Range Rover 4.2 S/C

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#21 Příspěvek od míra hd » 07 pro 2013 13:13

hm,pro mě horší zpráva,ten venku se směje až se za nádrž popadá.

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Range Rover 4.2 S/C

#22 Příspěvek od pooh » 07 pro 2013 13:47

ja by som asi vymenil sedla, tych penazi to vrati po case, a je to nadherne vozidlo,ja by som to nepredal este dlho, a potom sa oplati troska investovat do toho ked mozes ...

Sent from my GSmart Sierra S1 using Tapatalk
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#23 Příspěvek od míra hd » 07 pro 2013 16:37

Ani nejde o investici,nerad se vrtám v něčem co funguje,i když je to jen sundání hlav,zatím nespěchám,v unoru jdu na servis já a tak auto půjde až po mě,mám v plánu ho mít dlouho tak at si zatím dává do nosu :beer

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover 4.2 S/C

#24 Příspěvek od Neklan » 07 pro 2013 21:05

Já osobně bych dopřál i Range Roveru, aby si občas přihnul čeho má rád, tedy benzinu :beer a plynovou komoru bych z něho nedělal. Obvykle se říká, že co málo stojí, za moc nestojí a s provozem Range Roveru je to podobné, lij do něj benzín a kochej se pocitem, že na to máš nebo alespoň iluzí, že na to ještě dlouho budeš mít :D
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#25 Příspěvek od míra hd » 07 pro 2013 22:34

Ale to já mu přeju,že si ted dává ke svým 18plzenským :beer na 100km ještě skotskou mi nevadí,občas mam ale spořivou chvilku , že bych ho kvůli tomu začal rozebírat to nehrozí.Já ho beru spíš jako hračku,a nejsem asi sám,byl jsem u kamaráda v servisu a ten mu hned donesl lahev skotský aby se mu u něj líbilo,né mě ale autu,tak asi tak.Já se i po čtyřech měsících těším až se svezu.

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#26 Příspěvek od míra hd » 28 pro 2014 17:23

Ahoj,nevíte náhodou někdo jak vytanout opěrky hlavy z předních sedaček po dobrém,bez rozebrání opěradla?díky

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: Range Rover 4.2 S/C

#27 Příspěvek od KRANG » 28 pro 2014 19:54

Sedadlo neni potřeba rozebírat. Vyndaval jsem opěrku, abych namontoval ramínko na sako. Jestli si to správně pamatuju, tak stačí dojet nadoraz a pak jí za použití přiměřený síly vytáhnout nahoru (L322 2003).
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#28 Příspěvek od míra hd » 28 pro 2014 20:39

Díky,to jsem zkoušel ale měl jsem strach víc zabrat.Zkusím to tedy zítra ještě jednou.V návodu sice píšou,že to nejde ale nějak musí jít ven,koupil jsem mu k vánocům krásný kožíšky na sedačky.

Oskar39223
Příspěvky: 32
Registrován: 07 zář 2014 17:43
tel.: 0907204865
auto: RR 3,6 TdV8
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4.2 S/C

#29 Příspěvek od Oskar39223 » 30 pro 2014 11:02

Prosím vás aká je spotreba pri menovanom motore 4.2 Jaguar to je však ?

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 4.2 S/C

#30 Příspěvek od Acon » 30 pro 2014 15:33

O 4 příspěvky vyššie píše, že 18/100
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#31 Příspěvek od míra hd » 30 pro 2014 18:22

Asi tě moc nepotěším,průměrná za rok 17l,za prosinec 19,2l.Ale na druhou stranu ta stodola udělá 100km za 7,5 sec,to n...re řadu sportáků.

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Range Rover 4.2 S/C

#32 Příspěvek od pooh » 30 pro 2014 22:58

míra hd píše:Asi tě moc nepotěším,průměrná za rok 17l,za prosinec 19,2l.Ale na druhou stranu ta stodola udělá 100km za 7,5 sec,to n...re řadu sportáků.
a jaka je spotreba pneumatik ? :hmm: :ty jeden...: :hug
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#33 Příspěvek od míra hd » 01 led 2015 18:11

myslím,že je v normě

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 4.2 S/C

#34 Příspěvek od Acon » 01 led 2015 19:39

Akú to má nádrž? K moru asi na jedno tankovanie nedorazím. Myslím Chorvátsko ;-)
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#35 Příspěvek od míra hd » 01 led 2015 19:49

105l,na nádrž 600km ale když chceš mít radost z jízdy tak mín.Taky bych rád ušetřil ale když to tak krááásně jede a to stádo se nažrat musí.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 4.2 S/C

#36 Příspěvek od Acon » 02 led 2015 11:09

tomu verím. Mal som Jagoša 4.0 V8 a keď som ho hodne prehnal tak zjedol aj cez 20 no dlhodobý priemer do 12. Chorvátsko bolo úsporné 8,8l. Zvyknúť si na trvalú cca17ku k tomu som sa ešte nedostal ;-) Vzhľadom na vek som už pokojnější jazdec a tak nejako prirodzene jazdím EKO :oops: ja sa radšej kochám krajinou
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#37 Příspěvek od míra hd » 02 led 2015 14:03

Chorvatsko za 13,5 ale níž to nejde,přece jenom něco váží.Já ho taky nijak nehoním ale občas musim vyhnat pavouky a pak já jezdím většinou kolem komína,proto je ta spotřeba větší.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 4.2 S/C

#38 Příspěvek od Acon » 02 led 2015 15:42

Tak ja tú spotřebu chápem. Je to svojim sposobom bytovka a pohnúť ňou nie je zadarmo. Ja sa pohrávam myšlienkou či tDV8 alebo SC. U mňa viac jako 10 000km ročne nehrozí no zatial mám zdroj nafty tak do D2 som vlastne už pár rokov netankoval... Ale V8 je strašne návykový a odkedy nemám Jagoša tak mám absťák ;-)
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
míra hd
Příspěvky: 59
Registrován: 06 črc 2012 10:09
auto: RR 4.2 S/C

Re: Range Rover 4.2 S/C

#39 Příspěvek od míra hd » 03 led 2015 12:05

Tak já také moc nenajezdím,lonský rok jsem najezdil 12000km,letos už to bude méně.Původně jsem chtěl 4,4 motor a dát ho do plynu ale pak mě zlákalo 100 koní navíc a nelituju.

Odpovědět