Range Rover 4.2 S/C
Range Rover 4.2 S/C
Tak jsem si počkal a chlapec je doma.
Naposledy upravil(a) míra hd dne 29 zář 2013 12:19, celkem upraveno 2 x.
Re: Range Rover 4.2 S/C
tak daj aspoň nejaké fotečky 

Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- hokulia
- Příspěvky: 411
- Registrován: 29 kvě 2008 08:05
- auto: RR S'charged, 2x110
- Bydliště: Benesovsko
Re: Range Rover 4.2 S/C
Mam identickyho uz skoro 3 roky. Provoz absolutne bez problemu. Spotreba prijatelna. Vykon dostatecnej.
Uzivej si!
Uzivej si!

Všechno je jinak.
Re: Range Rover 4.2 S/C
zdravím,nevíte někdo jestli existuje manual v češtině?
Re: Range Rover 4.2 S/C
Tak jsem najel za týden dovolené 2500km,jede moc pěkně,spotřeba taky dobrá, když vezmu kolik ten tank váží a jak jsem ho proháněl.Takže asi dobrý.
Re: Range Rover 4.2 S/C
Zkusil jsem ho sehnat u Dajbycha ale marně,budu si muset vystačit s rakouskym.Kde děláš servis a kolik máš najeto.
- hokulia
- Příspěvky: 411
- Registrován: 29 kvě 2008 08:05
- auto: RR S'charged, 2x110
- Bydliště: Benesovsko
Re: Range Rover 4.2 S/C
servis nepotrebuju. auto je bez problemu, olej a filtry si menim sam. najeto mam cca 140tis. V Praze vim ale o servisu, ktery spoluvlastni p. Kucera, ten je diagnosticky plne vybavenej a vyzna se.
Všechno je jinak.
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover 4.2 S/C
Jj pana Kučeru také doporučuji......a jak říká hokulia opravdu se vyzná.hokulia píše:servis nepotrebuju. auto je bez problemu, olej a filtry si menim sam. najeto mam cca 140tis. V Praze vim ale o servisu, ktery spoluvlastni p. Kucera, ten je diagnosticky plne vybavenej a vyzna se.
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Range Rover 4.2 S/C
Mohu jen potvrditMILUNAK píše:Jj pana Kučeru také doporučuji......a jak říká hokulia opravdu se vyzná.hokulia píše:servis nepotrebuju. auto je bez problemu, olej a filtry si menim sam. najeto mam cca 140tis. V Praze vim ale o servisu, ktery spoluvlastni p. Kucera, ten je diagnosticky plne vybavenej a vyzna se.

Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Range Rover 4.2 S/C
Díky za radu,mam najeto 145000km tak myslím ,že to bude ještě dlouho dobrý.A běžný věci si taky dělám sám.Byl jsem se podívat u Landroveru v německu a taky byli velmi ochotní.
Re: Range Rover 4.2 S/C
Ahoj,krmíte někdo tenhle motor plynem?
Re: Range Rover 4.2 S/C
jestli vládneš ingliš, tak je dobrým zdrojem informací: http://www.fullfatrr.com/forum/lpg-vf28.htmlmíra hd píše:Ahoj,krmíte někdo tenhle motor plynem?
..jsem se tam před nedávnem dočet, že S/C jde zaplynovat, ale neni to jednoduchý a když se to odflákne, tak může dojít k nemalýmu výbuchu
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Range Rover 4.2 S/C
Ja som cital, ze motory od Jaguar nie su prilis vhodne na prestavbu, kvoli sedlam. dokonca existuje aj nieco take ako LPG-blacklist, kde maju oznacene problemove motory.
na druhej strane to logicky znamena, ze keby boli sedla ventilov vymenene, mohlo by to riesenie?
inac pondelok vecer som videl jeden RRS supercharged ako tankoval lpg. predpokladam ze je to ten isty motor ako v L322?
na druhej strane to logicky znamena, ze keby boli sedla ventilov vymenene, mohlo by to riesenie?
inac pondelok vecer som videl jeden RRS supercharged ako tankoval lpg. predpokladam ze je to ten isty motor ako v L322?
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: Range Rover 4.2 S/C
Dík za odkaz,zatím to byla jen akademická otázka,jeden S/C na plyn je na mobile.de ale bazarník k tomu asi nic neřekne,pak bazar v Třebíči nabízel zástavbu v případě koupě,ale jinak nic moc.A abych kvůli plynu rozebíral funkční motor,to ne,navíc když tak pěkně jede.Ale když by se nemuselo nic měnit ,tak proč ne.
Re: Range Rover 4.2 S/C
Určitě to bude chtít přimazávání. Máme v RR tenhle podtlakovej Flashlube http://www.autogas-lpg.cz/prestavby/pri ... flashlube/ ..z hlediska nákladů na km je to halířová položka
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: Range Rover 4.2 S/C
To určitě,přečet jsem si včera tu diskuzi co jsi mi poslal,tak asi dobrý.Ty to máš udělaný hezky,nikde se nic neválí,tak se do toho časem taky pustím.Dík za radu.KRANG píše:Určitě to bude chtít přimazávání. Máme v RR tenhle podtlakovej Flashlube http://www.autogas-lpg.cz/prestavby/pri ... flashlube/ ..z hlediska nákladů na km je to halířová položka
Re: Range Rover 4.2 S/C
Koukal jsem na stránky JE Engineering a ti píší, že hlavy se speciálně tvrzenými sedly při konverzi na LPG, jsou u atmosférické verze motoru nanejvýš vhodné, ale u S/C motoru absolutní nutností. http://www.jeengineering.co.uk/public/p ... ochure.pdf
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250