Ty měchy vypadají vážně dobře. Až se rozhodneš, že do toho půjdeš, určitě se mi prosím ozvi, asi bych se taky přidal, když už se to bude posílat a pokud mi to finance umožní.OC píše:Mimochodem, Rangieho se špatnými měchy bych rozhodně koupil, a k němu bych si pořídil tohle -- vypadá to velmi zajímavě, sám uvažuji o tom, že až se jaksi finančně vzpamatuji z výměny redukčky, jež je pro mne teď nejaktuálnější, pořídím to jako upgrade
Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi
dik za radu , na anglictinu jsem linej jelikoz pritelkyne umi velice slusne anglicky ale prekladat mi anglicke stranky o autech ?? tak u toho ji zrovna nepotebuji . ale dik s jara ty mechy vymenim , ta cena je slusna v AMt chteli za jeden normalni mech 9000 bez dph , To ze kdyz RR sedne na bricho ze se mechy jeste dofoknou jsem nevedel mam RR teprve tri mesice a stale prichazim na nove veci a bohuzel zadnej manual jsem nezehnal , teda na netu je jich mnoho ale v anglictine




Este k tomu 2.5DSE. Auto je s tym motorom naozaj lenive. Raz som sa snim vozil a myslel som ze je to pokazene. Pre uplnost porovnavam to nie s osobakom, ale s Range Roverom Classic 3.5V8. A ten ma iba o par kW viac. Obe auta su s automatom.
A spotreba nieje nijak tragicka ani pri 4.0. A ak to das na LPG, tak mas po probleme. Akurat nadrz v kufri, ale to sa tiez da vymysliet "na mieru".
Ale vo vseobecnosti skontrouj ci funguje naozaj vsetko tak ako ma( hlavne elektricke komponenty). Aj zdanlivo nepodstatne detaily, mozu poriadne strpcit zivot a prevetrat penazenku.
A spotreba nieje nijak tragicka ani pri 4.0. A ak to das na LPG, tak mas po probleme. Akurat nadrz v kufri, ale to sa tiez da vymysliet "na mieru".
Ale vo vseobecnosti skontrouj ci funguje naozaj vsetko tak ako ma( hlavne elektricke komponenty). Aj zdanlivo nepodstatne detaily, mozu poriadne strpcit zivot a prevetrat penazenku.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Nojo, ale zkrátka máš anglické auto. Mohl sis koupit Nivu nebo Gelenďáka; k těm by informace byly v ruštině/němčiněJirka píše:Po osmi letech rustiny a peti nemciny

- souhlas, já je časem koupím také, ale teď halt mám důležitější věci a zdroje peněz nejsou bezednéMartinMM píše: s jara ty mechy vymenim , ta cena je slusna v AMt chteli za jeden normalni mech 9000 bez dph , To ze kdyz RR sedne na bricho ze se mechy jeste dofoknou jsem nevedel

- cena je skutečně slušná, avšak není obecně příliš rozumné vycházet z cen AMT. Paměť-li mne nešálí, stojí měch v Anglii kolem 100 liber
- bez manuálu to musí být docela divočina


BTW, takhle z hlavy mne napadají tyto poměrně podstatné informace, jež bez manuálu možná nevíš, a jež se mohou občas hodit:
- při výměně kola je vždy nutné použít blok na druhé straně (protože Range nemá parkovací brzdu na kolech ale na rozvodu, takže jinak kliďánko sjede s heveru);
- také je více než doporučeníhodné nechat přitom otevřené některé dveře (jinak by se v průběhu heverování mohla ECU rozhodnout měnit světlou výšku);
- přední gumy se foukají na 1.9 (28 psi), zadní na 2.6 (38 psi, možná je to pro někoho, samozřejmé, ale mne ten nepoměr hodně překvapil);
- netahat auto bez přepnutí redukčky na neutrál (to se dělá tak, že to vypneš, dáš do posice #11 pod sedadlem pojistku 5A či víc, zapneš).
No, určitě jsem zapomněl na spoustu ještě mnohem důležitějších věcí, míši to z hlavy a mám chvat

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
No nevim s tou ekologií. 4,6:CO2-Emissionen :OC píše:I těch tam pár je.Jirka píše:Dik za odkaz, ale mne jde hlavne o to, jestli nekdo nema skusenost s konkretnim autem.
Já, pravda, čtyřlitrem běžně nejezdím -- jezdím totiž běžně 4.6 (a zdá se mi to málo, za rozumný objem motoru považuji tak pět)A 4 litr neni na bezny jezdeni
rocne dam cca 50000 km. Ted mam benzin Forester 2 l., s tim se to da (cca 9l), ale 16,17 litru?
Zrovna nedávno jsem jel Budějice-Praha za 14. A jinak, inu, pořiď si plyn. Ten přijde ještě levněji než nafta, a není to takový schweinereiProber to s Eliottem, ten Ti určitě poradí, sám plyn má a je jím nadšený -- mne už také obracel na plynařskou víru
414 g/km
2,5 DSE: CO2-Emissionen :
289 g/km
I kdyz uz mi hloda ta 4,6 v hlave. Na plyn ta spotreba celkeem ujde a pres 200 kobylek se dycky hodi
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
CO2 emituješ i Ty
, ten nikoho nezajímá -- nesmíš věřit každému ekofašounovi, tzv. "skleníkové plyny" jsou naprostý nesmysl a blábol.
Na kadlekadle jsou špatné jmenovitě saze.
(BTW, ono obecně vzato docela stojí za to se zamyslet nad tím, proč (a) USA nepodepsaly Kjótó, (b) nemají vůbec rádi diesely, (c) mají daleko nejlepší životní prostředí ze všech rozvinutých zemí
Ale to je tady značně offtopic
)

Na kadlekadle jsou špatné jmenovitě saze.
(BTW, ono obecně vzato docela stojí za to se zamyslet nad tím, proč (a) USA nepodepsaly Kjótó, (b) nemají vůbec rádi diesely, (c) mají daleko nejlepší životní prostředí ze všech rozvinutých zemí


OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Zajímalo by mě, jak zkontrolovat ten tlumič řízení? To si nějak dost dobře nedokážu představit a vcelku bych rád věděl jak na to. Pokud v těhle autech člověk nemá něco naježděno, tak neví, jak se má chovat řízení a pokud už pozná, že se chová špatně, tak pochybuji že pozná, že je v háji tlumič řízení a ne něco jiného (ty spojovačky, převodka, čepy..). Takže jízdní zkouškou asi ne a jinak nevím jak by se prodejce tvářil, kdybys donesl nářadí a jal se odmontovávat tlumič a zkoušet funkčnost.George píše:Zdravím,na těch fotkách to vypadá náramně,ale dole je datum pořízení těch fotek.Myslím, že to auto dnes vypadá jinak a asi bude záhodno si ho dobře prohlédnout.Mám na mysli pérování(měchy),pokud k tomu není účet za výměnu,tak při těchto kilometrech je na čase je měnit.Dál to bude napínák řemene altiku,tlumiče,podívat se na chladiče jestli netečou,tlumič řízení,spojovačky no je toho dost na co by ses měl podívat.Nějaký zkušený Roverista by se ti určitě šiknul,člověk bez zkušeností při první koupi většinou naletí.George
Ale to je jen taková poznámečka, ten tlumič je záležitostí 1000 Kč, takže bych to moc neřešil.
Capy, klby je mozne amatersky vyskusat ci su v poriadku, ked si niekto lahne pod auto, chyti cap do ruky a niekto druhy bude tocit volantom striedavo dolava a doprava. Pokial je nejaka vola v cape, tak to bude citit. Takto vyskusat vsetky capy. Tlmic riadenia je velmi lahko vymenitelna zalezitost. Tym, ale nechcem povedat ze si nezasluzi pozornost. A spojovacku a tyc riadenia skontrolovat vizualne ci niesu prehnute, alebo niekde evidentne vyrovnavane.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Tak to koukam co to vsechno umi, recim crav to tedy nevim co je , tlak mam urcite blbe tak to prefoukam a sklapeni zrdcatek ani nevim kde tam je , nenasel jsem ho
a stim tahanim auta jsi asi myslel automat??? mam manual ale asi bych takovou tezkou karu netahl , radsi nechat odtahnou, no jak to tak ctu tak se bez manualu neobejdu a koukam ze ty tomu asi slusne rozumis
RR mas jako konicka nebo jako seftechnik nekde v AMT:-) MM


- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Range Rover umí věci, o nichž podle mého názoru nevědí ani v Solihullu 
Režim crawl je jízda úplně dole, skoro na dorazech -- může se to hodit např. v nízkých garážích, nebo tak něco. Musíš slézt úplně dolů do accessu a potom (pořadí je důležité!) zakázat změny výšky tím tlačítkem "inhibit" vedle kolébky vpravo.
Pak můžeš jet max. rychlostí 40 km/h -- přidáš-li víc, automaticky se to zvedne (a už při 16 km/h na Tebe počítač zařve).
S tím tlakem... ono taky může záležet na gumách. Ale co jsem psal, to uvádí návod...
Ano, s taháním jsem myslel automat, ale mám nejistý! dojem, že u manuálu to kvůli redukčce platí taky.
A pokud to budeš uvazovat na plaťák, pak je dost nutné spustit to až dolů ("access"), pak najdeš vepředu i vzadu na rámu vyvazovací oka. Kdyby to náhodou na "access" spustit nešlo, pak je nutné (ale zároveň samozřejmě docela blbé) to chytat za kola a ne za ta oka (protože kdyby se EAS ECU v půlce cesty rozhodla to spustit, smíchy se neudržíš -- a Rangie se na plaťáku taky neudrží
)
Ale kdepak koníčka, a už vůbec ne technik; jen rád něco vím o věcech, jež používám, tak jsem si semhle támhle něco přečtl (a taky se samozřejmě hodně ptám, podívej se třeba jak jsem tady otravoval chudáka Admina miliónem dotazů
). Přijde mi to tak nějak zcela samozřejmé, nastudovat si to, s čím pracuji...

Režim crawl je jízda úplně dole, skoro na dorazech -- může se to hodit např. v nízkých garážích, nebo tak něco. Musíš slézt úplně dolů do accessu a potom (pořadí je důležité!) zakázat změny výšky tím tlačítkem "inhibit" vedle kolébky vpravo.
Pak můžeš jet max. rychlostí 40 km/h -- přidáš-li víc, automaticky se to zvedne (a už při 16 km/h na Tebe počítač zařve).
S tím tlakem... ono taky může záležet na gumách. Ale co jsem psal, to uvádí návod...
Ano, s taháním jsem myslel automat, ale mám nejistý! dojem, že u manuálu to kvůli redukčce platí taky.
A pokud to budeš uvazovat na plaťák, pak je dost nutné spustit to až dolů ("access"), pak najdeš vepředu i vzadu na rámu vyvazovací oka. Kdyby to náhodou na "access" spustit nešlo, pak je nutné (ale zároveň samozřejmě docela blbé) to chytat za kola a ne za ta oka (protože kdyby se EAS ECU v půlce cesty rozhodla to spustit, smíchy se neudržíš -- a Rangie se na plaťáku taky neudrží

Ale kdepak koníčka, a už vůbec ne technik; jen rád něco vím o věcech, jež používám, tak jsem si semhle támhle něco přečtl (a taky se samozřejmě hodně ptám, podívej se třeba jak jsem tady otravoval chudáka Admina miliónem dotazů

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Jo, málem jsem zapomněl, sklápění zrcátek. Vypni motor, zapni jen elektriku, zařaď zpátečku, našteluj zrcátka do polohy vhodné pro couvání, a přidrž na 2 sekundy na sedadle MEMORY STORE a číslo požadované paměti -- konsole řekne "MIRROR DIP STORE". Rangie si tu polohu zrcátek zapamatuje v rámci nastavení sedadel 1/2 extra, a automaticky ji obnoví kdykoli zařadíš zpátečku. A někdy ji pak dokonce i zase zruší po přeřazení na dopředu 
Budeš-li to chtít vypnout/zapnout (bez nastavení polohy), podržíš jen MEMORY STORE (bez čísla paměti). Řekne to "MIRROR DIP ON" nebo "... OFF". Zapíná a vypíná se to vždy pro aktuální paměť.

Budeš-li to chtít vypnout/zapnout (bez nastavení polohy), podržíš jen MEMORY STORE (bez čísla paměti). Řekne to "MIRROR DIP ON" nebo "... OFF". Zapíná a vypíná se to vždy pro aktuální paměť.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Dik za radu ,bez manualu sa asi vakt nehnu
dnes si to vsechno skusim , budu menit cidlo vysky tak skusim ty zrdcatka atd. Stim RR mas asi pravdu , vcera jsem rikal seftechnikovi v AMT jak se tu popisuje ctvrta resp pata nouzova poloha kdyz si auto lehne na podlahu ze se mechy jeste dofouknou tak na me nevericne koukal
ale zas jsou tam snazivi a strasne ochotni teda u nas na morave v Brne ale asi fakt nemohou vedet vsechno . Uz jsem tam byl asi sestkrat na nahozeni pocitace na RR, naposledy vcera , jedu po krasne rovne silnici a nejednou se rosviti vsechny kontrolky na tlacitku poloh zvedani a prestane to cele fugovat a to jsem mel nastesti nafoukano tak jsem to do Brna prezil ale parkrat jsem tam jel uplne sfouklej teda silenost je to jak na kolotocich. Ukecal jsem je at mi vymazou chybu a kopil prave predni cidlo ktere to hlasilo jako chybu tak ho dnes prehodim , leve predni jsmem menil pred mesicem tak cekam kdy se poserou zadni
Asi by bylo dobre si je obednat do foroty z VB v AMT stoji 2500, a jeste si poridit program co maj oni a propoj na pc.Nemas stim nejakou zkusenost zdali to jde ?? Znamej dela WW a ma program v notasu a vse si dela sam .MM



- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Program nestačí, nutný je také speciální hardware (Rangie totiž nekomunikuje přes ISO 9141, ale asi přes 50 vlastních specifických protokolů
). To co mají Lanďáci se jmenuje TestBook; koupit se to snad prý dá, ale stojí to hodně (jako opravdu hodně, něco jako deset tisíc liber, řádově).
Naštěstí existuje 3rd party systém, který je lepší a daleko levnější (ve vybrané versi pro konkrétní auto o dost méně než 1000 liber) -- Rovacom Lite. Já bych to už měl dáááávno koupené, kdyby to dělali ve versi pro slušný operační systém; bohužel to mají pouze pro dementní windoze, a takový krám si kvůli tomu kupovat nehodlám
A bacha, po výměně výškového čidla je nutné překalibrovat EAS, takže dokud/pokud nemáš Rovacom, musíš do AMT na TestBook.

Naštěstí existuje 3rd party systém, který je lepší a daleko levnější (ve vybrané versi pro konkrétní auto o dost méně než 1000 liber) -- Rovacom Lite. Já bych to už měl dáááávno koupené, kdyby to dělali ve versi pro slušný operační systém; bohužel to mají pouze pro dementní windoze, a takový krám si kvůli tomu kupovat nehodlám

A bacha, po výměně výškového čidla je nutné překalibrovat EAS, takže dokud/pokud nemáš Rovacom, musíš do AMT na TestBook.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
A propos, tohle jsem nějak přehlédl...
To aspoň tedy AMT v Praze -- jak vůči nim mám opravdu hodně výhrad -- jsem při neznalosti zásadních informací o Landroverech nepřistihl. Ještě to by tak chybělo...
* v běžných nelanďáckých servisech ostatně bacha na to, jestli s tím umějí zacházet. Land Rover ve Workshop Manuálu kupříkladu dost hodně zdůrazňuje, že se to nemá zvedat na běžných čtyřbodových zvedácích -- vsadím se, že to je první, co v běžném servisu udělají: hop čtyři body pod rám, šup nahoru, a ty jen doufej, že to tlumiče udrží, a i tak měchy dostanou zabrat...
No, když tohle neví běžný nelanďácký servis, OK*; ale pokud o tak základní věci jako je "extended" výška a způsob jejího nastavení nevědí ve firemním servisu, pak je asi něco velmi shnilého ve státě Dánském, a od takového servisu bych se asi držel dále proti větru...MartinMM píše:...vcera jsem rikal seftechnikovi v AMT jak se tu popisuje ctvrta resp pata nouzova poloha kdyz si auto lehne na podlahu ze se mechy jeste dofouknou tak na me nevericne koukalale zas jsou tam snazivi a strasne ochotni teda u nas na morave v Brne ale asi fakt nemohou vedet vsechno...
To aspoň tedy AMT v Praze -- jak vůči nim mám opravdu hodně výhrad -- jsem při neznalosti zásadních informací o Landroverech nepřistihl. Ještě to by tak chybělo...
* v běžných nelanďáckých servisech ostatně bacha na to, jestli s tím umějí zacházet. Land Rover ve Workshop Manuálu kupříkladu dost hodně zdůrazňuje, že se to nemá zvedat na běžných čtyřbodových zvedácích -- vsadím se, že to je první, co v běžném servisu udělají: hop čtyři body pod rám, šup nahoru, a ty jen doufej, že to tlumiče udrží, a i tak měchy dostanou zabrat...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Tohle mě na LR štve docela hodně, na WV (myšleno celý koncern) vyšla diagnostika i s oficiálním software na 9500Kč včetně DPH. Pro chudší jedince se dal zbastlit káblík za dvě stovky a software ukrástOC píše:Program nestačí, nutný je také speciální hardware (Rangie totiž nekomunikuje přes ISO 9141, ale asi přes 50 vlastních specifických protokolů).


- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No on Rovacom je hlavně diagnostika, takže je to míněno ne tak, že si každý koupíme jeden, nýbrž tak, že si jeden koupí Eliott, a bude nám s ním servisovat všechny naše Rovery 
Jinak je zásadní problém prostě v tom, že Rovery -- alespoň ty starší -- se s počítači moc nemazaly. Koupili několik různých ECU od několika různých výrobců, a that's that. Každá samozřejmě komunikuje jinak, a pokud si s nimi někdo chce povídat, je to jeho problém...
Nevím, možná u novějších aut od 1999 nahoru, jež mají CAN, by to šlo snáze a levněji při připojení přímo k CANu. Nezkoumal jsem to, neboť můj Rangie ještě CAN nemá...

Jinak je zásadní problém prostě v tom, že Rovery -- alespoň ty starší -- se s počítači moc nemazaly. Koupili několik různých ECU od několika různých výrobců, a that's that. Každá samozřejmě komunikuje jinak, a pokud si s nimi někdo chce povídat, je to jeho problém...
Nevím, možná u novějších aut od 1999 nahoru, jež mají CAN, by to šlo snáze a levněji při připojení přímo k CANu. Nezkoumal jsem to, neboť můj Rangie ještě CAN nemá...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Tak kdyz benzin, tak sem jeden kousek nasel http://www.dobrakoupe.cz/land-rover/lan ... dCar=94103
akorat ze je to 96´ . Ale auto 256000 Sk + plyn 60000 Sk + znacky,prepis ... 10000 Sk Dobra cena 326000 Sk
akorat ze je to 96´ . Ale auto 256000 Sk + plyn 60000 Sk + znacky,prepis ... 10000 Sk Dobra cena 326000 Sk
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
'96 je skvělý ročník, jeden mám, a nemohu si jej vynachválit
Co mne takhle z hlavy napadá, že tam nenajdeš oproti novějším autům, je leda:
- CAN
- traction control na předních kolech
- naopak tam najdeš spoustu elektroniky od Lucase, již v novějších nahradily krabičky od Bosche, Rochestera... no, bída, Land Rover je Land Rover a Lucas je Lucas! (jedinou výjimkou je kupodivu snímač polohy vačkové hřídele -- do '99 Honeywell, od '99 Lucas)
- spousta opičáren kolem emisí, o něž ve skutečnosti patrně ani nestojíš
(mimochodem, vědět to nevím, natolik motorům nerozumím, ale hádám, že nejspíš asi právě kvůli nim kvůli nim mají motory od '99 nepatrně nižší výkon: do '99 165.5 kW, od '99 160 kW
)
Jinak halt je potřeba se na to podívat naživo, to se nedá svítit. Na fotkách vypadá poměrně slušně.
Mimochodem, vždy znovu mne pobaví, jak prodejci vydávají standardní výbavu Range Rovera za maximální. A přesto, že ta výbava je lepší než maximum v libovolném jiném autě zhruba téhož věku (ponechám-li stranou extrémy jako Rolls, samozřejmě), tak stejně v hrdlo lžou, neboť maximální výbava se jmenovala Vogue, a měla oproti HSE víc dřeva (včetně té středové konsole již marně, ach tak marně sháním
) a lepší audio (koncové zesilovače ve dveřích, CD, ovladače na volantu).

- CAN
- traction control na předních kolech
- naopak tam najdeš spoustu elektroniky od Lucase, již v novějších nahradily krabičky od Bosche, Rochestera... no, bída, Land Rover je Land Rover a Lucas je Lucas! (jedinou výjimkou je kupodivu snímač polohy vačkové hřídele -- do '99 Honeywell, od '99 Lucas)
- spousta opičáren kolem emisí, o něž ve skutečnosti patrně ani nestojíš

(mimochodem, vědět to nevím, natolik motorům nerozumím, ale hádám, že nejspíš asi právě kvůli nim kvůli nim mají motory od '99 nepatrně nižší výkon: do '99 165.5 kW, od '99 160 kW

Jinak halt je potřeba se na to podívat naživo, to se nedá svítit. Na fotkách vypadá poměrně slušně.
Mimochodem, vždy znovu mne pobaví, jak prodejci vydávají standardní výbavu Range Rovera za maximální. A přesto, že ta výbava je lepší než maximum v libovolném jiném autě zhruba téhož věku (ponechám-li stranou extrémy jako Rolls, samozřejmě), tak stejně v hrdlo lžou, neboť maximální výbava se jmenovala Vogue, a měla oproti HSE víc dřeva (včetně té středové konsole již marně, ach tak marně sháním

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html