
Definitivně jsem se rozhodnul postupně obměnit vozový park což se bude týkat i mýho Freečka.
Takže je to:
Freelander 2.0Di (TCie) 72KW motor Rover s mechanickým čerpadlem Bosch a řízeným vstřikem. Rok výroby 12/99 prodán v Itálii. Z Itálie dovezeno před cca 5-ti roky kdy jsem ho koupil já. Mělo najeto cca 125 tis. Italskou servisní knížku mám a většinu faktur za servisy taky. U mně bylo jako druhé auto v rodině. Jezdila s ním manželka. Takže teď má na tachometru jen něco okolo 165 tis. A po celou dobu o něj bylo pečováno možná až přehnaně - výměny všech filtrů a olejů po 10 tis. včetně diffu, IRD a převodovky, apod. Zkrátka co to auto kdy potřebovalo tak to hned dostalo a to v nejvyšší možné kvalitě.
STK do 12/2014.
ECO poplatek není zaplacený ale myslím že plní EURO II takže žádná hrůza.
Spotřeba na originálních kolech do 7 L na těch větších s AT nebo MT pneu do max. 8 L / 100Km.
VÝBAVA:
ABS, TC, HDC, klima, 2x airbag, 2x el. okna + zadní, el. zrcátka, centrál s alarmem, odnímatelné TZ , rádio s CD, kožené sedačky přední vyhřívané
OPRAVY A NOVÉ DÍLY:
Před 5 roky a cca 40 tis. Km – hned po koupy
nová IRD z UK, nová VISCO z UK + uložení HARDY SPICER, vyvážení kardanů, nové kříže, nové TURBO, nová OLEJOVÁ PUMPA, ROZVODY, silentbloky na motoru, nová BATERIE silver 74Ah, čepy, stabilizátory, nové kompletní BRZDY včetně zadních prasátek, silentbloky diferenciálu, nová váha vzduchu, a hromada drobností
Před cca rokem a cca 10 tis. Km
repas starteru, nová SPOJKOVÁ SADA BORG, nová HLAVA z UK včetně všech ventilů, hydroštelů a vačky, nové ROZVODY ( hlavu jsem oddělal vlastní vinou, podařilo se mi omylem nacpat kamínek do rozvodů a trochu se to kouslo, jeden ventil a dva hydroštely, šlo by to opravit ale rači jsem koupil fungl novou nastrojenou hlavu ), seřízení ČERPADLA na stolici + nové čidlo teploty, nové žhaviče, nové uložení visco spojky HARDY SPICER, nové kříže kardanu, kompletní sada všech silentbloků podvozku – polyuretanové originál POLYBUSCH, nové čepy a stabilizátory, manžeta na kardanu , nový tlumič výfuku včetně silentbloků
Listopad2013
Nová spojková sada LUK, mikro řemen a kladka, všechny filtry MAN Filter, všechny olejové náplně ( IRD, diff, motor ), manžeta na poloose, a pár drobností
DOPLŇKY A ÚPRAVY:
Zvednuto o 2“ podložkami pod tlumiči
Opancéřované brzdové hadičky – opletené nerezovými vlákny
Vzadu namontované přídavné zátěžové pružiny ( dopředu je mám taky jen ještě nejsou na autě )
KOMPLETNÍ podvozková sada POLYBUSCH - polyuretanové silentbloky
Přední kotouče vrtané a drážkované POWER DISK
Zaslepený EGR ventil
Zesílený ochranný rám pod motorem ( ocelový rám + AL plech 6mm )
Zahrádka 1800x1100mm s integrovaným vysouvacím žebříkem – pozink + černý komaxit
Vyztužená a pozinkovaná přední ramena
Zvýšené sání – ŚNORCHL kompletně z nerezu + několik vrstev matného černého tvrdolaku
Ochranné mřížky zadních světel z nerezu + několik vrstev matného černého tvrdolaku
CB vysílačka Alamat 296 + magnetická anténa
4x přídavná světla HELLA
Teplovodní WEBASTO s časovačem
Tři sady pneumatik
5x 195/80 R15 Dunlop Grand Track SJ6 na originálních AL discích – 80%
5x 215/80 R15 Falken LA/AT na ocelových discích z Jeepu Wrangler – 50%
4x 215/80 R15 TAGOM mud sport MT – 90%
Důkladný nástřik podvozku a dutin před cca 1 rokem – přípravky WÜRTH
V kufru je držák lopaty ( i s lopatou


Deflektory oken ( nebo jak se to správně jmenuje, každopádně je to fajn věc )
ZÁVADY A NEDOSTATKY:
Nefunguje střešní šíbr – klasická bolest Freelanderu, prasklý plastový díl ( nikdy jsem to neopravoval protože šíbr nepotřebuju, je utěsněnej aby nezatékalo a je vyndaná pojistka aby se ho omylem někdo nesnažil otevřít ).
Centrál neodemyká řidičovy dveře – unavený jeden motorek v zámku. Zamykání funguje normálně. Zatím jsem to neřešil, pokud by někdo chtěl tak vyměním celý zámek nebo poskytnu slevu na opravu.
Není to úplná leštěnka, nějaké kosmetické vady určitě má. Vzhled jsem nikdy moc neřešil hlavní byla vždy 100% funkčnost. Poslední 4 roky auto čas od času jezdilo v lehčím terénu. Pro představu tady je odkaz na video od Paramounta http://www.ulozto.cz/10904565/x1700016-avi http://www.ulozto.cz/10904564/x1700015-avi http://www.ulozto.cz/10904563/x1700014-avi
CENA: 120 000,- Kč