F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Moderátor: Safraporte
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Cau. Jihlava je letos tusim 20-21.12. Koukni do kalendare akci a doctes se. Vloni to bylo supr zpestreni a oddech od te vlezle vanocni atmosfery.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Tak Macejky,na tom samosvoru pracuju zatím jen přes net. Protože tak nějak nemám představu jak ho namontit na auto,kontaktoval jsem firmu High Performance Parts.cz,kde jsem se chtěl dozvědět co vše je potřeba pro namontování nakoupit,upravit a jestli se dá případně někde stáhnout návod k montáži. V mailu mě přišla dlouhá odpověď v který jsem zjistil,že o tom neví absolutně vůbec nic. Nicméně aspoň poslali kontakt na Quaife Enginnering :
http://quaife.co.uk/shop/products/qdf31k
Je tam na ně kontakt,tak tam v pátek budu posílat svoje zvědavé dotazy. Všimni si tý ceny v UK,zatímco High Performance ho prodávají za 26020 Kč,tak Quaife tam mají cenu 595 éček (nechápu ty éčka) což je opravdu podstatně příznivější cena
. Dokonce bych měl možnost to dostat do čech přes naši firmu v kamionu který k nám pravidelně vozí materiál,takže doprava téměř za děkuju
To jen tak,aby si měl zase o čem přemýšlet 
http://quaife.co.uk/shop/products/qdf31k
Je tam na ně kontakt,tak tam v pátek budu posílat svoje zvědavé dotazy. Všimni si tý ceny v UK,zatímco High Performance ho prodávají za 26020 Kč,tak Quaife tam mají cenu 595 éček (nechápu ty éčka) což je opravdu podstatně příznivější cena



EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Cau Fugine. Ja o tom vim. Ty stranky qualifu uz mam procteny. Na strankach high performance maji samozrejme napsano kdo je vyrobce takze jsem se hned kouknul primo ke zdroji
Cena tam ale byla myslim uvedena bez dane takze rozdil nebyl nakonec tak veliky. A je to 595,- liber ne ecek.

EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
No jo,tak ty daně sem si nějak nevšiml. Ale i tak to bude levnější,dopravu budu mít skoro gratis. Teď se snažím získat nějaký info o montáži. Bohužel sem zatím na nic nenatrefil. Uvidim jestli u výrobce v UK nějaký to info získám. Ukecal sem v práci jednoho anglickýho kolegu,volat a mailovat bude za mě bo moje anglina je naprosto šílená. Jinak ráno jedu na zvedák a ve skrytu duše doufám že se zespoda ozývají jen ložiska kardanu...
edit: no jo...sem se překoukl s tou měnou,teď to počítám...ono to fakt moc levnější nebude. No to nevadí...
edit: no jo...sem se překoukl s tou měnou,teď to počítám...ono to fakt moc levnější nebude. No to nevadí...

EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26 pro 2012 17:46
- auto: freelander 2.0Di
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Tak taky představím své úpravy na freelanderu 2.0Di
Takže začnu motorem - na motoru jsou nové vstřikovací trysky s větším průtokem a zvednutý tlak turba na 1,3 bar místo výfuku holá trubka až dozadu a nárůst výkonu je opravdu znát.
karoserie -auto je zvedlé o 6cm s kolama 235/60 R16 a vepředu je pevnostní nárazník a naviják.
v plánu je šnorchl a lepší ochrana podvozku.
Takže začnu motorem - na motoru jsou nové vstřikovací trysky s větším průtokem a zvednutý tlak turba na 1,3 bar místo výfuku holá trubka až dozadu a nárůst výkonu je opravdu znát.
karoserie -auto je zvedlé o 6cm s kolama 235/60 R16 a vepředu je pevnostní nárazník a naviják.
v plánu je šnorchl a lepší ochrana podvozku.
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Nebylo by lepší investovat čas, peníze a úsilí do něčeho co má alespoň nějaký lepší potenciál být offroadem?
Nechci znevažovat tvojí práci, jen v ní marně hledám nějaký smysl.
Nechci znevažovat tvojí práci, jen v ní marně hledám nějaký smysl.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Proc ne, jen ta maska z Fiata 

-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26 pro 2012 17:46
- auto: freelander 2.0Di
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ta maska z fiata je tam jenom prozatimZizal píše:Proc ne, jen ta maska z Fiata

- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Je to slusna prace a vypada to profesionalne. Zadny nedodelky v detailech. Za me palec nahoru. Kdyz to cloveka bavi tak proc ne. Jasne ze by bylo uzitecnejsi investovat energii na podobny upravy treba do diska. Ale proc ne.
Ten predni pevnostak mi uz taky nejakou dobu lezi v hlave. Ale ja premyslim o tom ze bych horni cast plastaku nechal az po horni obvodovou linku. Tam ho uriznum a napojil na ocelovou cadt ktera by ho kopirovala. Ta spodni ocelova cast by vypadala v podstate stejne jako ten tvuj na fotce.
Ten predni pevnostak mi uz taky nejakou dobu lezi v hlave. Ale ja premyslim o tom ze bych horni cast plastaku nechal az po horni obvodovou linku. Tam ho uriznum a napojil na ocelovou cadt ktera by ho kopirovala. Ta spodni ocelova cast by vypadala v podstate stejne jako ten tvuj na fotce.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ten italskej plast sundej fakt co nejdřív,celkový dojem to kazí. Mě se ten předek líbí
. Nemohl by si vyfotit pár detailů zepředu a z boku?

EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Vzhledem k tomu že musím řešení spojky urychlit a rozhodl jsem se pro keramiku,která bude s největší pravděpodobností vyžadovat mustr pro výrobu,tak to zkusím ještě jednou. PROSÍM VÁS jestli se někomu doma válí stará orvaná lamela na 1,8 nebo 2,0TD tak se mě moc prosím ozvěte. No a kdyby k tý lamele byl ještě starej přítlačák oboje v jakémkoliv i totálfugín píše:Tak ta lamela po nedělním "výletě" začala být dost akutní. No zatím to ještě šlape. Vedl jsem tam řeč s tím známým a i když mě doporučovali ten keramickej kompozit,tak s ohledem na setrvák půjdu do jednoho ze dvou kvalitnějších zátěžových obložení.
No a protože jsem tu loňskou lamelu neprozřetelně vyhodiltak sháním nějakou starou,protože kupovat novou a strhat z ní fungl nový obložení mě přijde jako zvěrstvo...tak prosím vás, jestli to tu čte někdo komu se doma valí náhodou stará lamela od spojky zn. Borg na Free 1,8 nebo 2.0 di tak bych ji koupil na pokusy.

EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Fugine, Fugine ....... no co s tebou.
Chtel jsem si to sice puvodne usetrit pro vlastni potrebu ale protoze to urcite nebudu resit v nejblizsi dobe (a mozna ze nakonec uz nikdy) tak ti to prenecham. Takze jestli chces tak mas u me odrbanou lamelu a OK pritlacak od AP. Bylo to koupeny jako jedna sada. Stare cca 1,5 roku. Vymysli si jak to ode mne dopravit a dej mi vedet.
Chtel jsem si to sice puvodne usetrit pro vlastni potrebu ale protoze to urcite nebudu resit v nejblizsi dobe (a mozna ze nakonec uz nikdy) tak ti to prenecham. Takze jestli chces tak mas u me odrbanou lamelu a OK pritlacak od AP. Bylo to koupeny jako jedna sada. Stare cca 1,5 roku. Vymysli si jak to ode mne dopravit a dej mi vedet.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Super!!! Ono ve finále je velice pravděpodobný,že ti to budu moct po tom až si to výrobce změří vrátit v nezměněné podobě a já bych mohl do tý doby než to bude hotový v pohodě jezdit,protože ta lamela ne a ne umřít. Ale jestli ti to nebude scházet tak mě pošli v SZ kolik za to. A doprava? Kdyby si byl ochotnej to poslat třeba poštou tak bych tě všude chválil. Uspíšit to potřebuju protože mám zatuhlou osu vypínací páky,což se bez sundání spojky jak mě potvrdil povolanější neobejde. Sice se mě to podařilo penetračním sprejem rozhýbat,ale dlouho to asi nevydrží. Ten výrobce co mě to bude dělat si nechal poslat data mýho free a bude zjišťovat jestli se keramikou pro tohle auto už někdo zabýval. Pokud ne,tak to vyrobí a k tomu potřebuje mustr. V řešení je i jemné "vylepšení" přítlačáku a mám vymyšlený i lepší uchycení válečku,protože tohle inženýři v Anglii podcenili.macejky1 píše:Fugine, Fugine ....... no co s tebou.
Chtel jsem si to sice puvodne usetrit pro vlastni potrebu ale protoze to urcite nebudu resit v nejblizsi dobe (a mozna ze nakonec uz nikdy) tak ti to prenecham. Takze jestli chces tak mas u me odrbanou lamelu a OK pritlacak od AP. Bylo to koupeny jako jedna sada. Stare cca 1,5 roku. Vymysli si jak to ode mne dopravit a dej mi vedet.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Zkus nejakou firmu v CZ co renovuje spojky. Pro upravene ropaky se pouziva tlustsi lamela, organika a jako extrem kovokeramika. Keramika je ale do offroadu nesmysl - ta spojka se v extremu chova jako on/off nic mezi tim. Super na rychle prerazovani, ale covat s tim je porod.
Celkem dobre reference jsou na RENOVAK. Delaji repase na cokoli a maji slusny vyber i pristup. Nevim na co to potrebujes ale organika by ti mela stacit(delavaji se do 500Nm na origo Octava spojku myslim). Ceny byvaly kolem litru a dobre reference i na stroje v trochu jine lize
Nebyva problem ani s setrvakem jako u keramiky.
Co si pamatuju tak na aute pro bezne jezdeni nemel keramiku skoro nikdo a to se typci pohybovali i v oblastech nad 500Nm. Ale jak slo o to zajet ke kauflandu a zaparkovat pochopis ze to ma par musek
O moznosti ze s autem jezdi i manzelka lepsi nemluvit.
Celkem dobre reference jsou na RENOVAK. Delaji repase na cokoli a maji slusny vyber i pristup. Nevim na co to potrebujes ale organika by ti mela stacit(delavaji se do 500Nm na origo Octava spojku myslim). Ceny byvaly kolem litru a dobre reference i na stroje v trochu jine lize

