Tal jsem pod tím dnes ležel,ale nic jsem neobjevil -táhla tahaj,nic volnýho.Když zařadím uzávěrku tak tam jakoby nezapadne,nedrží hned se sama vrací jako by byla na péru. Připadá mi spíš ,že to je někde vevnitř? Zítra jedu na zvedák ať tam líp dostanu a uvidíme.
Ještě jeden dotaz koupil jsem tady z fóra od Honzy třícentimetrový podložky pod kola(jinak musím Honzu veřejně pochválit -fakt pěkná práce, svýho času jsme si drželi vlastní nástrojárnu a tak vím jak má precisní práce vypadat) ale k věci sundal jsem kola vše jsem řádne očistil (dosadací plochy) stříknul lehce měděnou pastou, stáhnul momenťákem.V neděli jsem malinko jezdil tím terénem, a dne jsem jel do práce a při cca 80km/h se mi rozvibrovalo řízení, nepřikládal jsem tomu žádnou důležitost říkal jsem si aha bahno v kolech. Ale kola jsem vystříkal Wapkou a vybrace -stále.Tak buď ztráta závažíčka (ale nevypadá,že jsem nějaký ztratil).Do tý doby mi to nedělalo, stalo se to někomu???
A ještě jeden dotázek myslel jsem ,že třístovka má v předu i v zadu křížky. A dnes, když jsem pod tím ležel tak mám křížek v předu a v zadu gumu(hardyhospojku)?
Je to k neuvěření , měl jsem už spostu aut od funglovky L200, MB-ML 320 dva roky starý, Subaru Forester,BMW 530D- to ještě teda mám, MB C220, Oktávka 1.9,Suzuki Vitara,ale třeba i Lada Niva , Daihatsu terios,a ještě pár nevýznamných kousků,ale k žádnýmu jsem neměl takovýhle sentimentální vztah jako k LR a to ,že je to snad nejstarší z aut ,který jsem si kdy pořídil. LR je fakt nemoc- už jsem s ní nakazil kamaráda -od minulýho týdne má Disco 2, a já uvažuju ,že si ještě jeden exemplář taky pořídím- no dokud jsou
