Cukání Td5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 643
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Cukání Td5

#1 Příspěvek od Mrky DII » 21 kvě 2013 11:38

Mám problém se svojí DII. Už o víkendu se mi zdálo, že auto během jízdy občas trochu cukne, ale neřešil jsem to. Dnes ráno to cukalo častěji a pak se mi najednou rozsvítila kontrolka motoru a ten začal jít pouze na volnoběh a na nic jiného nereagoval. Celkem blbý, když člověk stojí přes dva pruhy v křižovatce a z obou stran jedou auta ...
Tak jsem to chcípnul, natočil znova a dobrý. Ale asi tak 500 merů jízdy, pak znova. Motor byl ohřátý, nafty v nádrži přes polovinu. Dojel jsem s tím domů, kouknul na konektor u jednotky, bylo tam lehce oleje. Kabel ke vstřikům jsem už dělal a mám propájeno. Pak jsem odkalil palivový filtr, nechal to odvzdušnit. Ještě nebyl taky úplně docvaklý konektor na váze vzduchu. Pak jsem to nadrknul a odjel cca 30 km bez jediného cuknutí. Máte někdo radu, na co se zaměřit? Nerad bych někde zůstal až bude fakt ouvej.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Cukání Td5

#2 Příspěvek od libovka » 21 kvě 2013 13:27

Potenciometr na plynovém pedálu.Zajed na diagnozu.Tam by to mělo být vidět.

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 643
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Cukání Td5

#3 Příspěvek od Mrky DII » 21 kvě 2013 13:44

Nějak se mi nechce věřit, že by to bylo takhle jednoduchý :).
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Cukání Td5

#4 Příspěvek od MadTom » 21 kvě 2013 14:15

Ano, může to tak být. A hlavně, pokud se rozsvítila kontrolka, tak je šance, že je něco zapsané v řídící jednotce motoru a následně bude podle čeho hledat. Takže první krok je diagnostika.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 643
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Cukání Td5

#5 Příspěvek od Mrky DII » 21 kvě 2013 18:29

Tak zatím díky, uvidíme, co to bude dělat dál. Holt se diagnostice asi nevyhnu.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11537
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání Td5

#6 Příspěvek od eliott » 27 kvě 2013 21:54

Máš napružené piny v konektorech ŘJ ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 643
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Cukání Td5

#7 Příspěvek od Mrky DII » 27 kvě 2013 23:06

Jo, piny napružené mám. Dělal jsem to, když jsem pájel kabely ke vstřikům. Teď mi to od toho posledního zákroku funguje bez problému, tak nevím.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání Td5

#8 Příspěvek od Miloš II » 28 kvě 2013 07:18

Asi bych šel po regulátoru tlaku turba.. např. prasklá hadička k snímači tlaku..atd. MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Cukání Td5

#9 Příspěvek od libovka » 28 kvě 2013 07:57

Miloš II píše:Asi bych šel po regulátoru tlaku turba.. např. prasklá hadička k snímači tlaku..atd. MIloš II
To by ale nejspíš nestratilo reakci na plynový pedál.

bohous
Příspěvky: 64
Registrován: 04 led 2012 07:57
tel.: 608118147
auto: Disco II, RR, RR
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání Td5

#10 Příspěvek od bohous » 17 čer 2013 12:12

Takze ja uz mam pedal asi v hajzlu taky. kdyz jedu na malo plynu po meste, nebo kdyz jedu do tahlyho kopce tak na trictvrte plynu (malo otacek na petku), tak to obcas cukne. Mam tempomat, takze sem si rikal, ze kdyz bude potenciometr pedalu v nekterym miste spatnej, tak by to na tempomat melo jet normalne. A taky jo. Jel jsem po dalnici zaplej tempomat a necuklo v tom ani jednou. Po zpomaleni jsem vzdycky dal RES a zrychlilo to na puvodni rychlos uplne v pohode. Jak jsem ho vypnul a jel s pedalem, tak to obcas cuklo.

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 643
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Cukání Td5

#11 Příspěvek od Mrky DII » 17 čer 2013 19:41

No já zřejmě problém v potenciometru neměl. Už skoro měsíc nemám problém. Sice si nejsem jist závadou, která to dělala, ale čas ukáže. Jak jsem psal, naposledy jsem měl na konektoru ŘJ ještě trochu mastnoty a neměl jsem docvaklý konektor na váze vzduchu. Od té doby klid.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

bohous
Příspěvky: 64
Registrován: 04 led 2012 07:57
tel.: 608118147
auto: Disco II, RR, RR
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání Td5

#12 Příspěvek od bohous » 17 čer 2013 19:57

No ja uz mam konektor bez oleje. A tim, ze to jde na tempomat v pohode, bych typoval pedal.

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 643
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: Cukání Td5

#13 Příspěvek od Mrky DII » 17 čer 2013 21:18

Je to možný, já s tím pedálem zkušenosti nemám. Ale vzhledem k tomu, že já mám problém s připojením na diagnostiku (nejblíže to mám 60 km, nemám čas tam zajet a auto potřebuju každý den), tak většinou začínám vždy konektory a trochu systémem pokus-omyl.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

Odpovědět