Vnitrni osvetleni

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#21 Příspěvek od Colonel » 01 úno 2009 14:57

Je to bod 5. kdyz potom zmacnkes znovu tlacitko vyhrivani, mel by se spustit ten automatickej test..

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#22 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 15:10

mas pravdu ted jsem to zkousel spustil sem ten test ale jedine ceho sem si vsiml ze to vyzkouselo oboje sterace a jeste obcas neco cvakalo v palubovce jako kdyby relatka vic nevim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#23 Příspěvek od Colonel » 01 úno 2009 15:35

No tak jsem to dnes zkusil znova podle toho navodu a neco jsem delal vcera spatne. Uz to funguje, jak popisuji, po zmacknuti prislusneho spinace to dvakrat pipne. Stejne tak funguje ten automaticky mod, vsiml jsem si, ze zafunguji sterace predni i zadni, tusim ze problikne kontrolka mlhovky, jinak jsem to nestudoval. Ale to hlavni, stropni svetlo nic, pritom by se taky melo rozsvitit, viz

> Courtesy lights energised for 2 seconds

Takze nejpravdepodobnejsi pricinu vidim v MFU. V lepsim pripade to bude jen nejakej volnej konektor, v horsim neco vic, uvidim, az bude teplejc, ted se mi do toho nechce poustet. Ta krabicka se na eBay pohybuje co jsem nasel tak kolem 20 liber, tak to v nejhorsim pripade nebude tak drahy.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#24 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 16:57

takze jsme se dopracovali k tomu ze jsme na tom uplne stejne.
A ten stmivac uz jsi zkousel? jak psali o par radku vys

a nevis nebo nemas nakou fotku jak ta MFU vypada? at vim co mam hledat
Naposledy upravil(a) Miky_CZ dne 01 úno 2009 17:00, celkem upraveno 1 x.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#25 Příspěvek od Colonel » 01 úno 2009 17:00

Ne, tam jsem se jeste nedostal, nepodarilo se mi zatim sundat ten dekl u spolujezdce. Ty umelohmotny kolicky mi nejak nejdou vytahnout a nechci je urvat. Zmrzlejma rukama se to desne blbe dela :)

A jsme na tom stejne i v tom, ze Ti nejde osvetleni v kufru a v kastliku u spolujezdce?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 17:06

jo uplne stejne a jsme na tom stejne aji s garazi taky delam vsechno venku takze cekam az se trochu otepli
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

#27 Příspěvek od witoldo » 01 úno 2009 22:04

jen tak naokraj, nahodou jsem narazil na schema vnitrniho osvetleni, pri hledani neceho jineho, jsou tam
mraky pojistek.. tak treba to je nejaka z nich..
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#28 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 22:19

witoldo: muzes tu postnout to schema?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

#29 Příspěvek od witoldo » 01 úno 2009 22:30

Miky_CZ píše:witoldo: muzes tu postnout to schema?
poslu Ti ho po icq, ale je to na td5 ..
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#30 Příspěvek od Miky_CZ » 01 úno 2009 22:35

tak na td5 to bude podle me uplne jinak
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#31 Příspěvek od Colonel » 02 úno 2009 00:08

TD5 nema MFU, to bude jinak...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od Miky_CZ » 02 úno 2009 17:44

prisel sem na dalsi zajimavou vec, jak otevru dvere tak se mi rozsviti podsvetleni zapalovani... kam strkas klicek a po cca 30s zhasne takze ten stmivac by mel byt dobry nebo ja nevim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 430
Registrován: 04 čer 2008 15:03

#33 Příspěvek od Colonel » 02 úno 2009 18:11

Jojo, podsvetleni zapalovani mi taky funguje normalne. Me se dokonce JEDNOU stalo, ze se mi rozsvitilo stropni svetlo vzadu, pri otevreni zadnich dveri a JEDNOU mi svitilo osvetleni supliku :) Proste nekde nejakej studenak, nebo nedocvaklej konektor...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#34 Příspěvek od Miky_CZ » 02 úno 2009 18:38

taky mam pocit ze mi obcas suplik svitil ty auta sou asi dvojcata nebo co:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 626
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: Vnitrni osvetleni

#35 Příspěvek od forester » 11 bře 2012 19:19

Tak páni a aký je výsledok vášho snaženia?Som totiž v stejných sračkách a nikto mi nechce poradiť.Mám stejný problém ale neviem okiaľ to začať riešiť.Neviem či meniť poistkovú skrinku alebo to nakáblovať napriamo. :Sorry:
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
MIROFF
Příspěvky: 293
Registrován: 18 říj 2007 20:28
tel.: +421915833118
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka

Re: Vnitrni osvetleni

#36 Příspěvek od MIROFF » 12 bře 2012 11:08

Mal som podobný problém s osvetlením, ale u mňa to bol odlomený drôtik k dvernému kontaktu.
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...

brunko
Příspěvky: 247
Registrován: 07 zář 2011 11:37
auto: Disco 1 96
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Vnitrni osvetleni

#37 Příspěvek od brunko » 27 bře 2013 13:44

Zdravim. Nesvieti mi ani jedno vnutorne osvetlenie. Ci uz pri otvorenych alebo zatvorenych dverach ani na manualne zapnutie, ani v kufri ani pri spolujadcovi. Pozeram do rawu a tam pisu ze by to mala vsetko mat na starosti poistka 10 v krabici v motore je tak? Pisu tam vseobecne lightning takze neviem.

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 626
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: Vnitrni osvetleni

#38 Příspěvek od forester » 27 bře 2013 21:27

Pre funkciu MFU je potreba mať v poriadku poistky F1, F12, F13, F14.Jednotka je zo zadnej strany postkovej skrinky nastrčená na konektor ktorý vie byť zaoxidovaný a dokonca na jednom mi úplne odpadli konektory.MFU musí byť poriadne ukostrená.Signál od dverových spínačov sa dá skontrolovať napichnutím kábla v ľavom prednom stĺpiku farbu si nespomeniem treba pozrieť do schémy.Po kontrole týchto vecí ak to nejde,treba problém posunúť niekomu kdo sa v tom opravdu vyzná.Mne to akožeodborník chcel odstaviť na týždeň,že to bude veľký problém.Veď aj bol,seknutý kábel v stĺpiku a ešte zamenená farba v konektore MFU ..Kdo to pozná,to nájde za chvíľu,kdo nie sa pekne potrápi.
V jednoduchosti je krása.

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Vnitrni osvetleni

#39 Příspěvek od Steve » 28 bře 2013 21:08

Mě přestalo jít stmívání a svícení v interiéru po nakódování druhého DO u Jardy P.
Dveřní spínače jsem kontroloval a čistil. Řekl mi, že by to chtělo nějakého elektrikáře :nech
A přestali mi blikat blinkry při zamknutí, vnitřní světlo se rozsvítilo za jízdy po pár kilometrech, zámky se po zamknutí DO zase hned odemkly, auto mi každých pět minut dvakrát zahoukalo a třikrát bliklo (zamknuté)... :doh
Občas nefungovalo DO vůbec, pak zase ano, zadní světlo v interiéru najednou nešlo vůbec vypnout.....!!!
Před nakódováním druhého DO bylo všechno v pořádku :doh
Fakt nevím co s tím dělali a jak z toho ven... :(
Discovery je životní styl.

adrenix
Příspěvky: 33
Registrován: 11 čer 2013 22:11
auto: Disco II

Re: Vnitrni osvetleni

#40 Příspěvek od adrenix » 25 čer 2013 21:29

ozivim toto tema - mam disco2 TD5 a stropne svetla mi nejdu vobec. nemate niekto nejaky napad co s tym a kde zacat?
http://www.4x4life.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět