Teplota kompresoru P38
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Teplota kompresoru P38
Ahoj, všichni..
Nevšiml jste si někdo, jakou teplotu mívá kompresor EAS při běžném ježdění město/venku ?
Nevšiml jste si někdo, jakou teplotu mívá kompresor EAS při běžném ježdění město/venku ?
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Teplota kompresoru P38
Dost hřeje.KDB píše:Ahoj, všichni..
Nevšiml jste si někdo, jakou teplotu mívá kompresor EAS při běžném ježdění město/venku ?
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Teplota kompresoru P38
Takže, když na něm skoro neudržím ruku je to normální.....?
Opravdu bych rád jednou pochopil logiku EAS.....na jednu stranu přijdu ráno v Dejvicích k autu a do Slaného dojedu s vypnutým kompresorem a Std. výšku to udrží (a ještě by to zvládlo i High). Ve Slaném kompresor nahodím a než dojedu zpátky do Dejvic, tak něm sotva udržím ruku.
Proč na jednu stranu ho vůbec nepotřebuje, a když ho má, tak ho nenechá vydechnout .....???
Opravdu bych rád jednou pochopil logiku EAS.....na jednu stranu přijdu ráno v Dejvicích k autu a do Slaného dojedu s vypnutým kompresorem a Std. výšku to udrží (a ještě by to zvládlo i High). Ve Slaném kompresor nahodím a než dojedu zpátky do Dejvic, tak něm sotva udržím ruku.
Proč na jednu stranu ho vůbec nepotřebuje, a když ho má, tak ho nenechá vydechnout .....???

Re: Teplota kompresoru P38
Před rokem jsem jej repasoval vč. hlavního silikon kroužku na pístu, filtru atd. a teplota je sice dost vysoká, ale že by se na něm nedala udržet ruka, to ne.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Teplota kompresoru P38
Díky....ruku většinou na něm udržím, ale po chvíli pevného držení už to přestává být příjemný....
Re: Teplota kompresoru P38
Přivez na Suchdol, porovnám a kouknu na to
z Dejvic kousek.

-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Teplota kompresoru P38
Já jsem na Suchdole 

Re: Teplota kompresoru P38
Gut no :-D
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota kompresoru P38
normalni provozni teplota (P38) okolo 70stupnu.Trosku spatne je ze se teplo kumuluje od motoru a jeste navic je kompresor uzavren v dost malem prostoru. Cidlo teploty reaguje na 85stupnu. Kompresory Wabco v L322 pracuji trosku jinak. Maji zvlast motor a zvlast kompresor s vysousecem dohromady. u techto kompresoru se meri teplota v realnem case a jednotka vyhodnocuje teplotua rychlost narustu tlaku. Podle toho jej spousti. teplota se zde meri primo na pracovnim valci - dosahuje v momente par sekund 60-280stupnu. Dulezite je kolik kompresor udela do mrtva za nejaky velmi kratky cas. Pokud udela 15bar do mrtva za treba minutu - znamena to ze neni dobry. Kompresor musi reagovat okamzite nemuze pracovat tak ze az se zahreje tak pak tlaci. Takovy kompresor nema velkou sanci na repas protoze uz ma hodne utocenou elektrickou cast. Vychazi zhruba 3x repase kompresorove casti na jednu elektrickou. Pokud se tot podceni dochazi k zastaveni motoru za behu dusledkem male sily el. motoru proti repasovane kompresorove casti. No a nasledky kazdy chape nez zareaguje pojistka 40A tak el. cast je na uhel.