#4
Příspěvek
od hifi » 02 srp 2014 18:08
no ta deaktivacia cez nanocom je naozaj potrebna nielen preto aby ta kontrolka zhasla ale aby sa ten kompresor naozaj umlcal.
ja som tiez vyhodil mechy, kompresor aj vyskove snimace som nechal na aute, poistku aj relatko vybral ale ako je zname DII si zije svojim vlastnym zivotom po odstaveni auta ked som sa popri nom chvilku mlcky motkal som pocul v nepravidelnych intervaloch nejake pukanie pod vodicom presne od kompresora. neviem ako to je mozne ked poistka aj relatko bolo prec ale v zime ked som mal slabsiu baterku a auto stalo tyzden bez pohybu pred panderlakom som marne startoval. baterku to vymlatilo. po deaktivacii nanocomom bolo po pukani a aj po probleme.
mozno aj ja este niekedy prejdem na mechy, preto som vsetko nechal nainstalovane a aktivovat/deaktivovat pokial mas nanocom po ruke sa to da vzdy.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift