Příspěvek
od Lukáš K. » 12 úno 2014 20:17
ten silentblok patri do kardanu a je tam kvuli vedeni
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
#17
Příspěvek
od Forsttimber » 13 úno 2014 08:51
ale kam to ako mam rozpojit kardan z tisichranu?
Real Land Rover is built, not bought
-
Lukáš K.
- Příspěvky: 85
- Registrován: 11 srp 2012 08:12
- tel.: 777273461
- auto: Disco1 300Tdi
- Bydliště: Domažlicko
#18
Příspěvek
od Lukáš K. » 13 úno 2014 18:35
Sory, asi jsem si to poplet. Patri do unasece. Daval jsem na auto dvojkriz a uz si nejsem jistej, ale patri tam urcite.
2"lift, BFG AT 265/70R16
-
forester
- Příspěvky: 626
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
#19
Příspěvek
od forester » 13 úno 2014 20:23
Nič z tisíchranu nevyťahuj,hlavne ak je ten kardan starší a netrasie.Ten silentblok patrí do stredu unášača hardyspojky v kardane.Poloha krížov je u tohto technického zázraku čudná,tak si ju radšej označ,ak ti to náhodou vypadne nech to dáš ako to bolo.Odmontuj celý kardán od bubnu ručnej brzdy,potom sa priprav na to,že staré púzdro budeš musieť násilím vyrvať z telesa kardanu.Naraziť nové nebude problém.

V jednoduchosti je krása.
-
Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
#20
Příspěvek
od Forsttimber » 13 úno 2014 21:27
to som uz mal velakrat rozobrate len to pozdro som tam nikde nevidel
Real Land Rover is built, not bought