

A nebo je to jen náhoda protože jak s tim člověk jezdí v bahně.. je pořád co opravovat
Dík za rady, postřehy a popř urážky

Moderátor: Miky_CZ
Já od něj měl komplet nápravu, byla jak nová ze záchranky s pár km. Tak jsem to měnil jako komplet. Já právě na jeho shopu viděl u popisu k uzávěrce, že před koupí máš předložit win a nebo to rozebrat a přepočítat drážky... nebo tak něco. Tak ve mě trochu hrklo, jestli nebylo víc verzíPatrikM píše:malo by to byť rovnaké , nedal ti nahadou diferak zo zadnej napravy ? sú zamenitelne len to už nie je ono a zadny diferak v prednej naprave sa sprava pri norm. jazde akoby si cuval čiže je viac zaťažovaný ... ale spony mi nejdu do hlavy ... možno sa este niekto vyjadri
Bez servisu? to má víc servisu, než naježděnejch kilometrůHanys_a_Kaca píše:Bych řekl, že postupuješ dobře, diferáky byly ve předu na D2 pořád stejný. Prostě jsi vyměnil něco a teď se sere něco dalšího, tak to taky vyměníš a pak budeš měnit něco další a nakonec, až budeš mít vyměněnno všechno, tak se vrátíš dopředu a budeš měnit to, co už jsi měnil. Jestli jezdíš prasit bahno a zároveň se s tím autem "přibližuješ" z místa a na místo desítky až stovky kilometrů - bez servisu (s bahnem misto oleje), tak to ani jinak být nemůže.
Jestli hledáš mezi těmi poruchami nějakou souvislost, tak se podívej jestli na tvém autěn někde není nápis "land rover" v zeleném oválu - to je ta souvislost