Range Rover Rozdily

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Stew1988
Příspěvky: 6
Registrován: 10 črc 2014 22:26
auto: chci RR

Range Rover Rozdily

#1 Příspěvek od Stew1988 » 10 črc 2014 22:31

čus chlapíci,

jsme tu nový a chci se zeptat jaké velké rozdíly jsou mezi roky 2003 až 2006 a pak od roku 2007nahoru
a co který má nevýhody a výhody a po případě jaký motor si mam pořídit zvažuji o koupi tohoto auta BMW 7 mě omrzelo

a ptám se na to protože mám zálusk na tůto http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Range Rover Rozdily

#2 Příspěvek od Lukasino » 11 črc 2014 11:49

Jiný majitel (automobilky) - jiné motory - jiná elektrika - jiná výbava - atd. ;)

02-05 to mělo BMW, takže najdeš v BMW známé motory V8 4,4 a 3.0d TD6
05-10 to měl Jaguar, takže Supercharged 4.2, pak jejich 4,4 V8 myslím a 3.6TDV8

BMW motory nejsou tak výkonné, ale jsou to držáci. Bohužel TD6 byla v kombinaci s nevhodnou převodovkou, která díky tomu dost odchází

TDV8 je jiný svezení, motor má výkon, má správnou převodovku, ale ten motor je zase dost komplikovanější a teoreticky poruchovější

Zkus zagooglit tady na foru, už je toho řečeného hodně ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Range Rover Rozdily

#3 Příspěvek od pan klobouk » 11 črc 2014 15:03

Jen bych doplnil,že 3,6TD a 4,4TD jsou klony HDíček Peugeot,Ford...

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover Rozdily

#4 Příspěvek od Neklan » 11 črc 2014 15:38

Jestli vývoj těch motorů měl na starost Ford nebo PSA nevím, každopádně se jedná o TDV6 s přidanými dvěma válci a TDV6 se vyrábí jak na linkách Fordu v GB, tak PSA ve Francii. Co jsem slyšel, tak TDV8 by měl být již vychytaným a celkem spolehlivým motorem, konec konců s menšími klony TDV6 jsem již najel 290 tisíc km v součtu dvou aut a bez závad na motoru. Nicméně na servis to musí být docela peklo. Když jsem viděl na jednom rozebraném motoru ten zadní řemen na pohon vodní pumpy či čeho to je nebo nutnost nadzvednout celou kastli z rámu v případě výměny výfukových svodů u RRS, tak servisovatelnost asi není nejsilnější stránkou současných modelů LR.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Stew1988
Příspěvky: 6
Registrován: 10 črc 2014 22:26
auto: chci RR

Re: Range Rover Rozdily

#5 Příspěvek od Stew1988 » 11 črc 2014 16:48

mě spíše jde o výbavu auta jako jsou tam ty tlačítka a tak protože u staršího modelu nechápu jak fungují ty pácky atd.. a u Fl se mě moc líbí toho systemu jednoduchost teda zda se nepletu sa jizdni vlastnosti by mely byt stejne ne

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Range Rover Rozdily

#6 Příspěvek od pan klobouk » 11 črc 2014 17:44

u výbavy bych řekl za mě,že čím mladší,tím lepší (a hezčí)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Rozdily

#7 Příspěvek od Kokesek » 11 črc 2014 21:23

2006 nahoru
-brzdy brembo dost mizerna kvalita proti modelu 2002-2005.
-vice optiky ve svazcich, vice poruch konektoru vedoucim pod autem
-Slaba antikorozni ochrana o proti modelu 2002-2005.
-Jiny typ kompresoru na air suspension.
-propracovanejsi interier, lepsi dostupnost a pripojitelnost diagnostiky.
-vykony tdv8 s velmi nakladnym servisem, vysoka poruchovost proti BMW TDV6
-dostatecna prevodovka 6HP26
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Stew1988
Příspěvky: 6
Registrován: 10 črc 2014 22:26
auto: chci RR

Re: Range Rover Rozdily

#8 Příspěvek od Stew1988 » 11 črc 2014 21:36

takže radsi doporučujete do roku 2005 kupovat pred facelifta

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2877
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Rozdily

#9 Příspěvek od Mirko » 11 črc 2014 22:50

tři L322 co jsem viděl s poruchou motoru letos v servise byli všechno Diesely - 2x tdv8 a 1x TD6. Jednu z těch tdv8 znám od koupi a majitel ji opravdu "dával", za což se mu odvděčila po 230 tis. km celkem nákladnou opravou.
Osobně bych vybral to, co nám jezdí v rodině: benzín 4,4 před faceliftem - Důvody: Range "nechrochtá", spolehlivý výkon z obsahu bez "přifouknutí", dobrá převodovka ZF ale hlavně design exteriéru i interiéru ještě čistý a nezkažený pozdějšími zásahy (což je pochopitelně otázka vkusu) Samozřejmě je potřeba myslet na to, že to jsou 10 a více let stará auta, takže spousta spotřebních věci je blíž konci než začátku.

Stew1988
Příspěvky: 6
Registrován: 10 črc 2014 22:26
auto: chci RR

Re: Range Rover Rozdily

#10 Příspěvek od Stew1988 » 11 črc 2014 23:00

Dik za radu stou 4.4 ale tu nechci z hlediska toho ze jsme ten motor mel v 740i e38 a to je hrozna popelnice na to ze tam lehaji vanose atd... ten motor nemam rad :( a chci jit cestou nafta pac do nakladu se me to hodi vic jak benzin a zas nechci predelavat benzin na LPG

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover Rozdily

#11 Příspěvek od Acon » 12 črc 2014 08:27

Tak choď do novšieho (2006<) s V8 4,4 a ten je od Jaguaru (4.2l zvýšený na 4.4l kvôli Nm) a tie motory sú všeobecne popvažované za najúspornejšie a jedny z najkultivovanejších. X350ka so 4.2 dokonca nemá v motorovom priestore ani na motore žiadne tlmenie. Aj keď v tomto prípade by som išiel do TDV8. Dojazd,Nm dieslu je v týchto autách neoceniteľná vec a to, ž eobčas niekomu klakne motor... komu nie? A hlavne ak niekto pracuje v servise, tak sa logicky stretáva práve s tými pokazenými, dobré tam neprídu. Ide o pomer fatálnych porúch k počtu predaných kusov.
Mňa najviac štve, že TDV8 nie je v D3
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Rozdily

#12 Příspěvek od Kokesek » 13 črc 2014 08:43

TDV8 urcite neni totalni pruser pruser. Majitel ma moznost mu davat pekny kour a to se casem podepise na vsem.
Ten pravy problem zpociva v tom ze cokoli chces na motoru udelat musi kastle dolu (sport,disco TDV6 2.7). Neni nikde normalni pristup.
Potom je cena servisu dost nakladna.
My nemame problem na tdv8 cokoliv opravit, popr vymenit motor. Jen musi zakaznik pocitat zhruba s trojnasobnou cenou co u TDV6 3.0
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover Rozdily

#13 Příspěvek od Acon » 13 črc 2014 12:13

Kokesek píše:...
Ten pravy problem zpociva v tom ze cokoli chces na motoru udelat musi kastle dolu (sport,disco TDV6 2.7).....
To vážne? Kvůli napr výmene rozvodov musí ísť karoséria dolu? :shock:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Rozdily

#14 Příspěvek od Kokesek » 13 črc 2014 12:55

rozvody 2.7tdv6 jdou udelat na aute, jinak snad kvuli vsemu karoserie dolu...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět