Defender 110 r.v.96 beh motoru
Defender 110 r.v.96 beh motoru
Zdravím. Potreboval bych radu ohledne tohoto defika. Vse maka jak ma jen při chcipani motoru je mensi problém. Když otocim klickem do polohy off kontrolky a vse na pristrojovce shasne jak ma. Bohužel motor ne. Objevil jsem u palivového cerpadla (nejspíše) drat na kterem je 12v i po vypnuti klicku. po odpojeni dratu od cerpadla motor shasne. Nevite někdo kde je nejake rele nebo zarizeni které drzi tech 12V i po vypnuti???. Moc dekuji předem za rady. Bart.
- Aleš Kaiser
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11 úno 2014 13:09
- tel.: 777612763
- auto: LandRover Freelander
- Bydliště: Autoservis Garant s.r.o., Na Jarově 2, Praha 3
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Čerpadlo je řízeno elektronicky a odstavovací ventil spíná rele řízení motoru. Je nutné najít rele a zjistit, zda po vyndání motor zhasne a podle toho postupovat dále. Rele může být slepené. Řídící jednotka ho ukostřuje. Může být i někde prodřený kabel na kostru a bude držet rele v sepnutém stavu.
Autoservis Land Rover, diagnostika - Autoservis Garant Praha 3 tel: 777612763 http://www.autoservis-garant.cz/autoser ... rover.html
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Parada moc dekuji za radu. Nahodou kde se to rele nachazi uz nevite???
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
No ono ale u 300Tdi asi moc řídící jednotka nebude ne? Pokud tam máš imobilizér tak je v linii klíček-relé-vstřik čerpadlo zapojený ještě ten. Pokud ne tak je to prostě jen drát, kde je buď 12V nebo 0V...
- Přílohy
-
- svazek.jpg (77.07 KiB) Zobrazeno 2797 x
Country boy...
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Pravda jednotka pod stredovym kastlikem není takze pujdu po dratu. Ještě jednou diky za rady.
Re: Defender 110 r.v.96 beh motoru
Tak drat jsem bohužel nevyslídil. nekde mizi ve svazku a rezat cely svazek mi prislo trochu moc. Tak jsem od klicku natahl novy drat který spina podavci cerpadlo a vse funguje jak ma. Snad se nic nestane když jsem to takto nahradil. ?