Ahoj všem.
LR je moje srdeční zaležitost, momentalně vlastním Free1, ale uvažuju o změně.
Buďto jít do Free2 a nebo do Range Rover Sport. Konkrétně tento :
http://cars.donedeal.ie/cars-for-sale/l ... se/6863517
Forum jsem přečetl dle možností pečlivě, ale o SPORTECH toho tady moc není a to co tu je, je vcelku nelichotivé........
Zajímal by mě Váš názor
Nač si dát pozor atd..
Moc díky
Koupě Range Rover Sport
Koupě Range Rover Sport
FREELANDER TD4/2002
- yorkin
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Range Rover Sport
výKdyž jsem četl tu položku road tax, tak se mi trochu protočily panenky
. Obecně je to se Sportama tak, že technicky je to prakticky DIII, tzn. co platí pro DIII (zejména motory, převodovky, podvozek atp.) platí i pro RRS (první generace). Diesel V6 není vyloženě sportovní motor, zejm. vzhledem k dost velké hmotnosti auta, ale jezdit se s tím určitě dá, co se spolehlivosti týče, tak až na tu a tam se vyskytující sudden death syndrome mezi 150 a 200 tisíci km je to asi celkem snesitelné (samozřejmě je potřeba počítat, že při tom počtu všelijakých senzorů a řídících jednotek je prostě tu a tam nějaký problém nevyhnutelný). Rozdíl oproti DIII je jednak v rozměrech - uvnitř (hlavně zavazadlový prostor) je o hodně menší, pořád ale asi větší než F2, druhak ve výbavě - prakticky všechny RRS jsou vybaveny na úrovni nejvyšší výbavy DIII.
F2 bude menší, uvnitř i venku, mít menší spotřebu, většinou horší výbavu, horší jízdní vlastnosti v terénu, asi bude o něco spolehlivější (Td4 jsou dosti vydařené motory).

F2 bude menší, uvnitř i venku, mít menší spotřebu, většinou horší výbavu, horší jízdní vlastnosti v terénu, asi bude o něco spolehlivější (Td4 jsou dosti vydařené motory).
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5
Re: Koupě Range Rover Sport

Díky za odpověď

Už jsem se bál, že nikdo nezareaguje.
Co se týká RoadTax tak to je tady v Irsku opravdu masakr.
Jsem ale stále na vážkách.....
Ten syndrom náhlého úmrtí mě dost děsí. Ono zaplatit 12500 € a pak..... No raději nedomyslet.
Ono už má také najeto více jak 212000km

Potřeboval bych poněkud pozitivnější odpovědi

Ale není nad upřímnost a ZKUŠENOSTI
Ještě jednou děkuji

FREELANDER TD4/2002
- yorkin
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Range Rover Sport
Já se nebudu tvářit, že jsem tady největší expert na TDV6 široko daleko
. Fakt ale je, že lidí, které to postihlo, není úplně málo, aby se to dalo svést na náhodu nebo zanedbanou údržbu... Na druhou stranu plno lidí i tady na fóru je s DIII naprosto spokojeno, aktuálně se prodává třeba jedna s 300 000 najetými km a vypadá, že ještě něco dá. TDV8, jak se zdá, tím postiženy nejsou, ale zase stojí o nějaké to euro navíc. Přiznám se, že mi ale RRS v téhle motorizaci moc smysl nedává. Za stejnou cenu se nechá koupit DIII (tím spíš, pokud nakupuješ RHD), která je skutečně nesrovnatelně větší uvnitř a zanedbatelně venku (parkování vyjde asi nastejno). Když RRS, tak Supercharged
.


exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5