Oprava stahování zadních oken u D1
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 25 pro 2012 19:50
- auto: LR Discovery 300
- Bydliště: Susice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Pánové zkoušel jste někdo zapojení oken bez té jednotky? Několikrát jsem jí pájel a fungovala. Ale rád bych se jí úplně zbavil, když je tam jen kvůli jednorázovému stažení okna.
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 25 pro 2012 19:50
- auto: LR Discovery 300
- Bydliště: Susice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Jestli chce někdo návod na vyřazení té jednotky a nebude vám vadit, že budete muset držet čudlík, aby okno sjelo až dolů tak dejte vědět udělám návod.
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Pery píše:Jestli chce někdo návod na vyřazení té jednotky a nebude vám vadit, že budete muset držet čudlík, aby okno sjelo až dolů tak dejte vědět udělám návod.

Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
To se určitě hodí.
((())-----____
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
jasne to sa ani nemusis pytat
Real Land Rover is built, not bought
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 25 pro 2012 19:50
- auto: LR Discovery 300
- Bydliště: Susice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
nejdřív mi napište zda vám funguje větrák topení když odpojíte jednotku...
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 25 pro 2012 19:50
- auto: LR Discovery 300
- Bydliště: Susice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Zapojení okem u mě LR D300, rv.97, 4 okna.
1) odpojte jednotku (budu psát ECU), do mi vedou dva konektory ozn. C288 (velký) a C287 (malý). C287 vede od spínačů oken. C288 vede k motorům oken.
V každém konektoru jsou kabely, které jsou označené dvoubarevně (třeba BS - černošedý), více viz obrázek č.2
2) ve schématu obrázek 1 vidíte jak máte propojit kabely, musíte je propojit křížem (na obrázku vidíte červeně tř. BS na SK).
3) konektor C288 - zdířka označená jako 5 a 8 jsou pod stálým proudem 12V, ozn. 6 je černý takže kostra. Nepropojujte jiskří
Propojte zdířky konektorů BS na SK, BR na SU atd. Nechám na vás jak to uděláte jestli připravenými kabely nebo vyndáte konektory a nějak je spojíte. když to uděláte správně tak stále okna nebudou stahovat. Další věc co musíte udělat je natáhnou kabel ve kterém bude napětí. Jestli stálé nebo v něm bude napětí až když otočíte klíčkem je celkem jedno. Já to udělal ze stálého. Takže můžu stahovat okna i když nemám otočený klíč.
Takže natáhnete kabel s napětím ke spínačům oken. Když vyndáte panel tak poznáte přední od zadních že do předních vedou jen 4 kabely. Když se podíváte ze shora tak v konektoru spínače jsou dvě volná místa a do těch musíte zapojit kabel s napětím (obrázek 3). Já jsou použil dvoužilová kabel. Jedna žíla pro pravé a druhá pro levé. Na každé žíle je potřeba udělat takové přemostění aby v něm poté mohly být dva konektory.
Když si vyzkoušíte že okna fungují tak jak mají začnete propojovat kabely tak jak je chcete. Já jsem použil takové spojky samec sanice. Jednoduchá věc. Z velkého konektoru vám zbudou nožové spojky ty můžete použít na přemostění u spínač oken, ale je potřeba upravit zdířky v barevných konvertorech (vrtačkou
).
Poté propojte kabely WK a WG (to jsou zadní okna). Aspoň myslím. Zbudou nějaké kabely. Jeden by měla být příprava na elektrické střešní okno, jeden černý (kostra), jeden nevím
a jeden k topení. Proto než se do toho pustíte zkuste vypojit ECU a vyzkoušet ventilátor zda fouká. Pokud ne je třeba vyzkoušet jaká kabel to je a ten potom připojit na kabel s proudem. Já ho napojil na zapalovač.
Tak to by asi mělo být všechno. Okna fungují, větrák fouká, vše ostatní funguje a auto zajím nehoří
. Možná až si to přečte nějaký elektrikář tak se zhrozí ale myslím si že je to v pohodě. Případné dotazy zodpovím.
Co budete potřebovat:
- nějaké kabely
- spojky drátů
- pájku, cín
- šroubovák
- multimetr (pro jistotu)
- izolační pásku
- kleště
-modelářský nůž na odbužírování kabelů
- trocha angličtiny
1) odpojte jednotku (budu psát ECU), do mi vedou dva konektory ozn. C288 (velký) a C287 (malý). C287 vede od spínačů oken. C288 vede k motorům oken.
V každém konektoru jsou kabely, které jsou označené dvoubarevně (třeba BS - černošedý), více viz obrázek č.2
2) ve schématu obrázek 1 vidíte jak máte propojit kabely, musíte je propojit křížem (na obrázku vidíte červeně tř. BS na SK).
3) konektor C288 - zdířka označená jako 5 a 8 jsou pod stálým proudem 12V, ozn. 6 je černý takže kostra. Nepropojujte jiskří

Propojte zdířky konektorů BS na SK, BR na SU atd. Nechám na vás jak to uděláte jestli připravenými kabely nebo vyndáte konektory a nějak je spojíte. když to uděláte správně tak stále okna nebudou stahovat. Další věc co musíte udělat je natáhnou kabel ve kterém bude napětí. Jestli stálé nebo v něm bude napětí až když otočíte klíčkem je celkem jedno. Já to udělal ze stálého. Takže můžu stahovat okna i když nemám otočený klíč.
Takže natáhnete kabel s napětím ke spínačům oken. Když vyndáte panel tak poznáte přední od zadních že do předních vedou jen 4 kabely. Když se podíváte ze shora tak v konektoru spínače jsou dvě volná místa a do těch musíte zapojit kabel s napětím (obrázek 3). Já jsou použil dvoužilová kabel. Jedna žíla pro pravé a druhá pro levé. Na každé žíle je potřeba udělat takové přemostění aby v něm poté mohly být dva konektory.
Když si vyzkoušíte že okna fungují tak jak mají začnete propojovat kabely tak jak je chcete. Já jsem použil takové spojky samec sanice. Jednoduchá věc. Z velkého konektoru vám zbudou nožové spojky ty můžete použít na přemostění u spínač oken, ale je potřeba upravit zdířky v barevných konvertorech (vrtačkou

Poté propojte kabely WK a WG (to jsou zadní okna). Aspoň myslím. Zbudou nějaké kabely. Jeden by měla být příprava na elektrické střešní okno, jeden černý (kostra), jeden nevím

Tak to by asi mělo být všechno. Okna fungují, větrák fouká, vše ostatní funguje a auto zajím nehoří

Co budete potřebovat:
- nějaké kabely
- spojky drátů
- pájku, cín
- šroubovák
- multimetr (pro jistotu)
- izolační pásku
- kleště
-modelářský nůž na odbužírování kabelů
- trocha angličtiny
- budsky
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Trošku oživím vlákno..zrovna jsem proletovál včera svou jednotku se stejným problémem,a opravdu to začlo fungovat..
tak kdyby ji nekdo potřeboval proletovat tak at písne SZ
tak kdyby ji nekdo potřeboval proletovat tak at písne SZ
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Poté propojte kabely WK a WG (to jsou zadní okna). Aspoň myslím. Zbudou nějaké kabely. Jeden by měla být příprava na elektrické střešní okno, jeden černý (kostra), jeden nevím
a jeden k topení. Proto než se do toho pustíte zkuste vypojit ECU a vyzkoušet ventilátor zda fouká. Pokud ne je třeba vyzkoušet jaká kabel to je a ten potom připojit na kabel s proudem. Já ho napojil na zapalovač.
ake kabely ostanu, z ktoreho konektoru? nejak mi nesedi pocet kablov co mi ostali

ake kabely ostanu, z ktoreho konektoru? nejak mi nesedi pocet kablov co mi ostali
Real Land Rover is built, not bought
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
takze urobene podla navodu a nefunguje to.
predne okna stahuju ale prave ide opacne.
a zadne ani tuk
ventilator fuka.
konektory z riadiacej som odstrihol takze uz to spat nenapojim a zadne okno mam stiahnute takze som nepojazdny este ze to mam v garazi
predne okna stahuju ale prave ide opacne.
a zadne ani tuk
ventilator fuka.
konektory z riadiacej som odstrihol takze uz to spat nenapojim a zadne okno mam stiahnute takze som nepojazdny este ze to mam v garazi
Real Land Rover is built, not bought
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Oprava stahování zadních oken u D1
Tak v mojo discu tento navod nefunguje.Pery píše:Zapojení okem u mě LR D300, rv.97, 4 okna.
1) odpojte jednotku (budu psát ECU), do mi vedou dva konektory ozn. C288 (velký) a C287 (malý). C287 vede od spínačů oken. C288 vede k motorům oken.
V každém konektoru jsou kabely, které jsou označené dvoubarevně (třeba BS - černošedý), více viz obrázek č.2
2) ve schématu obrázek 1 vidíte jak máte propojit kabely, musíte je propojit křížem (na obrázku vidíte červeně tř. BS na SK).
3) konektor C288 - zdířka označená jako 5 a 8 jsou pod stálým proudem 12V, ozn. 6 je černý takže kostra. Nepropojujte jiskří![]()
Propojte zdířky konektorů BS na SK, BR na SU atd. Nechám na vás jak to uděláte jestli připravenými kabely nebo vyndáte konektory a nějak je spojíte. když to uděláte správně tak stále okna nebudou stahovat. Další věc co musíte udělat je natáhnou kabel ve kterém bude napětí. Jestli stálé nebo v něm bude napětí až když otočíte klíčkem je celkem jedno. Já to udělal ze stálého. Takže můžu stahovat okna i když nemám otočený klíč.
Takže natáhnete kabel s napětím ke spínačům oken. Když vyndáte panel tak poznáte přední od zadních že do předních vedou jen 4 kabely. Když se podíváte ze shora tak v konektoru spínače jsou dvě volná místa a do těch musíte zapojit kabel s napětím (obrázek 3). Já jsou použil dvoužilová kabel. Jedna žíla pro pravé a druhá pro levé. Na každé žíle je potřeba udělat takové přemostění aby v něm poté mohly být dva konektory.
Když si vyzkoušíte že okna fungují tak jak mají začnete propojovat kabely tak jak je chcete. Já jsem použil takové spojky samec sanice. Jednoduchá věc. Z velkého konektoru vám zbudou nožové spojky ty můžete použít na přemostění u spínač oken, ale je potřeba upravit zdířky v barevných konvertorech (vrtačkou).
Poté propojte kabely WK a WG (to jsou zadní okna). Aspoň myslím. Zbudou nějaké kabely. Jeden by měla být příprava na elektrické střešní okno, jeden černý (kostra), jeden nevíma jeden k topení. Proto než se do toho pustíte zkuste vypojit ECU a vyzkoušet ventilátor zda fouká. Pokud ne je třeba vyzkoušet jaká kabel to je a ten potom připojit na kabel s proudem. Já ho napojil na zapalovač.
Tak to by asi mělo být všechno. Okna fungují, větrák fouká, vše ostatní funguje a auto zajím nehoří. Možná až si to přečte nějaký elektrikář tak se zhrozí ale myslím si že je to v pohodě. Případné dotazy zodpovím.
Co budete potřebovat:
- nějaké kabely
- spojky drátů
- pájku, cín
- šroubovák
- multimetr (pro jistotu)
- izolační pásku
- kleště
-modelářský nůž na odbužírování kabelů
- trocha angličtiny
Ja musim prepojit vsetky kable z konektorov okrem tych pod napatim a kostry aby to nejak fungovalo. Ale nepodarilobsa mi to tak nakombinovat aby fungovali vsetky okna. Najviac som spojazdnil 3 okna sucasne.
Real Land Rover is built, not bought