Zadní pevnostní nárazník?
Moderátor: Acon
Neni to slaby? Ja ted namontoval taky pevnostak a ten sem delal ze 4 a to mi prislo tak akorat.... Ale ten tvuj je teda mnohokrat hezci, ja bych tohle ze 4 nenavohejbal ani nahodou, fakt parada!Luboš M. píše:Kombinoval jsem 2.5 a 3mm, nechci aby byl moc těžký a taky tam budou uvnitř ještě vzpěry a platle na naviják. Už teť má nějakých 25kg
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...tak takhle se to rodi?A ja myslel ze to prijede uz hotove lodi z cajny
Ne vazne,to je parada.Predpokladam ze jsi jel podle nejakeho vykresu,protoze to vypada jako nejaka predpripravena stavebnice.Pro me co umim vysvaret akurat tak vlatovci hnizda je tohle z rise fantazie
Honza

Ne vazne,to je parada.Predpokladam ze jsi jel podle nejakeho vykresu,protoze to vypada jako nejaka predpripravena stavebnice.Pro me co umim vysvaret akurat tak vlatovci hnizda je tohle z rise fantazie

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Kazdopadne jsi se do toho dal a to je to zasadni.Ja bych si taky mozna nastrihal pevnostnak z kartonu ale obavam se ze tak uz by mi zustal
Fotky dobry,je videt kus prace.
Honza

Fotky dobry,je videt kus prace.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Nárazník
Luboši, paráda a na autě bude určitě vypadat výborně!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nárazník


- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Čistá řemeslná práce
Fakticky moc hezké. Akorát bych volil asi silnější matroš
, já občas vořu






Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4203
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja by jsem se taky obaval toho slabeho matrose, (muj naraznik ma cca 6mm) ono totiz jak jednou zaores a naraznik to nepobere, tak se ti jeste namackne na kastli a udela vetsi paseku
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Oprava
Tak po Maroku jsem repasoval zadní pevnostní. Dělal mi ho Chmelík a jelikož to byla jeho prvovýroba i s uchycením navijáku tak to mělo svoje mouchy. Problem byl v uchycení a celkové váze s navijákem a dvouma rezervama. Na roletách v Maroku si nárazník sedl a vyhnul pod celkovou váhou, nutno přiznat že jsem tahal zapanutýho Patrola a musel jsem se přivázat ka stromu , abych ho vytáhnul asi tam se mi sváry načaly a na roletách jsem ho dorazil.
Úpravou jsem ho ještě přichytil k tažnýmu přes 8mm plech a svařil s nárazníkem. Miloš II
Úpravou jsem ho ještě přichytil k tažnýmu přes 8mm plech a svařil s nárazníkem. Miloš II
- Přílohy
-
- Podložka pod tažný.jpg (53.57 KiB) Zobrazeno 7995 x
-
- Uchycení zadního.jpg (44.41 KiB) Zobrazeno 7992 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Teď to bude Miloši tank.Aby to ale taky tak nevážilo ( na písku vyhrává po zkušenostech lehké auto ).No a těm lehkým písek chutná viď Ondro. 
A D3 je těžká už z výroby - ach jo ! Co člověk nadělá.

A D3 je těžká už z výroby - ach jo ! Co člověk nadělá.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Každé vystužení je fajn, ale bohužel zvedá váhu auta, na tvém místě bych Miloši spíš nějak vyřešil přizvednutí zadku auta, ty zadní pera už nebudou zcela ve formě
Kotlan to třeba řešil vkládáním druhých vinutých pružin do stávajících(pouze při expedicích a velké zátěži auta) 


Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!