Tak asi jediné rozumné řešení je přidat ty uzávěrky. Dovedu si sice představit úpravu ABS, aby to trvale zabrzdilo, ale nejsem ochotnej takovou věc dělat pro jakékoliv reálné použití - moc to smrdí průserem, když někde něco nevyjde.
Stručně řečeno - spustit pumpu ABS - je tam obyčejnej stejnosměrnej motor a otevřít příslušné ventily, které pustí na jedné straně tlak do brzd a na druhé straně se musí něčím regulovat maximální tlak, aby to někde neruplo. u ABS je to dané tím, že se reguluje, aby kolo nešlo do smyku. Tady by to muselo fungovat u se stojícím autem.
Unavenej předek na DII - Předek opět ve formě, zadek u země
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Unavenej předek na DII - Předek opět ve formě, zadek u z
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Unavenej předek na DII - Předek opět ve formě, zadek u z
JJ, to je jasný, není to vzduch žejo.
Myšlenka je nespouštět pumpu, ale jen znemožnit odbrždění zavřením ventilků. Ale to nevím jestli je vůbec možný. Jakože zašlápneš brzdu, zatáhneš ručku a hydraulika zůstane zablokovaná dokud něco, třeba nešlápneš znova na brzdu potom co jsi odjistil ručku. Jenže ty ventilky makaj opačně, pokud vím.
Myšlenka je nespouštět pumpu, ale jen znemožnit odbrždění zavřením ventilků. Ale to nevím jestli je vůbec možný. Jakože zašlápneš brzdu, zatáhneš ručku a hydraulika zůstane zablokovaná dokud něco, třeba nešlápneš znova na brzdu potom co jsi odjistil ručku. Jenže ty ventilky makaj opačně, pokud vím.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince