prepis vstriku v RJ u Td5
Moderátor: Miky_CZ
prepis vstriku v RJ u Td5
mam dotaz,
jak se projevy neprepsani novych vstrikovacu v RJ na funkci motoru Td5,
pripadne muze takovy provoz poskodit motor?
dik.
zdar m
jak se projevy neprepsani novych vstrikovacu v RJ na funkci motoru Td5,
pripadne muze takovy provoz poskodit motor?
dik.
zdar m
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Krátkodobě nijak. Pokud je to stejnej typ vstřikovače, tak motor "pouze" nebude mít pěkný chod. Dlouhodobě k tomu není důvod - nastavit tam to co je správně. Při špatném nastevení vznikají vibrace a neproavidelnosti v chodu. Motor se to snaží kompenzovat, ale to jde jenom do určité míry.
Zkušenost je taková, že když zkouším řídící jednotky, jestli fungují, tak pouze spáruju imobilizér a vstřikovače neřeším. Motor běží. Vstřikovače řeším až při trvalém používání jednotky.
Zkušenost je taková, že když zkouším řídící jednotky, jestli fungují, tak pouze spáruju imobilizér a vstřikovače neřeším. Motor běží. Vstřikovače řeším až při trvalém používání jednotky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Laci DII
- Příspěvky: 245
- Registrován: 04 pro 2011 18:40
- tel.: 0903155696
- auto: DII TD5 02
- Bydliště: okr. Levice
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Tome nechystáš sa na Slovensko? menil som jeden vstrek a nič som neprepisoval...
koľko by u Teba stál chip,prosím? môžeš kľudne do ss.
koľko by u Teba stál chip,prosím? môžeš kľudne do ss.
D2 Td5
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
OK
dekuji za odpoved,
chapu to tedy tak, ze jedinym dopadem je pripadna nepravidelnost chodu a male snizeni vykonu.
cili vylet cca 600 km je bez problenu, nic se neposipe, ze?
a vite o nekom kolem znojma, kdo ma potrebne vybaveni?
kolik se za prepsani obvykle uctuje(kody vstrikovacu mam=netreba otvirat motor)
zdar m
dekuji za odpoved,
chapu to tedy tak, ze jedinym dopadem je pripadna nepravidelnost chodu a male snizeni vykonu.
cili vylet cca 600 km je bez problenu, nic se neposipe, ze?
a vite o nekom kolem znojma, kdo ma potrebne vybaveni?
kolik se za prepsani obvykle uctuje(kody vstrikovacu mam=netreba otvirat motor)
zdar m
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Já bych to řekl jinak - otestovat auto po dvoře ano, ale pokud je možnost to udělat pořádně, tak bych s tím nikam daleko nejezdil.
Ve Znojmě nevím, ale v Brně ti to klidně nastavím. A ceny se doopravdy bát nemusíš.
Ve Znojmě nevím, ale v Brně ti to klidně nastavím. A ceny se doopravdy bát nemusíš.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Taky bych měl dotaz k zápisu vstřiku stalo se někdy někomu že vstřik nešel zapsat?
jednotka prostě ten kod nevezme opsaný je 100% dobře.
V čem muže být problém?
jednotka prostě ten kod nevezme opsaný je 100% dobře.
V čem muže být problém?
Naposledy upravil(a) mila dne 28 kvě 2014 10:27, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Stalo se mi něco podobného - jednotka nekomunikovala korektně uvnitř, ale v tu chvíli nešlo zapsat nic - žádný vstřikovač. Pokud je to jenom jeden - Nanocom tuším kontroluje, jestli ten kód je správný - tj. v povoleném rozsahu. Víc by mělo být v dokumentaci.
A když tam zkusíš zapsat kód jiného vstřikovače tak se uloží? Jestli ano, je to SW problém, jestli taky ne, tak to může být problém s vadnou částí paměti v řídící jednotce.
A když tam zkusíš zapsat kód jiného vstřikovače tak se uloží? Jestli ano, je to SW problém, jestli taky ne, tak to může být problém s vadnou částí paměti v řídící jednotce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Nebo zkusit jinou diagnostiku pripadne jiny software, ten povoleny rozsah kodu vstrikovace se myslim rozsiroval, takze starsi soft nemusi vedet, ze i ten novejs vstrikovac je se svym kodem "v poradku".
Ze kdy je tvoje disco2?
Ze kdy je tvoje disco2?
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
No jiný kod jsme nezkoušeli ja diagnostiku nemamMadTom píše:Stalo se mi něco podobného - jednotka nekomunikovala korektně uvnitř, ale v tu chvíli nešlo zapsat nic - žádný vstřikovač. Pokud je to jenom jeden - Nanocom tuším kontroluje, jestli ten kód je správný - tj. v povoleném rozsahu. Víc by mělo být v dokumentaci.
A když tam zkusíš zapsat kód jiného vstřikovače tak se uloží? Jestli ano, je to SW problém, jestli taky ne, tak to může být problém s vadnou částí paměti v řídící jednotce.
přepisoval mi to kokešek
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
mam rok 99 ale pane mi říká cca rok a pul tak nevim co tam kdo pachal spíš to vypadá že už to někdo asi měnil ten vstřik protože od nova asi nenakodovany nebylHanys_a_Kaca píše:Nebo zkusit jinou diagnostiku pripadne jiny software, ten povoleny rozsah kodu vstrikovace se myslim rozsiroval, takze starsi soft nemusi vedet, ze i ten novejs vstrikovac je se svym kodem "v poradku".
Ze kdy je tvoje disco2?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Asi nejsi z Prahy, vid, kdybys byl, nebo jel okolo, klidne mi napis - a stav se.
Muzu zkusit jinou diagnostiku, ale jestli to je rok 99, tak by to zadny "pozoruhodny" kod byt nemel. Takze pak by jeste zbyval problem s pameti RJ, jak psal MadTom, dalsi otazka je, jestli ti to dela nejaky problem? Kolik jsou treba ty hodnoty korekce vstriku podle RJ, jestli jsou nejak v normalu, tak bych se tim moc netrapil - a to nejen na tomto "pochybnem" vstriku, ale hlavne na ostatnich. Ale to uz dost spekuluju na dálku...
Muzu zkusit jinou diagnostiku, ale jestli to je rok 99, tak by to zadny "pozoruhodny" kod byt nemel. Takze pak by jeste zbyval problem s pameti RJ, jak psal MadTom, dalsi otazka je, jestli ti to dela nejaky problem? Kolik jsou treba ty hodnoty korekce vstriku podle RJ, jestli jsou nejak v normalu, tak bych se tim moc netrapil - a to nejen na tomto "pochybnem" vstriku, ale hlavne na ostatnich. Ale to uz dost spekuluju na dálku...
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
No z Prahy nejsem to mám trošku z ruky jsem z F-Místku ale i tak díky za nabídku.Hanys_a_Kaca píše:Asi nejsi z Prahy, vid, kdybys byl, nebo jel okolo, klidne mi napis - a stav se.
Muzu zkusit jinou diagnostiku, ale jestli to je rok 99, tak by to zadny "pozoruhodny" kod byt nemel. Takze pak by jeste zbyval problem s pameti RJ, jak psal MadTom, dalsi otazka je, jestli ti to dela nejaky problem? Kolik jsou treba ty hodnoty korekce vstriku podle RJ, jestli jsou nejak v normalu, tak bych se tim moc netrapil - a to nejen na tomto "pochybnem" vstriku, ale hlavne na ostatnich. Ale to uz dost spekuluju na dálku...
Problemy snad zatim žadne nepozoruji ale moc jsem toho ještě nepojezdil ted se mi zas rozsypala visko vrtule chladiče

Re: prepis vstriku v RJ u Td5
ještě bych se zeptal do jaké části řj se zasahuje když se čipuje mám ji laděnou tak jestli to že nejde zapsat vstřik nemuže nějak souviset no a problém mám s volnoběhem a to ne vždy za studena ok za tepla občas je volnobě trochu neklidný jinak teplé i studené starty ok za jízdy taky bez problému táhne krásně v celém rozsahu otáček no a v podstatě kvuli těmhle problémům jsem nechal testovat ty vstřiky a tři vyměnil ne teda za nové ale udjně dobré závady v řj žádné nejsou a ani nebyly předtím kábl ke vstřikům je cca rok starý
Naposledy upravil(a) mila dne 10 led 2014 21:52, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: prepis vstriku v RJ u Td5
Kódy vstřikovačů a nastavení plynového pedálu se ukládá do úplně jiné paměti (fyzicky jinej integrovanej obvod) než je paměť s řídícím programem a s mapami. Takže to spolu doopravdy nesouvisí. Souviset by to mohlo jenom tak, že vlastní základní řídící program je poškozenej, ale to by se nejspíš řídící jednotka ani nezapla.
Opravoval jsem jednu řídící jednotku, kam se kódy vstřikovačů nedaly vůbec zapsat - byla tam poškozená jedna součástka.
To co popisuješ s volnodběhem by se měla dát odhalit na diagnostice - mě to dělaloněco podobného, když se projevoval špatnej kontakt na vstřikovačích. Chtělo by to projet s diagnostikou ve chvíli kdy se chyba projevuje a podívat se na okamžité hodnoty - co je tam špatně.
Dovedu si představit, že to může dělat i špatná mapa - špatně naladěnej motor, ale to by se projevovalo nejspíš pokaždé.
Opravoval jsem jednu řídící jednotku, kam se kódy vstřikovačů nedaly vůbec zapsat - byla tam poškozená jedna součástka.
To co popisuješ s volnodběhem by se měla dát odhalit na diagnostice - mě to dělaloněco podobného, když se projevoval špatnej kontakt na vstřikovačích. Chtělo by to projet s diagnostikou ve chvíli kdy se chyba projevuje a podívat se na okamžité hodnoty - co je tam špatně.
Dovedu si představit, že to může dělat i špatná mapa - špatně naladěnej motor, ale to by se projevovalo nejspíš pokaždé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo