Nefunkční brzdy serie 2A
Moderátor: Rover
Nefunkční brzdy serie 2A
Nazdar pánové,
Potřeboval bych poradit, mám serii 2A 109 rv. 1958 a mám velké problémy s brzdami.
Vyměnil jsem:
- pakny
- bubny
- hadičky a trubky
- excentry
- pumpu (564706) od Britpartu za 900 Kč
Brzdy fungují až na druhé šlápnutí, četl jsem tu mnoho ohledně válečku CB a CV, ale nevím zda mám ten správný...
Popřípadě bych potřeboval poradit, který tam patří, tak aby fungoval a kde ho sehnat...
Jsem už z toho opravdu nešťastný, díky za radu
Jirka
Potřeboval bych poradit, mám serii 2A 109 rv. 1958 a mám velké problémy s brzdami.
Vyměnil jsem:
- pakny
- bubny
- hadičky a trubky
- excentry
- pumpu (564706) od Britpartu za 900 Kč
Brzdy fungují až na druhé šlápnutí, četl jsem tu mnoho ohledně válečku CB a CV, ale nevím zda mám ten správný...
Popřípadě bych potřeboval poradit, který tam patří, tak aby fungoval a kde ho sehnat...
Jsem už z toho opravdu nešťastný, díky za radu
Jirka
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Pumpa je správná. Je otázka jaké je kvality od Britpartu. Měl jsem jednou problém u S2A 88 1964, že brzdy na první sešlápnutí brzdily až úplně dole, naučil jsem si rychle 2x našlápnout pedál, protože jsem nikdy nepřišel na to čím to je, všechno bylo nové. Až mně letos začaly téct prasátka, tak jsem dal nová a najednou bzdí pedál už hned od shora, napoprvé.
Osobně bych prověřil jestli je Britpart pumpa opravdu dobrá a potom šel po prasátkách... Dej vědět na co jsi přišel...
Osobně bych prověřil jestli je Britpart pumpa opravdu dobrá a potom šel po prasátkách... Dej vědět na co jsi přišel...
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Mám ten samý problém na Sanitce, všechny válečky Delphi, jen hlavní válec Shitpart, chová se to naprosto stejně, řeším to také rychlým dvojšlapem...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- KENY
- Příspěvky: 750
- Registrován: 20 říj 2011 19:21
- tel.: +420725929400
- auto: Nějaký ten LR
- Bydliště: u nás na západě!!!
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
U mně to bylo nastavení kroku pístu. Tedy mezi pedalem a tyčkou pístu.
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Děkuji za rychlé reakce
Nevíte ještě teda, kde tu pumpu sehnat, abych měl jistotu, že bude funkční ...
A odvzdušňujete to pod tlakem a nebo normál ?
Díky
Nevíte ještě teda, kde tu pumpu sehnat, abych měl jistotu, že bude funkční ...
A odvzdušňujete to pod tlakem a nebo normál ?
Díky
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Prověř ještě to co píše KENY. Odvzdušňuje se s natlakovaným pedálem - sešlápnutým... tolikrát dokud jdou bubliny a pak ještě pro jistotu...
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Pumpa se dodává buď druhovýroba za těch pár stovek, nebo originál za cca 5000,-
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Měl jsem stejný problém brzdama na Dorsetce ( S2A) , po několika neúspěšných pokusech ty bylo v seřízení pístu, a odstranění vůlí přímo na brzdovém pedálu ( byl trochu "vyčvachtaný"). Jinak s pumpou od Britpartu nemám moc dobrou zkušenost - až ta druhá, kterou jsme tam dali, brzdila.
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Nefunkční brzdy serie 2A
Jsou stroje, které našlapáním i přes správné seřízení odvzdušnit nejdou. Třeba naše hasičská Erena, nebo plyn u autobusu Karosa. Hlavní válec si při pohybu zpět, zřejmě kvůli malé plnící dírce vždy nějak přicucne vzduch přes manžetu a z prasátka jdou bubliny pořád. Zkus si udělat víčko na nádržku s kapalinou s ventilkem a pumpičkou na kolo lehce "přifouknout" a poté otevřít odvzušňovák a odvzdušnit. Šlapat ani nemusíš.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35