RRC 300Tdi

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#281 Příspěvek od Jacko » 10 bře 2014 20:56

Tak som bol včera "vyvenčiť aristokrata" - už má aj zopár "bojových šrámov" :angel
Ale som spokojný,aj keď by som privítal väčší výkon (už sa na tom pracuje :Pohoda: )
Přílohy
DSC_1086 - kópia.JPG
DSC_1095 - kópia.JPG
DSC_1101 - kópia.JPG
DSC_1108 - kópia.JPG
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 300Tdi

#282 Příspěvek od Mirko » 10 bře 2014 21:11

Ať přináší radost a jezdí...

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#283 Příspěvek od Jacko » 11 bře 2014 09:32

Mirko píše:Ať přináší radost a jezdí...
Dik Mirko.
Zatial neposlucha tak,akoby som si to predstavoval,ale ja ho naučim :devil
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#284 Příspěvek od Jacko » 15 bře 2014 20:14

Takže "zástavba" defendrovej prídavnej prevodovky je hotová,ale poviem vám,treba dosť vecí vymeniť.
Takže ak niekto mení "BG" za "obyčajnú" prídavku,tak treba kratší predný kardan,samozrejme páky priraďovania medzinápravy a HLAVNE štít ručnej brzdy... Skoro ma trafil šľak,keď som išiel nahodiť origo štít a nepasovali mi skrutky - diery boli mimo...
No z čoho som najviac prekvapený je to,že tie prevody sú veľmi do sily a pri 2000 otáčkach za minútu na piatom prevodovom stupni je podľa GPS cca 75km/h - a to mám na RRCčku nové pneumatiky o rozmere 265/75R16 a to by mali byť podľa prepočtu cca 32" pneumatiky - tak to nechápem... :hmm:
Asi budem musieť dať nové pneu o rozmere aspoň 33". Má niekto z vás takú istú skúsenosť? Dík. :Sorry:
Mám ale aj dobré pocity a to hlavne z riadenia - ide ľahučko,auto krásne zatáča a nešponuje sa a hlavne má dojazd o 100% väčší :Pohoda:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3984
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 300Tdi

#285 Příspěvek od Lukasino » 15 bře 2014 20:54

Jacko píše:... hlavne má dojazd o 100% väčší :Pohoda:

Gratulace! :grin:

Mám to chápat, že spotřeba radikálně klesla? To je snad nemožné :shock:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#286 Příspěvek od Jacko » 15 bře 2014 20:58

Lukasino píše:
Jacko píše:... hlavne má dojazd o 100% väčší :Pohoda:

Gratulace! :grin:

Mám to chápat, že spotřeba radikálně klesla? To je snad nemožné :shock:
No spotreba by mala ísť určite dolu,už len kvôli dojazdom a ešte by som mal ušetriť na pneumatikách... Tie mi za cca 1300km čo som doteraz na nich najazdil na debilnom BG pekne pošramotilo na hranách... Vravím - je to úplne iné auto... Len učite budem riešiť ten prevod,lebo je moc silný :devil
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: RRC 300Tdi

#287 Příspěvek od Balú » 15 bře 2014 21:15

daš tam ine stále prevody ? kolko to točí pri 90-100vke ? ak sa ti tam zmestia 33 palcove gumy možno by to stačilo aj takto ako to máš,aj tak z toho nikdy nebude diaľkový preborník,či plánuješ nejaké dlhšie presuny viackrát do roka ?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 300Tdi

#288 Příspěvek od Mirko » 15 bře 2014 22:39

A rozvodovka z Discovery by nebyla řešením?

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#289 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 07:02

Balu - no pri 90 ke to toci okolo 2500 ot/min. Nie som ziadny cestovatel,ale rad sa vozim a po pravde by som ho rad previezol aj niekam za hranice pri more :angel
Este sa dnes pojdem previezt na synovej diskoske a zmerat podla gps,ake budu oracky/ rychlost.
Podla vypoctov to malo pri 2000 ot/min ist cca 85 - 90 km/h na tych 32". Neviem,kde je chyba,ale ja to pridem. Prevody menit urcite nebudem.
Mirko,mas pravdu s tou diskoskovou prevodovkou,to by bolo riesenie,ale nerozumiem tomu,preco to tak divno vychadza :hmm:
Skusim tu v okoli najst niekoho,kto ma na diskoske 33" kola a vyskusat to,co to bude robit a potom sa uvidi...
Tymto by som vas chcel poprosit,ak ma niekto na RRCcku,alebo na D1 obute 33" kola,ci by som sa mohol zastavit a vyskusat to prehodit a odviezt sa. Dik :Sorry:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 300Tdi

#290 Příspěvek od MadTom » 16 bře 2014 07:50

K těm převodům - na webu http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ najdeš jak popis převodovek, tak kalkulátor
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html kam si naklapeš svoje auto a ono ti to vyhodí závislost rychlosti auta na otáčkách a na to, co je zařazeno na převodovkách.
Co je tam podstatné je, že tak jsou uvedené jednotlivé převodové stupně odpovídající příslušným variantám převodovek, typ a verze dané převodovky a její originální použití. A to všechno pěkně na jednom místě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#291 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 10:47

MadTom píše:K těm převodům - na webu http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ najdeš jak popis převodovek, tak kalkulátor
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html kam si naklapeš svoje auto a ono ti to vyhodí závislost rychlosti auta na otáčkách a na to, co je zařazeno na převodovkách.
Co je tam podstatné je, že tak jsou uvedené jednotlivé převodové stupně odpovídající příslušným variantám převodovek, typ a verze dané převodovky a její originální použití. A to všechno pěkně na jednom místě.
Díky Tome. Len neviem diff ratio - prevodový pomer v difoch :angel
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 300Tdi

#292 Příspěvek od MadTom » 16 bře 2014 10:53

A to je problém? Protože budou nejspíš oba stejné a pokud tam nedělal někdo úpravy tak standardní je 1:3,54. Zvedni jednu nápravu do vzduchu, zatoč 10krát kardanem a počítej, kolikrát se ti zatočí kola. Lepící páska je dobrej systém na označení jednoho bodu jak na kole, tak na kardanu. Když tím budeš točit, tak si vyřaď do neutrálu na redukční převodovce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kusto
Příspěvky: 894
Registrován: 16 kvě 2012 19:07
tel.: 602516325
auto: D1 300 tdi
Bydliště: Sudoměřice u Bechyně

Re: RRC 300Tdi

#293 Příspěvek od Kusto » 16 bře 2014 11:10

Jestli ti to nějak pomůže tak D1 na 235-85-16 jede při 2500ot. 100kou. Převody co tam máš bych nechal, ono to na druhé sadě s 265-70-16 jede o poznání líp. :yes

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#294 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 11:11

Tak som to medzi tým vyrátal a vyzerá to tak,že tam je prídavná prevodovka s prevodom 1,667 - teda asi tá silnejšia :Ja blb:
To ma troška sklamalo,lebo cestovať na to bude utrpenie a hlavne spotreba... Takže to budem musieť nejako vyriešiť :yx
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#295 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 11:14

Kusto píše:Jestli ti to nějak pomůže tak D1 na 235-85-16 jede při 2500ot. 100kou. Převody co tam máš bych nechal, ono to na druhé sadě s 265-70-16 jede o poznání líp. :yes
No ja tam mám 265/75R16 - a to by malo byť cca 235/85R16 - ja to potrebujem práve,aby to bolo rýchlejšie,aby som to tak mimo mesto netočil - aby sa na tom dalo cestovať...
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 300Tdi

#296 Příspěvek od Mirko » 16 bře 2014 11:29

Borg Warner měl nějakých 1,2. Takže nejschůdnější cesta bude asi opravdu tam dat nějakou LT230 s poměrem 1,41.

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#297 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 12:18

:angel
Naposledy upravil(a) Jacko dne 16 bře 2014 12:21, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#298 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 12:19

Jacko píše:No fakt som z toho nejaky zmateny,lebo teraz som bol na Diskoske A pri 2000 ot/min sme isli podla gps cca 85 -87 km/h :hmm:
Teraz neviem,co by bolo najrozumnejsie riesenie... Ci kupit nove vacsie pneu - 33 g 34",alebo zmenit prevod na tych ozubenych kolesach v pridavnej prevodovke :Ja blb:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 300Tdi

#299 Příspěvek od MadTom » 16 bře 2014 12:36

A na kód na té přídavné převodovce jsi se nekoukal? Pokud jí někdo nevyměnil střeva, tak by ti to mělo říct, co uvnitř je. Klíč je zase u ashcroftů na webu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC 300Tdi

#300 Příspěvek od Jacko » 16 bře 2014 14:09

MadTom píše:A na kód na té přídavné převodovce jsi se nekoukal? Pokud jí někdo nevyměnil střeva, tak by ti to mělo říct, co uvnitř je. Klíč je zase u ashcroftů na webu.
no veď práve - tam sú prehodené črevá do iného obalu... ale obal by ešte mal byť niekde uskladnený,len ho treba nájsť...
V podstate po nejakom tom rozmýšľaní a radách od kamarátov som prišiel k čiastočnému záveru,s ktorým ešte nie som celkom ztotožnený - a to,že pôjdem do pneumatík väčšieho rozmeru - 33-34". Najprv by som to chcel odskúšať a potom sa uvidí. Land Rover má redukciu silnú,takže by to až tak nevadilo a veľká rýchlosť je teraz dosť silná. Je jasné,že budú musieť ísť pevnostné poloosi - predné mám a zadné dokúpim,aj tak som to mal v pláne - ale myslím si,že pri normálnych "ATčkach - MTčkach" by som nápravy nejako moc "kur.iť" nemal. Ale určite ocením aj názory a skúsenosti ľudí tu z fóra,ak sa niekto nájde.
Ešte som rozmýšľal o značke pneumatík - BFG,Kumho,alebo Good Year - a ešte či AT,alebo MT
Ak niekto niečo vie a chcel by pomôcť,budem vďačný za každú radu. Dík.
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Odpovědět