Pokud není správná ventilová vůle na všech válcích tak to sání občas blafne, ale je to slyšet jenom na volnochod. Mě to dělaly proklepané ventilové čepičky.kubas píše:tak me ceka prý taky neco kolem ventilu prý jsou podpalene a fouka to zpatky do filtrboxu (motorum moc nehovým) ale auto jede velice dobře, jen ten zvuk motoru,muže mi nekdo poradit co na to vse koupit nove? napadlo me rozvody tesnení pod hlavu a víko nejake gufera na ventily,ale dal nevim a jeste taky koupit ventily nove nebo zabrušovat?jak říkam nejsem motorař ale clovek kterej to bude delat tak povídal neco o nejaký lapovací paste a že by to zabrousil prosím tedy o doplnení vecí kteý bych mel nakoupit
Cvakání ventylů 300tdi
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakání ventylů 300tdi
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Cvakání ventylů 300tdi
egr zaslepenej a je pravda že to asi nejvetší kraval dela na volnobeh ale i v otačkách spis se to z narustajícíma otačkama ztrácí
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Cvakání ventylů 300tdi
muže mi nekdo poradit co vse koupit? je mi jasný ze tam tohomuže byt spatného víc ale pokud se ty ventyly zabrousí tak co je potreba nebo je správné vymenit tesnení pod hlavu plus srouby(kolik) tesnení pod víko ventilu,gefera na ventily a co dal,
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: Cvakání ventylů 300tdi
Vracím se sem po ujetí 3tis. kdy nic neklepe, nešustí a nijak jinak se zvukově neprojevuje. Záhada byla naprostou ptákovinou a to příliš volné pružinky mezi vahadlama ventilů a všechny je třeba otočit spojnicí dolu.
Doufám že to někomu bude k něčemu dobré.
