#340
Příspěvek
od Miky_CZ » 18 úno 2014 10:17
will.26 píše:včera jsme byli na pivě a myslím že by jsme měli mikymu nechat volné aspoň tři stránky v sekci skurvené lendrouvry

uz to zacalo:-D
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 44#p297744
predevsim by me zajimal nazor zdejsich clenu kde byla chyba u te spojovacky...
ze upadla nadrz je moje chyba pri navrhovani krytu nadrze,
klasickou spojovacku sem ohnul o mensi kaminek
ram tak nejak upadl sam
jednu pneumatiku sem roztrhal nekde v pousti a druhou na rovnem asfaltu:-D
no a chladic, co k tomu dodat, jde koupit chladic od nekoho jineho nez britpart za rozumnou cenu?
zadni pruziny terrafirma, uplne na kasi vrchni tri zavity sedly uplne na sebe a uz se nezvedly.¨
kousle predni loziska... jedna rada, kdyz se vam kousnou loziska tak nasadit unasec opacne, nasroubovat srouby a tak to funguje jako stahovak, za 10 minut mate lozisko z naboje venku
takze co vim ze shanim abych zprovoznil auto jsou zadni pruziny nejlepe velke zatizeni, pevnostni spojovacka a chladic.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál