Každopádně bych doporučoval se přihlásit do našeho Land Rover Series Club Czech Republic. Kontaktuj Allika - předsedu a on už ti řekne co a jak. Stránky klubu jsou
http://www.lrsc.cz" onclick="window.open(this.href);return false;. Členství má kromě výhody výborných klubových akcí a srazů jeden velký bonus ve vlastních technických komisařích, kteří každoročně zajišťují u klubových aut, jejichž technický stav znají ze srazů, každoroční obnovování veteránských papírů.
Jinak drátěnka na masku je nedostatková, zkus ji najít a vydražit na anglickém e-bay, podlážky, resp. kapsy za pedály a to samé u spolujezdce (footwells) se dají koupit od britpartu, ale nejsou nic moc. Lepší je je vyrobit, případně Kryten je myslím dělá ve větším. Každopádně prolistuj dědkařskou sekci, kde bude spoustu technických řešení.
Osobně bych ji nechal tak jak je, také jsem si ji u Patrika prohlížel a myslím, že ji bude slušet jenom oprava problematických míst a z vizuálního hlediska bych ji jenom lehce zkulturnil se zachováním patiny. Být to auto moje, tak nástavbu bych ale vybavil jako camper. Nicméně je to tvoje věc, tvoje auto a tvoje volba.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250