Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14 kvě 2014 10:06
Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Zdravím všechny příznivce LR
Mám dotaz, prolejzám forum už dva dny a nenašel jsem odpověď.
Chci koupit staršího RR a rozhoduji se mezi 3.0 a 3.6 nafta, nejde mi o to že 3.6 má o 70Kw větší výkon, spíš mě zajímá, který motor je odolnější a spolehlivější...
Poradí někdo?
zatím mám v merku RR 3.0 D, rv 2006, 150tis najeto...
díky za odpověd
Mám dotaz, prolejzám forum už dva dny a nenašel jsem odpověď.
Chci koupit staršího RR a rozhoduji se mezi 3.0 a 3.6 nafta, nejde mi o to že 3.6 má o 70Kw větší výkon, spíš mě zajímá, který motor je odolnější a spolehlivější...
Poradí někdo?
zatím mám v merku RR 3.0 D, rv 2006, 150tis najeto...
díky za odpověd
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Já bych spíš řešil to, že v tom 3,0 je automat GM a ten je pěkně na hovno. Kdežto v té 3,6 už je ZF a ty by měly být OK.
K
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Já bych už dneska šel minimálně do 3,6. Ten výkon opravdu chybí...
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
u 3,6 je na hovno motor
u 3,0d zase prevodovka.
idealni varianta by byla 3,0d s 6hp26...
u 3,0d zase prevodovka.
idealni varianta by byla 3,0d s 6hp26...

- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Taky jsem se tenkrát rozhodoval jestli 3.0 nebo 3.6 a dnes jsem rád, že jsem se rozhodl pro 3.6. Má to výkon a krouták a docela pěkně to frčí oproti 3.0D. Svez se v obou a pak se rozhodni sám.
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Kokesek píše:u 3,6 je na hovno motor
u 3,0d zase prevodovka.
idealni varianta by byla 3,0d s 6hp26...
doplnuji ...z pohledu mechanika.
jinak svezeni jasne lepsi v 3.6, ale taky spotreba je lepe vetsi.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14 kvě 2014 10:06
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
díky všem za odpověď.
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Mel jsem oba. Ted aktualne mam 3,6 a fakt super. U toho 3.0 sla fakt prevodovka do haje a hned po ni kardan, vstrikovace (ale to je nekvalitni naftou v CR) 3,6 fakt zatim v pohode a tukam
:-)

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Chlapi, kde to má nasávanie





Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?
Proč řešíš nasávání L405 ve vlákně o starých nafťácích L322?
Má to brodivost 900mm a nasávání je řešeno na každé straně dvouma komínkama na blatníku, které zasahují až do kapoty, takže můžeš zalít i tu škvíru mezi blatníkem a kapotou, ale pak už je to začína být o fous, nicméně všechny ostatní vozy bez šnorchlu nebo 40" kol se tou dobou už utopili.
http://surrey604.com/wp-content/uploads ... 24-431.jpg
Má to brodivost 900mm a nasávání je řešeno na každé straně dvouma komínkama na blatníku, které zasahují až do kapoty, takže můžeš zalít i tu škvíru mezi blatníkem a kapotou, ale pak už je to začína být o fous, nicméně všechny ostatní vozy bez šnorchlu nebo 40" kol se tou dobou už utopili.
http://surrey604.com/wp-content/uploads ... 24-431.jpg