L322 TDV8 padá do nouzáku

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MILUNAK
Příspěvky: 1016
Registrován: 04 úno 2009 00:07
tel.: 777314741
auto: nevejde se
Bydliště: Čerčany,Praha 4
Kontaktovat uživatele:

L322 TDV8 padá do nouzáku

#1 Příspěvek od MILUNAK » 29 dub 2014 22:47

Zrovna nedávno se eliott hrozně divil co to mám za LR, že nemám jediný problém.........netrvalo dlouho a je to tu :S

Vše začalo, že auto začalo strašně kouřit hlavně při akceleraci, ale bez ztráty výkonu a dnes po D1 mi to 3x padlo do nouzáku. Po zastavení motoru a opětovném nastartování vše ok a po pár kilometrech zase nouzák. Kontrolka motoru zhasnutá a na budíkách napsáno ENGINE FAULT. Napadla mě prasklá hadice intercooleru, ale auto jede naprosto normálně. Zítra si to píchnu na diagnostiku a nechám se překvapit. Někdo zatím nějaké nápady.....dík
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 TDV8 padá do nouzáku

#2 Příspěvek od eliott » 30 dub 2014 07:33

MILUNAK píše:Zrovna nedávno se eliott hrozně divil co to mám za LR, že nemám jediný problém.........netrvalo dlouho a je to tu :S

Vše začalo, že auto začalo strašně kouřit hlavně při akceleraci, ale bez ztráty výkonu a dnes po D1 mi to 3x padlo do nouzáku. Po zastavení motoru a opětovném nastartování vše ok a po pár kilometrech zase nouzák. Kontrolka motoru zhasnutá a na budíkách napsáno ENGINE FAULT. Napadla mě prasklá hadice intercooleru, ale auto jede naprosto normálně. Zítra si to píchnu na diagnostiku a nechám se překvapit. Někdo zatím nějaké nápady.....dík
:lol: :lol: Podle toho popisu to opravdu vypadá na tu hadici, zkontroluj obě horní, co vstupují do sacího potrubí, bývají prasklé nahoře v poslední ''zatáčce'' před sáním.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: L322 TDV8 padá do nouzáku

#3 Příspěvek od MadTom » 30 dub 2014 10:23

Něco podobného jsem měl na Fosusu - prasklé gumové kolínko. Akorát tam to nekouřilo, pouze jelo hůř a hůř. Přišli jsme na to, až nám prsty při zmáčknutí hadice přošly prasklinou dovnitř - vidět to prostě nebylo, a to byla hadice pěkně přístupná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 TDV8 padá do nouzáku

#4 Příspěvek od MOPADŽI » 30 dub 2014 12:42

Hlavně si vymněň obě. Mě prdla jedna, vyměnil jsem a za dva dny druhá. Vždy na dálnici, přesně jak popisuješ.
Teď mám už dva roky od všeho pokoj, tak doufejme, že to tak bude i dále.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MILUNAK
Příspěvky: 1016
Registrován: 04 úno 2009 00:07
tel.: 777314741
auto: nevejde se
Bydliště: Čerčany,Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 TDV8 padá do nouzáku

#5 Příspěvek od MILUNAK » 30 dub 2014 22:13

Takže klasika........prasklá pravá hadice intercooleru.
Přílohy
14040054.jpg
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.

Odpovědět