Co si pamatuju tak na aute pro bezne jezdeni nemel keramiku skoro nikdo a to se typci pohybovali i v oblastech nad 500Nm. Ale jak slo o to zajet ke kauflandu a zaparkovat pochopis ze to ma par musek

- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Šikovný lidi tenhle Renovak,nepůjde o celý kotouč ale o čtyřpaprskovou lamelu takže ten záběr by měl být přijatelnější. Něco,podotýkám něco podobnýho:Zizal píše:Zkus nejakou firmu v CZ co renovuje spojky. Pro upravene ropaky se pouziva tlustsi lamela, organika a jako extrem kovokeramika. Keramika je ale do offroadu nesmysl - ta spojka se v extremu chova jako on/off nic mezi tim. Super na rychle prerazovani, ale covat s tim je porod.
Celkem dobre reference jsou na RENOVAK. Delaji repase na cokoli a maji slusny vyber i pristup. Nevim na co to potrebujes ale organika by ti mela stacit(delavaji se do 500Nm na origo Octava spojku myslim). Ceny byvaly kolem litru a dobre reference i na stroje v trochu jine lizeNebyva problem ani s setrvakem jako u keramiky.
Co si pamatuju tak na aute pro bezne jezdeni nemel keramiku skoro nikdo a to se typci pohybovali i v oblastech nad 500Nm. Ale jak slo o to zajet ke kauflandu a zaparkovat pochopis ze to ma par musekO moznosti ze s autem jezdi i manzelka lepsi nemluvit.
http://www.highperformanceparts.cz/spoj ... -race.4439
Teď jde jen o to to dobře spočítat a doladit k ní přítlačák aby to nebylo jak píšeš on/off. Měl jsem možnost se projet s kovokeramikou na předělaný Octávce a rozjezdy i couvání no problém. Vyzkouším...uvidím,vrátit se ke klasice můžu vždycky. A co se týká setrváku problémy u jednohmotového nejsou tak velké.
Naposledy upravil(a) fugín dne 22 led 2014 23:24, celkem upraveno 1 x.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Posli mi do sz adresu a ja se zkusim behem par dni
dokopat na postu.

EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ještě taková blbost. Nevíte někdo náhodou z hlavy průměr šteftu (šroubu) kola? Jde mě o ten průměr vroubkování pro nalisování za hlavou šteftu. Dělám si rozšiřovací podložky a nový štefty ještě nemám a potřebuju vrtat.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Přes to vroubkování to je 13,3 mm... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Jo a vroubkování je z průměru 12,6 mm... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- fugín
- Příspěvky: 2300
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Geniální a superrychlá info. Díky,jde se vrtat. Jo a jinak dík za superrychlou dodávku ND. LITEP 

EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá