Měl bych dotaz na zkušené kutily.
Po nějaké době hučení se mi zezadu auta ozvaly hrozné rány a pak už jen při popojetí zvuky jak od soustruhu.
Ješte jsem to nerozebral, ale podle mně je diferák kaput. Je mi jasné že musím koupit nový (starší ) ale chci se zeptat jestli se dá alespoň nouzově jezdit s vyndaným diferákem a poloosami. Kardanka je jasná tu odpojit mohu. Máte s tím někdo zkušenost ? Popřípadě nemáte někdo diferák za slušnou cenu ?
Jinak se jedná o Free 1.8 benzin r.v.99.
Dík za každou radu.
Diferenciál na kaši.
Moderátor: Safraporte
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Diferenciál na kaši.
Hele musel by jsi ty zadní poloosy zničit a nechat ty jejich venkovní klouby v nábojích. Protože to ložisko v náboji je těmi poloosami stažené, jinak má vůli.
A to je tolik práce, že je rychlejší ho vyměnit. Není to tak složité.
Máš SZ.
K
A to je tolik práce, že je rychlejší ho vyměnit. Není to tak složité.

Máš SZ.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Choroš
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20 zář 2010 11:16
- tel.: 603157254
- auto: Freelander I 1,8
- Bydliště: Praha
Re: Diferenciál na kaši.
Tak auto je už zase v kupě.
Odešlo ložisko a několik zubů.
Trvalo mi to trochu dýl, protože jsem zkoušel jezdit bez dif. a poloos.
Najel jsem asi 200 km a šlo to docela dobře, až nezvykle lehce ale auto je jednou 4x4 tak je nesmysl dělat z něj dvoukolku a navíc v zimě.
Chtěl bych touto cestou poděkovat všem, co mě kontaktovaly a nabídly pomoc.
Odešlo ložisko a několik zubů.
Trvalo mi to trochu dýl, protože jsem zkoušel jezdit bez dif. a poloos.
Najel jsem asi 200 km a šlo to docela dobře, až nezvykle lehce ale auto je jednou 4x4 tak je nesmysl dělat z něj dvoukolku a navíc v zimě.
Chtěl bych touto cestou poděkovat všem, co mě kontaktovaly a nabídly pomoc.
Re: Diferenciál na kaši.
Zdravím,
tak stala sa mi myslím úplne rovnaká vec. Pri jednej dlhšej ceste sa mi zozadu začal ozývať zvuk ako keď autobus ide z kopca. Vedel som že je nejaká závada v diferáku, no k známemu - mechanikovi som to už nestihol. Pri otáčaní sa na parkovisku sa ozvala kovová rana ktorá strašne vystrašila postaršiu pani ktorá práve prechádzala okolo. Výsledok je, že z diferenciálu vytiekol všetok olej (a keď som ho kontroloval bol taký ako striebrenka, znamená že niečo už vnútri šrotoval). Olej vytiekol aj cez homokinetické kĺby ktoré sú akoby vybité a majú značnú vôľu. Príčinu budem zisťovať neskôr (či už vadná visko alebo čo). Kardan šiel okamžite dole, čiže teraz jazdím na dvojkolke, aspoň že zima už skončila. Diferák je stále počuť a šrotuje ďalej. Neviem či sa zničili aj homokinetické kĺby. Muselo by najskôr ísť všetko dole. Nechcem do toho fušovať skôr ako zoženiem náhradný diferenciál. Teda podobná otázka, nemá niekto diferák za slušnú cenu?
LR Freelander 1,8i, 16V rv. 2000, 88kw
tak stala sa mi myslím úplne rovnaká vec. Pri jednej dlhšej ceste sa mi zozadu začal ozývať zvuk ako keď autobus ide z kopca. Vedel som že je nejaká závada v diferáku, no k známemu - mechanikovi som to už nestihol. Pri otáčaní sa na parkovisku sa ozvala kovová rana ktorá strašne vystrašila postaršiu pani ktorá práve prechádzala okolo. Výsledok je, že z diferenciálu vytiekol všetok olej (a keď som ho kontroloval bol taký ako striebrenka, znamená že niečo už vnútri šrotoval). Olej vytiekol aj cez homokinetické kĺby ktoré sú akoby vybité a majú značnú vôľu. Príčinu budem zisťovať neskôr (či už vadná visko alebo čo). Kardan šiel okamžite dole, čiže teraz jazdím na dvojkolke, aspoň že zima už skončila. Diferák je stále počuť a šrotuje ďalej. Neviem či sa zničili aj homokinetické kĺby. Muselo by najskôr ísť všetko dole. Nechcem do toho fušovať skôr ako zoženiem náhradný diferenciál. Teda podobná otázka, nemá niekto diferák za slušnú cenu?
LR Freelander 1,8i, 16V rv. 2000, 88kw
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Diferenciál na kaši.
Nejspíš určitě příčina zatuhlá viscospojka.
Zbytek v SZ.
K
Zbytek v SZ.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Diferenciál na kaši.
zeptam se, je zadni dif na 1.8 benzin a 2.0 naftu stejny?
Boucha to pri rozjezdu a brzdeni motorem, to budou nejspis ty tri silentbloky ale ten dif bych stejne potreboval vedet
Boucha to pri rozjezdu a brzdeni motorem, to budou nejspis ty tri silentbloky ale ten dif bych stejne potreboval vedet
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Matz
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 led 2013 16:55
- auto: D3, 2x Free Td4
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Diferenciál na kaši.
Jsou stejný.
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"