Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
MH1
Příspěvky: 66
Registrován: 21 srp 2010 14:22

Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

#1 Příspěvek od MH1 » 08 led 2014 11:17

Jak velký problém by byl zaměnit diesel 2,5 r.v. 99 za benzín 4,6? Jde mi hlavně o elektroniku, BECM, palubní přístroje - teploměr, otáčkoměr atd.

Dále jak je to s převodovkou 4,6 má střední měnič - lze to bez problémů zaměnit?
Nebo je to nesmyslný nápad?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

#2 Příspěvek od Mirko » 08 led 2014 11:53

Vzhledem k hodnotě těchto vozů se mi to zdá jako nesmyslný nápad. Prodat nafťáka a koupit, i když výrazně dražšího benzína určitě vyjde levněji a nebude to "zbastlené"

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

#3 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2014 12:12

MH1 píše:Jak velký problém by byl zaměnit diesel 2,5 r.v. 99 za benzín 4,6? Jde mi hlavně o elektroniku, BECM, palubní přístroje - teploměr, otáčkoměr atd.

Dále jak je to s převodovkou 4,6 má střední měnič - lze to bez problémů zaměnit?
Nebo je to nesmyslný nápad?

je to totalni blbost.
elektriku potrebujes komplet vymenit v motorovem prostoru a cast v kabine taky. Nererim ze bude nekdo ochotny ti to ladit. Cena teto prestavby 2x prevysuje cenu auta.
Menic na 4,6 je ten nejvetsi, prumer 320mm. becm, pristroje muzou zustat stare. vse bude fungovat. POUZE ROZSAH OTACEK A ZHAVENI BUDE DIVNE...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MH1
Příspěvky: 66
Registrován: 21 srp 2010 14:22

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

#4 Příspěvek od MH1 » 08 led 2014 13:15

O.K, díky za odpovědi, tak se asi pokusím ještě vzít na milost diesel.
Zřejmě stále tlakuje do vody, ale nehřeje se. Při jízdě se natlakuje až na 1,4, ale zátka to stačí odfouknout.
Teď začal téct radiátor nebo jeho těsnící kroužky. Je to hodně cítit z výdechů topení - takže ještě demontáž palubky.
Poradili by jste někoho kdo dokáže skutečně dobře vyzkoušet hlavu?
Měl jsem ji u p. Pejška, ale zkoušeli ji tlakovat za studena a to asi nestačí.
Našel jsem ještě jednoho výrobce nových hlav ve španělsku, ale nevěřím že to bude kvalitní, cena asi 25 000,- vč. DPH - bez ventilů.
Na fóru je psáno i o prasklém bloku - máte zkušenost v kterém místě praská?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

#5 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2014 21:29

Skutecne profesionalni repase HLAV MOTORU - funguje na vsechny typy hlav vcetne oprav der PD vstrikovacu.
sedla, gufera,brouseni,vareni vcetne slitin AL,CU,...
Karel Student OSTRAVA
Mobil: +420 608 044 444
Telefon: +420 596 237 223
Holvekova
718 00 Ostrava
(areál dolu Alexander)
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

#6 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2014 21:32

MH1 píše:O.K, díky za odpovědi, tak se asi pokusím ještě vzít na milost diesel.
Zřejmě stále tlakuje do vody, ale nehřeje se. Při jízdě se natlakuje až na 1,4, ale zátka to stačí odfouknout.
Teď začal téct radiátor nebo jeho těsnící kroužky. Je to hodně cítit z výdechů topení - takže ještě demontáž palubky.
Poradili by jste někoho kdo dokáže skutečně dobře vyzkoušet hlavu?
Měl jsem ji u p. Pejška, ale zkoušeli ji tlakovat za studena a to asi nestačí.
Našel jsem ještě jednoho výrobce nových hlav ve španělsku, ale nevěřím že to bude kvalitní, cena asi 25 000,- vč. DPH - bez ventilů.
Na fóru je psáno i o prasklém bloku - máte zkušenost v kterém místě praská?


praska to tady
Přílohy
hlava_TDS_neco pro patrika.jpg
hlava_TDS_neco pro patrika_I.jpg
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět