Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#1
Příspěvek
od kapscha » 04 lis 2014 16:27
Páni rozmýšlam čo nepotrebneho odstránit-zrusit alebo vyradit z cinnosti z môjho rendža ako napr imobilizer, a inu elektroniku ktora by mohla eventualne zabránit v dalsej jazde
keby sa vám dalo tak poradit vase skusenosti čo ste vsetko vyviedly vasim tatosom.
Ide mi hlavne o to aby som mohol absolvovat neaku dlhsiu cest 1500-2000 tis km bez toho aby som ostal niekde stat bezradný za vase odpovede vopred dakujem

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
teslo
- Příspěvky: 2670
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#2
Příspěvek
od teslo » 05 lis 2014 12:52
jedine imobilizer. S ostatnym neurobis skoro nic (pokial to nechces cele prekopat). Pokial chces mat pocit kludu, tak pribal k naradiu aj diagnostiku

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
eliott
- Příspěvky: 11534
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od eliott » 05 lis 2014 14:16
Asi tak, já jezdím s P38 po celé Evropě a vždy jen s Diagnostikou a náhradním kompresorem. A nikdy jsem nepoužil ani jedno.
-
teslo
- Příspěvky: 2670
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#4
Příspěvek
od teslo » 05 lis 2014 15:18
eliott píše:Asi tak, já jezdím s P38 po celé Evropě a vždy jen s Diagnostikou a náhradním kompresorem. A nikdy jsem nepoužil ani jedno.
skus jedno z toho doma vylozit

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od Kokesek » 05 lis 2014 15:30
eliott píše:Asi tak, já jezdím s P38 po celé Evropě a vždy jen s Diagnostikou a náhradním kompresorem. A nikdy jsem nepoužil ani jedno.
to je zajimave, u me to bylo to same s P38. tedka sem jezdil pres rok s L322 a az na jedno zavahani cidel vysky taky ok.
ale jinak jak pise TESLO.....
-
spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
#6
Příspěvek
od spata » 05 lis 2014 19:10
Na P38 bych potreboval vozit po Evrope nahradni motor......
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
-
eliott
- Příspěvky: 11534
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od eliott » 05 lis 2014 20:55
spata píše:Na P38 bych potreboval vozit po Evrope nahradni motor......
Naftový určitě...
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Kokesek » 05 lis 2014 21:08
eliott píše:spata píše:Na P38 bych potreboval vozit po Evrope nahradni motor......
Naftový určitě...
to uz je nuda ty V8......bracha ma 2.5tds, jezdi denne odtahy pro Global A. popr jine, s vlekem na dve auta. Naposledy jel pro svoji L322, ktere praskl termostat EGRU. A predtim je pro svoji L322 ktere umrel automat. Ten jeho kus se nikdy nepokazil jinde nez pred dilnou. Dokonce dojel i s Alp se zlomenou hrideli v prevodovce. Akorat mu nesla zpatecka, 4 a 5.
-
eliott
- Příspěvky: 11534
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od eliott » 05 lis 2014 21:20
A všechno byly nafťáci...