

Moderátor: Acon
vidis, to je len tvoj pocit. v skutocnosti je nebezpecnejsi moderny diesel, prave kvoli velkosti castic. najhorsie su na tom prve PDcka s vysokym vstrekovacim tlakom, td5ka napriklad;-)Kokesek píše:me na tom stve akorat jedna vec a to....resime tady nejake male objemy a osobni auutomobil, ale co ty praveke odjete tatry avie a liazky ktere kdyz projedou kolem meho domu tak citim 6min castice nafty a dalsich 15min castice spatne spaleneho oleje. a to je des! Pohled na vyfuk takoveho stroje je uplne sokujici. Pak reknu zlaty osobak bez DPF.
Nechápu tvojí narážku? Je tam snad nějaká "početní nesrovnalost" nebo máš pocit, že i přes ty uvedený negativa převažuje přínos v tom, že to "nehulí" lidem přímo pod nos?visby píše:pozeram, ze je tu vcelku vela odbornikov na tuto tematiku;-)
hlavne komentar z d-fensa, pripadne teoria o tom, ze je rovnake vypalit/vyplachnut filter ako tam nemat ziadny. o velkosti castic asi ani netreba diskutovat...
btw: pri euro6 maju PM aj PN limitovane aj benzinove motory
porovnava tam dve neporovnatelne veci, partikle su dokazane skodlive a telo ma obrovsky problem sa s tym vysporiadat (prakticky nevie), nehovoriac o dalsich jedoch, ktore filtruju moderne auta.masar píše:Nechápu tvojí narážku? Je tam snad nějaká "početní nesrovnalost" nebo máš pocit, že i přes ty uvedený negativa převažuje přínos v tom, že to "nehulí" lidem přímo pod nos?
Okrem toho, že dfens napísal len to čo predpokladal, že masy chcú počuť a rovnica je dosť populistická, rozhodne je prínos v tom, že to nehulí pod nos. Ak už sme pochopili čo tie častice sú a v čom sa líšia od dymu starších dieslov, tak snáď nikomu nemôže byť jedno, či to dýcha, alebo nie.masar píše:...
Nechápu tvojí narážku? Je tam snad nějaká "početní nesrovnalost" nebo máš pocit, že i přes ty uvedený negativa převažuje přínos v tom, že to "nehulí" lidem přímo pod nos?
libovka píše:Mám pár zkušeností s univerzálníma DPF a musím říct že teda moc nefungujou.Slovo univerzální je potřeba brát s velkou rezervou.
Jsou zdřejmě poddimenzované nebo jak bych to napsal.Sice se prodávají podle obsahu a výkonu,ale bohužel není např. třílitr jako třílitr.Špatná průchodnost způsobí špatnou funkci motoru a nadměrné přehřívání výfuku mezi motorem a DPF filtrem.Viděl jsem DPF filtr rozpálený tak že svítil.libovka píše:nefungujou co do funkce nebo montaze?