K autu: Land Rover Discovery II, r.v. 2003, benzínová v8 s LPG (systém Autogas, nádrž 60l v kufru) - zvuk a charakter v8 a přitom parádní spotřeba (popojíždění po městě, krátké trasy v zimě cca 20l/100 plynu, delší trasy cca 14l/100 plynu, tedy ekvivalent cca 8l benzínu!!) Auto má najeto 170 xxx km, v autě nový motor, najeto cca 70 000 km!!! Auto bylo u nás ve firmě cca poslední 3 roky, kde dostávalo, co bylo třeba. Jezdil s ním náš generál, ježděno jako víkendovka, zejména na hory apod. Za tuto dobu auto nevidělo terén, ježděno jen silnice. Po autu jsem koukal delší dobu a shodou okolností jsem ho říjnu 2013 opravdu koupil. Věděl jsem, co je na autě třeba a co kdy bylo děláno, což je při koupi ojetiny velká výhoda.
Co tedy bylo s autem děláno (to, na co jsem našel faktury ve firemním účetnictví):
- u nás ve firmě: kompletní výměna motoru z UK, původní zadřený. Aktuálně motor najeto 70tis km!, nové zadní měchy, nová baterka, čidlo teploty vody, děláno v LR, nové komplet brzdy, nové gumy, samozřejmě pravidelné výměny olejů, kapalin...
- já jsem po koupi udělal (děláno v Letnaněch, Stanley, listopad 2013) - výměny oleje a filtrů, nové svíčky, přetěsnění rozvodovky, celkové prohlídka podvozku, kontrola diffu... vše ok!
- asi v prosinci začalo auto zlobit (motor neběžel na všechny válce a nedržel dobře volnoběh), dle diagnostiky v LR zapalování - po zkoumání příčiny nakonec vyměněny obě cívky a problém vyřešen, od prosince najeto cca 2000 km zcela bez problému. Rovněž jsem nechal odstranit rozpadlé katy - krásný zvuk a lepší zátah, dále nové těsnění pod sání, nově udělané svazky plynu (vyhořelé konektory a zpuchřelé hadice), repase vstřiků plynu, nové stěrače Bosch komplet, opravené otevírání okna...
I já s ním jezdím denně po Praze, nyní o víkendu vyzkoušen lehčí terén v Hummer Centru, redukce a uzávěrka funguje parádně, je neskutečný, co to auto umí (nejsem off roaďák, takže bych si tipnul, že jsem zkusil tak 30% jeho reálného potenciálu...)
Jsem velký fanatik na údržbu (tak jako u jiných mých aut), takže auto je leštěnka, pravidelně mytá a voskovaná tou nejlepší kosmetikou.
Závady: kosmetika je zcela v pořádku, jen malá oděrka na předním nárazníku a promáčklinka u dveří, ale myslím, že kromě mě by si toho jiný Land Roverák ani nevšiml


Jinak s čistým svědomím mohu potvrdit, že na nic jiného jsem nepřišel, auto je denně v provozu... Převodovka řadí hladce, i sportovní režim a kickdown...žádný problém s ní do teď...
Auto prodat nemusím a vím, že takhle pěkné Disco navíc v kombinaci s v8 se u nás bude těžko hledat, takže cenu si představuji 179.000 Kč. Možná je o něco vyšší než bývá obvyklé, ale s ohledem na stav auta a investice v něm za poslední dobu věřím, že kupec, který ví co chce, to auto ocení a bude velmi spokojený.
Děkuji za prostor zde na foru, případné dotazy prosím na hasek40 at seznam.cz nebo ideálně 602 423 084.
Auto je k vidění/předvedení v Praze... fotek mám spoustu, takže případní zájemci se mohou ozvat o další....
Miloslav Hašek (Háša)